Verkapte tvp hoor hobjequote:
Veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat ff royaal met geld strooien in de stad!
Tot vanavond mss.![]()
Morsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
Veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat ff royaal met geld strooien in de stad!
Tot vanavond mss.![]()
Beejjjjjjjjquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
Slim van je dat je daar na 4 posts achter komt D.
oja:quote:Oja eejjjjjjjj.niet te vergeten.
En hoe waren die omstandigheden, was u ziek?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beter dan vorige week, en wel goed naar omstandigheden
En u?
Neuh, een dipje zullen we het maar noemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoe waren die omstandigheden, was u ziek?
Achter de wolken.....quote:Naar omstandigheden redelijk, maar kan stukken beter..![]()
uhm oke.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, een dipje zullen we het maar noemen
[..]
Achter de wolken.....
Nee, da's voor de wolkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke.![]()
Achter de wolken dondert en bliksemt het.![]()
![]()
Die heeft het al druk genoeg daar op Texel met al die artiesten (al weet ik niet of die er vandaag ook al zijn).quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
Zullen we Maricha straks kennis laten maken met de raadselsites?![]()
Ik heb het een keertje (is al een paar jaar geleden) nog erger gehad. Ik zat in de auto een nummer te neuriën, zette de radio aan en daar was precies datzelfde nummer op precies hetzelfde punt bezig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
fuck ik luister Justice... afgelopen.... zet ik de radio aan..... justicawtf
de wat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en die edit knop is zoooooooooo lastig.![]()
Ja, ik ben reuze sportiefquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Sportief dat je je foute post laat staan![]()
![]()
Hoi Bengeltjequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
uhm oke.![]()
Achter de wolken dondert en bliksemt het.![]()
![]()
Glacier![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Hej
Rustig in de studio..![]()
Hoorde op een andere radiozender ineens Ghosts voorbij komen.. Ben zeer benieuwd hoe grote hit dat gaat worden, de potentie om een grote hit te gaan worden is in elk geval aanwezig.
Zet mijn geld absoluut op Ghosts want die plaat staat ook nog niet in de nieuwe singles lijst. De afgelopen tijd zijn erg vaak singles tot Megahit gekozen die nog niet in de lijst van nieuwe singles stonden. Maaruh, de Chemical Brothers mogen van mij megahit worden. Maar... denk toch dat ze gaan voor een wat meer toegankelijker plaat en dan kom ik toch weer bij Ghosts uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]zal het de megahit worden? hoop eigenlijk op Do it again
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Nieuwe 3fm megahit guesses:
1) Ghost
2) Do it again
3) Nieuwe Joss.
Vergadering is al geweest...
Bubblegum (die je net hoorde) wordt inderdaad de nieuwe single.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Moet dit de nieuwe single van Dennis worden?
Umbrella ella ellaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Wat een stilte trouwens hier vanavond...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Sommige mensen gaan wel erg ver om kaartjes voor Lowlands te krijgen...
http://www.lowlands.nl/profile_pictures.php?naam=sunnysonic&gamepicture=6768
^ Idd, zie mijn post ^quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
"Paal 17 kijk uit, hier komt paal 18"...
oudquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben de weg kwijt geloof ik![]()
[afbeelding]
Oe, lekker maatje zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
"Paal 17 kijk uit, hier komt paal 18"...
Ik luister idd ook niet vanavondquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij heeft Michiel al z'n luisteraars weggejaagd
Ik snap 'm niequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben mijn auto in het water aan het gooien...
Neequote:
Ik was ook geen 3fm aan het luisteren en tijdens het surfen kwam ik die link tegen... Ik denk ik deel het even...quote:
maar ik zie geen autoquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was ook geen 3fm aan het luisteren en tijdens het surfen kwam ik die link tegen... Ik denk ik deel het even...![]()
sex spelletjes dan weer welquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen gezelschapspelletjes, of geen spelletjes in het algemeen?
Ik zag je aankomen jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar wilde ik naar toe
figuurlijk he
indeedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |