Pieter hoorde ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf was even te druk met de OP, is m'n naam nou net nog genoemd of niet? Ik heb deze aangevraagd namelijk.
Veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg alvast: weet niet in hoeverre we morgenavond aanwezig kunnen zijn! Maar op de radio natuurlijk wel!
Tot morgen, vanaf Texel
Tot morgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Ik zeg alvast: weet niet in hoeverre we morgenavond aanwezig kunnen zijn! Maar op de radio natuurlijk wel!
Tot morgen, vanaf Texel
Jup, op een gegeven moment werd het gewoon hilarisch. Had het voor Kruiswijk wel leuk gevonden als hij de penalty had raak geschoten want hij is een speler van FC Groningen en de finale is in Grunn. Helaas, hij schoot ver over.quote:
level 12quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef MutZ het volgende:
LL en CG, een vriend van mij zit inmiddels op 45
Nix mis met stemmetjes in je hoofdquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
Volgens is Annemieke niet de enige 3FM-dj met stemmetjes in dr hoofd...
Doei Maricha
Volgende week de laatste keer voor de zomerstop. Ik kan overigens dan niet, want dan sta ik in het Westerpark bij James Morrison.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:09 schreef purplerose het volgende:
We moeten toch es ook met zn allen naar Eric gaan in amsterdam
In het nieuwe seizoen dan maarquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgende week de laatste keer voor de zomerstop. Ik kan overigens dan niet, want dan sta ik in het Westerpark bij James Morrison.
hij is vet hequote:
aah, dan kan ik naar me nestquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Toad het volgende:
Domien
Ik denk dat ze erbij gaan zittenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:15 schreef purplerose het volgende:
wie staat er vannacht eigenlijk?
Absoluut ! wat een goede plaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hij is vet he![]()
![]()
staat op repat
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef Sirolf het volgende:
MutZ, je hebt meer slachtoffers gemaakt dan je denkt... http://antiroos.com/page/(...)%20Gigi%20Dagostino/
![]()
Stuck at 18 now...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef Sirolf het volgende:
MutZ, je hebt meer slachtoffers gemaakt dan je denkt... http://antiroos.com/page/(...)%20Gigi%20Dagostino/
![]()
Heb je al de hints in dat forum gechekt?quote:
Ja, die helpen enorm. Alleen bij 18 kom ik steeds verder weg van het antwoord lijkt wel. En nu blijf ik maar bezig. (*Bedankt MutZquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Toad het volgende:
Wolfje gaat helemaal gek praten als Maricha er niet is!![]()
![]()
[..]
Heb je al de hints in dat forum gechekt?
Het is een abc-tje (get it?)quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:02 schreef Toad het volgende:
de titel is 26 of 'em
4+4+3+3+2+2+1
en dat staan er in de body.
wat heeft die 26 nou te maken met het sommetje
Nee gebeurde bij meerder geloof ik. volgens het forum...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:07 schreef Toad het volgende:
Ik jump nu van level 6 naar 9.![]()
![]()
Ik sla dus per ongeluk 7 en 8 over.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie plaat voor op de 3FM playlist!
Bokito word de nieuwe zomerhit ¡¡¡.
Bij mij ook. Nog steeds bij 9, maarrrr 7 en 8 heb ik nu wel gehaald.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik MOET eigenlijk ook gaan, maar dat raadsel spelletje zit me hoog. Ga nu van 19 -> 20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:30 schreef Toad het volgende:
Hey LL, ik zit nog bij level 11. Kan jij me nog een hint geven. Dat is die webcam die een foto maakt van het beeldscherm. En dat beeld zie je tig keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe leukiequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen, vanaf Texel
Maar je hebt al wel oordopjes zodat je online kan luisteren ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nog altijd niente, noppes ende nada wat radio op werk betreft.
Ook nog niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
Maar je hebt al wel oordopjes zodat je online kan luisteren ?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:24 schreef Litton-Lane het volgende:
No good..
Check die afbeeldingen. Er zijn 5 van die dingen, 4 zie je er, de 5e is het antwoord.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik was al een beetje zover. Maar ik kende de uitdrukking niet in het engels...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check die afbeeldingen. Er zijn 5 van die dingen, 4 zie je er, de 5e is het antwoord.
Ik vind ze allebei erg goed moet ik zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nothing else matters
En dan niet de verotte symphonie versie maar gewoon het origineel
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef Sirolf het volgende:
![]()
Welk level zit je inmiddels?quote:
En dat maakt hem juist zo verslavend, maar tegelijkertijd ook zo frustrerend...quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
Dr zit echt geen systeem in die puzzel zeg, sommigen los je zo op, anderen kom je echt niet uit
30 en hoewel ik die antwoorden heb, kom ik niet uit wat ik nu weer verkeerd doe.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
Met die post heb ik het topic lamgelegd geloof ik![]()
Oh. laat maar![]()
Gooi in m'n PM eens ff de url? Mss weet ik hetquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:25 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit vast bij level 43...
Heb 'm al. Ben nu bij 45quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gooi in m'n PM eens ff de url? Mss weet ik het
Hahaha!!! Ik wel iig. Maar ik heb de neiging sowieso al met alles mee te bléren (tot grote vreugde van mijn collega's).quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Toad het volgende:
Hebben jullie dat ook bij Editors? Dat je opeens een zware stem op gaat zetten als je mee gaat zingen.
Die is vreselijkquote:
De nooit grappigs waren nog niet voorbij gekomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Glacier het volgende:
Euh, ik zit niet helemaal op te letten, maar waarom hoor ik nu nog Stenders?
De Nooit Grappig moest nog afgemaakt worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Glacier het volgende:
Euh, ik zit niet helemaal op te letten, maar waarom hoor ik nu nog Stenders?
oquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef cosmick het volgende:
De Nooit Grappig moest nog afgemaakt worden.
En nu is Rabbering dus de sjaak, ik hoop toch dat dit niet vaker voor gaat komen (daar zullen ze bij 3FM ook wel een stokje voor steken gok ik zo)...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
o
Stenders had op YorinFM namelijk wat met enorm uitlopen (wat ik altijd erg lullig vond voor Verschuuren, de DJ na hem)
Die paraplu bagger zeker? Toen heb ik het geluid weggedraaidquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef ruud.nl het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, waarom draaien ze dit nummer op 3fm?![]()
Andere R&B bagger wordt toch ook gemeden?![]()
Die gasten vanaf 16.00 uur draaien steeds die versie met Jay-Z in het intro. Die is mogelijk nog erger.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Die paraplu bagger zeker? Toen heb ik het geluid weggedraaid.
GAAT IE 'M OOK NOG DRAAIEN.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:32 schreef cosmick het volgende:
Sja, GD. 't Is echt zo'n grote popband geworden.
AI MIJN OREN. Maria Mena live.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
GAAT IE 'M OOK NOG DRAAIEN.
Tijd voor een smoke.
Leuk om te lezen dat jij er ook moeite mee hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MutZ het volgende:
Ik kom echt niet uit 10...
oh je bent bij 10, ik dacht dat jij hem al had. Ik ben bijna bij 36 nu....quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MutZ het volgende:
Ik kom echt niet uit 10...
Ja, maar dat wil nog niet echt helpen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat jij er ook moeite mee hebt.
Maar heb je je eigen mobieltje er al bij gepakt?
Ik heb een stuk verder wel een deel al... heb ff een vriend geholpen... LOquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
oh je bent bij 10, ik dacht dat jij hem al had. Ik ben bijna bij 36 nu....
Ik heb een stuk verder wel een deel al... heb ff een vriend geholpen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
oh je bent bij 10, ik dacht dat jij hem al had. Ik ben bijna bij 36 nu....
Nog een hint:quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet echt helpen...
Ik heb 10 nummers 1541519721 geprobeerd... maar dat is hem niet...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Nog een hint:Moet je wat doen met de letters die bij de nummers horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
Je bent op de goede weg...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je wat doen met de letters die bij de nummers horen?
Toch wel rechtsreeks vanaf de site? Anders zet je de webcam aan. Heb je ook geluid tenslotte.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef Noisemaker het volgende:
De winamp stream doet het niet meer..?
Het is een woord van 10 letters.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ik het intik, krijg ik een onbegrijpelijke zin
http://www.weffriddles.comquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Wat zijn jullie in godsnaam aan het doen trouwens![]()
Via deze link van de 3FM site.. werkt helaas niet..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch wel rechtsreeks vanaf de site? Anders zet je de webcam aan. Heb je ook geluid tenslotte.
ooit heb ik die uitgespeeld volgens mij...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.deathball.net/notpron/
![]()
Speciaal voor Mutz![]()
Sh#t, dacht ik je nu gepest te hebben met een nieuw spelletje...quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
ooit heb ik die uitgespeeld volgens mij...
Zelfde principe, alleen makkelijker over het algemeen...
Spoiler, maar zonder direct antwoord:quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit vast bij 58.
Ik vind het niks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:40 schreef Toad het volgende:
Damien Rice ~ Dogs.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Spoiler, maar zonder direct antwoord:Ja, die had ik ook gevonden, maar ik snap het nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb het antwoord.....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gevonden, maar ik snap het nog steeds niet
Ik ook, maar dan wil ik wel weten hoe ik dr aan kan komenquote:
Ik heb het snel weggeklikt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:52 schreef Againzender het volgende:
Mijn god, ik ben ook naar die raadsels gaan kijken, wat heb ik gedaan?
Bedankt, nu zit ik vast bij level 3quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.deathball.net/notpron/
![]()
Speciaal voor Mutz![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik vast bij level 3![]()
Dan moet je toch maar eens een lesje zelfbeheersing volgen. Ik ben er gewoon niet aan begonnen namelijk, kan m'n tijd wel beter besteden (bijvoorbeeld aan het leren van tentamens).quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:12 schreef Toad het volgende:
Ik ga 'ns vragen of het wel helemaal conform de policy is. Zomaar hier van die adressen met raadsels hier spammen. Heel m'n leven overhoop.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik vast bij level 3![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:12 schreef Toad het volgende:
Ik ga 'ns vragen of het wel helemaal conform de policy is. Zomaar hier van die adressen met raadsels hier spammen. Heel m'n leven overhoop.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Trouwens level 3 is best te doen. Ik zit alleen vast bij level 4. Daarvoor moet ik helemaal fotobewerkingsprogramma voor gaan downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Arme jij...quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:12 schreef Toad het volgende:
Verkapte tvp hoor hobjequote:
Veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat ff royaal met geld strooien in de stad!
Tot vanavond mss.![]()
Morsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
Veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat ff royaal met geld strooien in de stad!
Tot vanavond mss.![]()
Beejjjjjjjjquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
Slim van je dat je daar na 4 posts achter komt D.
oja:quote:Oja eejjjjjjjj.niet te vergeten.
En hoe waren die omstandigheden, was u ziek?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan vorige week, en wel goed naar omstandigheden
En u?
Neuh, een dipje zullen we het maar noemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoe waren die omstandigheden, was u ziek?
Achter de wolken.....quote:Naar omstandigheden redelijk, maar kan stukken beter..![]()
uhm oke.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, een dipje zullen we het maar noemen
[..]
Achter de wolken.....
Nee, da's voor de wolkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke.![]()
Achter de wolken dondert en bliksemt het.![]()
![]()
Die heeft het al druk genoeg daar op Texel met al die artiesten (al weet ik niet of die er vandaag ook al zijn).quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
Zullen we Maricha straks kennis laten maken met de raadselsites?![]()
Ik heb het een keertje (is al een paar jaar geleden) nog erger gehad. Ik zat in de auto een nummer te neuriën, zette de radio aan en daar was precies datzelfde nummer op precies hetzelfde punt bezig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fuck ik luister Justice... afgelopen.... zet ik de radio aan..... justicawtf
de wat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en die edit knop is zoooooooooo lastig.![]()
Ja, ik ben reuze sportiefquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Sportief dat je je foute post laat staan![]()
![]()
Hoi Bengeltjequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
uhm oke.![]()
Achter de wolken dondert en bliksemt het.![]()
![]()
Glacier![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Hej
Rustig in de studio..![]()
Hoorde op een andere radiozender ineens Ghosts voorbij komen.. Ben zeer benieuwd hoe grote hit dat gaat worden, de potentie om een grote hit te gaan worden is in elk geval aanwezig.
Zet mijn geld absoluut op Ghosts want die plaat staat ook nog niet in de nieuwe singles lijst. De afgelopen tijd zijn erg vaak singles tot Megahit gekozen die nog niet in de lijst van nieuwe singles stonden. Maaruh, de Chemical Brothers mogen van mij megahit worden. Maar... denk toch dat ze gaan voor een wat meer toegankelijker plaat en dan kom ik toch weer bij Ghosts uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]zal het de megahit worden? hoop eigenlijk op Do it again
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Nieuwe 3fm megahit guesses:
1) Ghost
2) Do it again
3) Nieuwe Joss.
Vergadering is al geweest...
Bubblegum (die je net hoorde) wordt inderdaad de nieuwe single.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Moet dit de nieuwe single van Dennis worden?
Umbrella ella ellaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Wat een stilte trouwens hier vanavond...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Sommige mensen gaan wel erg ver om kaartjes voor Lowlands te krijgen...
http://www.lowlands.nl/profile_pictures.php?naam=sunnysonic&gamepicture=6768
^ Idd, zie mijn post ^quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
"Paal 17 kijk uit, hier komt paal 18"...
oudquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben de weg kwijt geloof ik![]()
[afbeelding]
Oe, lekker maatje zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
"Paal 17 kijk uit, hier komt paal 18"...
Ik luister idd ook niet vanavondquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij heeft Michiel al z'n luisteraars weggejaagd
Ik snap 'm niequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben mijn auto in het water aan het gooien...
Neequote:
Ik was ook geen 3fm aan het luisteren en tijdens het surfen kwam ik die link tegen... Ik denk ik deel het even...quote:
maar ik zie geen autoquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was ook geen 3fm aan het luisteren en tijdens het surfen kwam ik die link tegen... Ik denk ik deel het even...![]()
sex spelletjes dan weer welquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen gezelschapspelletjes, of geen spelletjes in het algemeen?
Ik zag je aankomen jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar wilde ik naar toe
figuurlijk he
indeedquote:
Mijn moeder belde afgelopen week. Ze had wat leuks gehoord, band die de Editors heet, of ik dat kenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |