op 3fm zitten ze nu ook te pratenquote:
Me houdt het toch maar ff bij TMF.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:24 schreef purplerose het volgende:
en een mix van shenkie gaat gedraaid worden
En wat heb ik daar aan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar rond gelopen
Weinig.. Maar zo moeilijk is het niet om binnen te komen hoor.quote:
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik dat zou willen, dus er zijn 3FM'ers op de hoogte.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Weinig.. Maar zo moeilijk is het niet om binnen te komen hoor.
Er waren regelmatig bezoekjes van mensen.. Mail je fav. DJ en vraag of je een keertje bij zijn/haar uitzending mag zijn
Geen garantie dat het mag, maar wie niet waagt..
Bedelen hoeft niet, maar concreet vragen is wel het minste..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik dat zou willen, dus er zijn 3FM'ers op de hoogte.
Ik ga er niet om bedelen ofzo
Heb het ook al ooit in een mail aangehaald geloof ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
hier in het topic roepen is nie genoeg he
Precies. Erg jammer datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef Siegfried het volgende:
Als dame met laarzen ben je vast hartstikke welkom bij Ekdom & Veenstra, maar ja
Vriendin van mij mailde Annemiek dat ze meedeed met n muziek-wedstrijd en of Annemiek daar aandacht aan zou willen besteden. Nou mailde Annemiek, wat doe jij vannacht? Kom maar spelen hier..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
ja! annemiek vindt dat ook haske tof volgens mij!
Gelukkig zijn we daarvan verlost en over een half uurtje ook van de hippendehoppersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Ekstra Weekend van gisteren was erg matig.
Half uur lang Van Dik Hout en drie kwartier Krezip
Nu welquote:
Waar is B.A. eigenlijk heen trouwens?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
en daar is de jungle weer
Truste hobjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:12 schreef MissHobje het volgende:
Ik wens jullie een fijne freaknacht
(vroeg op enzo)
Ja, dat is weer een andere meet, deze is gewoon apartquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:14 schreef borisz het volgende:
Woef
opzich leuk idee. In de studio zou natuurlijk het leukst zijn
Ookal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |