Ik ken het. Mijn ouders zijn ook goed bij de tijd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn moeder belde afgelopen week. Ze had wat leuks gehoord, band die de Editors heet, of ik dat ken
Eigenlijk heb ik een heel hippe moeder
Ooh dat is wel stoer, hippe moeder inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder belde afgelopen week. Ze had wat leuks gehoord, band die de Editors heet, of ik dat ken
Eigenlijk heb ik een heel hippe moeder
Toen ik 13 was nam ze mij mee naar de Kuip voor een Bruce Springsteen concert. Veldkaarten natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat is wel stoer, hippe moeder inderdaad.![]()
Aaah sweet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik 13 was nam ze mij mee naar de Kuip voor een Bruce Springsteen concert. Veldkaarten natuurlijk
Schat van een mama![]()
Hee Guisje! Ook hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers en foksters!
Waar is Annemiek nu!! die wilde ze verdorrie zelfquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
Hm, OP is niet helemaal je-van-het... ff kijken of ik dat kan herstellen
Oh vertelquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:42 schreef Guis het volgende:
Ik ben ook heel leuk hoor, Misshobje!
JIj staat idd nog niet met eenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:42 schreef Guis het volgende:
Ik ben ook heel leuk hoor, Misshobje!
Op de brandstapel ermee!quote:
Dan moet je ff laten weten wanneer je de duimenomhoog smilie gaat doen (of iets anders leuks naar keuze) en dan zitten er denk wel 3 die er dan een cap van zullen maken voor in de OPquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Guis het volgende:
Kom maar OP met die OP dan!
iedereen kan alles toevoegen, alleen nu werkt de wiki niet echt mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wie gaat over die wiki invullen ?
Ben een echte wiki noob
Die lekkere kont van dr staat in me derde oog gegrifd, ik hoef alleen me ogen maar dicht te doen en daar is die weerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:35 schreef Toad het volgende:
Waar is Annemiek!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die lekkere kont van dr staat in me derde oog gegrifd, ik hoef alleen me ogen maar dicht te doen en daar is die weer![]()
guiskequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef Guis het volgende:
Hey Borisch!
Met mij erbij toch altijd?quote:
verraaierquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:50 schreef Toad het volgende:
He PR, laat die wiet nu maar even een tijdje naast je liggen hoor.
het zijn zegmaar vriendjes rick van V en Muysquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoezo dat ??
MidnR getverdemme zeg ga je mond spoelen
-Ohja dat is waar ook.. dat heeft ie wel eens gezegd ja .. woops.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
[..]
het zijn zegmaar vriendjes rick van V en Muys. Ze hebben het veel over elkaar.
trouwens zijn er ook nog Dj's die niet roken ?![]()
ohja Rick van V![]()
Ah gelukkig maar!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:55 schreef Guis het volgende:
Maar Roef is still on fire.
Hij blijft gelukkig doorzingen heeft hij aangekondigd.
Toad! gelukkig je bent er nog!quote:
its starting to grow on me en dat willen we niet hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef Toad het volgende:
Stiekem vind ik de sugababeversie ook wel leuk.![]()
![]()
Ik ook heurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef Toad het volgende:
Stiekem vind ik de sugababeversie ook wel leuk.![]()
![]()
Jeetje Guis, echt je ava, haal hem weg! It's 2sexiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef Guis het volgende:
Zo is dat!
Wat schuift dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:06 schreef Toad het volgende:
Niet verder vertellen aan de mensen die overdag in dit topic zitten heur.
zakkie wiet praten we nergens meer overquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:13 schreef Toad het volgende:
Wil je er ook direct wat voor hebben? En ik maar denken dat de nachtploeg in dit topic alles voor elkaar over heeft.
Ik zal het ff in de OP zettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:06 schreef Toad het volgende:
Niet verder vertellen aan de mensen die overdag in dit topic zitten heur.
Dat broeierige laat mij ook niet onberoerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Toad het volgende:
Idd. let's go outside. In m'n kamer is het broeierig/warm.
wat je nu hoort is pas up tempoquote:
Paas maar door naar mijquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:15 schreef purplerose het volgende:
komen gelijk vervelende herinneringen bij me boven
knufquote:
Das met die chick met die traan toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:17 schreef Toad het volgende:
Mooi nummer.
PP2007 liveversie is ook mooi: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/34847017
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Das met die chick met die traan toch?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:30 schreef purplerose het volgende:
Hijs wel lekker om in bed op te raggen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien op Pinkpop
"I love your beautiful city Copenhagen"..![]()
is het zo duidelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:32 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie ook het idee dat iemand in dit topic heel erg in een behoefte bevredigd wil worden?
hihihihihihiquote:
Ik ga nie weer kreunen hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga nie weer kreunen hoorIk heb hem via msn al paar spreuken gegeven
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:46 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Met dank aan Guis zelf
Als je het graag wilt horen valt er natuurlijk altijd wel wat te regelenquote:
Je hebt m'n PM hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je het graag wilt horen valt er natuurlijk altijd wel wat te regelen![]()
Ja joh nog harderquote:
Alweer?quote:
Geeneen nog!quote:
De worstjes van de Hemaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:58 schreef purplerose het volgende:
uit een goeie worst hoort sap te komen
Juistem!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De worstjes van de Hema
zijn niet te hard of slap.
De Hema-worst hoera hoera
zit barstensvol met sap.
Ja! omg de lachstuip die ik er wel es van hadquote:
Ik heb nog es 2 videobanden van haar gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:09 schreef Siegfried het volgende:
Dat had ik bij Chasey Lain..
"Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Now show `em them titties
Now show `em them titties "
Neenquote:
Ja, wanneer bel je nouhou?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:26 schreef purplerose het volgende:
Het is wel altijd erg entertaining die figuren die in de nacht bellen
Ja niet lang meer, ik ga doggie ff uitlaten en dan maar eens richting bedjequote:
Ik heb ff nix te zeggenquote:
Jep zit geduldig te chatten met siegfried en met guis op msn en te wachten tot het half negen is en ik boodschappen kan gaan doen en dan thuis crashenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:17 schreef Kuukske het volgende:
Hoi Paars. Alles goed?
en jij? wat doe jij zo vroeg op?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:21 schreef Kuukske het volgende:
Aha!
jemig de pemig waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin vandaag om 8 uur op m'n werk.. dus dan sta ik eerder op hm.
Ik ga liever om 7 uur naar bed dan dat ik om 7 uur eruit moetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:28 schreef Kuukske het volgende:
Eerder beginnen is eerder naar huis.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga liever om 7 uur naar bed dan dat ik om 7 uur eruit moet
Nah, die tijd heb ik al gehad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:39 schreef purplerose het volgende:
Ik ga liever om 7 uur naar bed dan dat ik om 7 uur eruit moet
Ja, komt niet zo vaak voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je boft. Toevallig is U2 er weer eens op.
Trustenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:20 schreef purplerose het volgende:
Hi guys en girls
ben terug van boodschappen doen en ga ff slapen
Ha, grappigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, het architectenbureau dat voor ons bedrijf (parkeergarages ...) veel doet, is bedrijf van de dag.
Begint al goed met Queenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, grappigHopelijk hebben ze wel een goede muzieksmaak.
Geweldig kut zou ik het willen noemenquote:
Nou Doe Maar geweldig kut vinden vind ik ook wat overdreven. Niet dat ik het thuis draai hoor ofzo, maar ik vind het erg leuk om af en toe eens te horen. Net zoals Toontje Lager bijvoorbeeld. Daar was ik "vroeger" meer fan van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geweldig kut zou ik het willen noemenIs een kwestie van smaak
Ik vind het allemaal hetzelfde, dezelfde achtergrondriedeltjes en op een vreselijk zeikerige manier gezongen
Alsjeblieft geen Joss Stonequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
De nieuwe megahit wordt vast Guitar, Joss Stone komt later nog.
Guitar is idd erg leuk. Joss moet oprottenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
De nieuwe megahit wordt vast Guitar, Joss Stone komt later nog.
Dat gezang, really. Walgelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Joss als megahit gaat me te ver, maar ik vind het wel een leuke plaat.
Frans is juist leuk. Les Shades, The Paristians en The Plasticines rocken de franse pan uitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijf ik dit leuk vinden, ondanks dat het frans is
Hoi Glacierquote:
quote:De cijfers:
01. Radio 2 - 11,2 (11,7)
02. Radio 538 - 11,2 (10,9)
03. Sky Radio - 10,2 (10,4)
04. Radio 3 FM - 7,8 (7,6)
05. Radio 1 - 7,4 (7,2)
06. Q-music - 5,9 (5,8)
Ha, doe ik ook vaak. Loudon Wainwright III heb ik ook net gedownload. The Shirts heb ik zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:45 schreef Againzender het volgende:
Hm, nou draaide Gerard vanmorgen op verzoek van Johan het nummer Tell me your plans van The Shirts. Valt mij op dat dit nummer sindsdien al twee keer is gedownload bij mij
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef Toad het volgende:
Hahaha, de 'oneminute' jingle van Arbeidsvitaminen bij Opsporing Verzocht.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef -Hans- het volgende:
Hej
De luistercijfers van de periode april-mei zijn bekend en 3FM scoort in de plus, 0.2 % erbij.
[..]
Ik blijf het wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook niet een beetje irritant, die Pippi.![]()
Ja, dan slaan ze U2 maar een keer over.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Queen mag ook best wat vaker gedraaid worden. Vandaag dan toevallig twee keer.
Nee nee!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dan slaan ze U2 maar een keer over.![]()
Vind het niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:53 schreef alwaysleft het volgende:
Reverend And The Makers - Heavyweight Champion Of The World![]()
![]()
![]()
Goede muziek dit uur![]()
Hey jij ook alquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Siegfried het volgende:
[..]
![]()
Goeie 's morgens deze morgen. De nachtploeg is weer wakker
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef purplerose het volgende:
omg ik zet 3fm aan
umburrrrrrrrrrrrellaa ellaa ellaa
Dat geeft toch juist een vertrouwd gevoel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef purplerose het volgende:
omg ik zet 3fm aan
umburrrrrrrrrrrrellaa ellaa ellaa
Ja was lange zwoele nachtquote:
Hai, jij ook lekker geslapen?quote:
vertrouwd gevoel om hem weer uit te zetten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat geeft toch juist een vertrouwd gevoel?
Neuh, maar ik heb dan ook neits van alcohol o.i.d. gehad gisterenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey jij ook al![]()
toevallig ook een auwhoofd
Ja, gewoon.. en weer uit. En dan weer verder met je leven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
vertrouwd gevoel om hem weer uit te zetten?
Komt door onsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef -Hans- het volgende:
Hej
De luistercijfers van de periode april-mei zijn bekend en 3FM scoort in de plus, 0.2 % erbij.
[..]
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb dan ook neits van alcohol o.i.d. gehad gisteren
Ben hard an die Arbeit geweest.. Althans, een poging daartoe
Leven? Wasda?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, gewoon.. en weer uit. En dan weer verder met je leven.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nah, niet door jou, want jij bent vannacht overgestapt![]()
Nou, ik moet zeggen dat ik behoorlijk wat heb kunnen doen nog, vannachtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?![]()
![]()
Ik heb idd erg goed geslapen/gedroomd
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Door te zorgen dat 3FM volgende week een plekkie omhoog geschoven is
The rocksteady crew!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef cosmick het volgende:
HEY YOU!!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:36 schreef purplerose het volgende:
ik wacht nog steeds op felixof little louie met french kis
Ja het origineel met vertraging en hoop gekreunquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
French Kiss!! En dan wel de originele versie, met die vertraging (die dat kut-Faithless natuurlijk weer nage-aapt heeft). Heb de 12" destijds nog gekocht (evenals die twee van Felix). :p
dat origineel is inderdaad goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
French Kiss!! En dan wel de originele versie, met die vertraging (die dat kut-Faithless natuurlijk weer nage-aapt heeft). Heb de 12" destijds nog gekocht (evenals die twee van Felix). :p
Yeahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja het origineel met vertraging en hoop gekreun
Yeahhhh!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
YeahHet eerst wat ik doe als ik thuis ben vanavond is 'm opzetten.
![]()
Ik kan er wel ff een fijn mp3'tje voor je van maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Yeahhhh!!
zou die te downloaden zijn?
oe! graag!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kan er wel ff een fijn mp3'tje voor je van maken.
Hai Hans!quote:
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, Fallout Boy..... ook al zo'n bandje....
niet mijn ding
Beter als umburellaaaaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, Fallout Boy..... ook al zo'n bandje....
niet mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |