Nee, wij hebben ons niet overgegeven aan de slechte smaak van anderen en maken onze eigen keuzesquote:Op zondag 10 juni 2007 11:54 schreef Glacier het volgende:
Jullie moeten hoognodig eens worden opgevoed zie ik
* Glacier bekijkt het van de positieve kantquote:Op zondag 10 juni 2007 11:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, wij hebben ons niet overgegeven aan de slechte smaak van anderen en maken onze eigen keuzes
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:57 schreef borisz het volgende:
ik wist geen TT en dit is altijd zeer toepasselijk![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, wij hebben ons niet overgegeven aan de slechte smaak van anderen en maken onze eigen keuzes
'je bedoelt dat je overgewicht hebt?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nee man, ik heb onderhand loden ingewanden
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:verre van
ben maar 64 kg met 1.82
Radio? Oja, dit is het 3FM topicquote:Op zondag 10 juni 2007 12:06 schreef borisz het volgende:
ohja een toeter, tijd om van radiozender te veranderen
Nu kan het nogquote:Op zondag 10 juni 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
de laatste maanden van Rick van V maar luisteren in het weekend
Ik ken geen Rick, maar in Eddy heb ik geen zinquote:Op zondag 10 juni 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
heb geen zin in Eddy Z
de laatste maanden van Rick van V maar luisteren in het weekend
ik heb het over 100kg, ik zei niets over vetquote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
veel te dik
ik vind eddy trouwens wel relaxt
Ik ben 1.80 en 58 kg.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:verre van
ben maar 64 kg met 1.82
ik ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 12:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb het over 100kg, ik zei niets over vet
nee hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 12:12 schreef Remzz het volgende:
Rich v Velthuizen vind ik echt een kneus
Zoeyzo vind ik gewoon tof(als een van de enige geloof ik)
Dat klinkt al gezonderquote:Op zondag 10 juni 2007 12:17 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik ben net 17 hé.
Mijn vader is even groot als mij(iets groter) en hij is 95 kilo.![]()
Die heb ik al, ze mogen alleen nog wat groter zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 12:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
daar zit wat in, jij bent dus van plan heel heel veel spieren te kweken?
Ze sprak me een keer aan of ik in de camper van 3FM wou(toen met serious request)quote:
en toen zei jij: 'alleen als jij ook meegaat'quote:Op zondag 10 juni 2007 12:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze sprak me een keer aan of ik in de camper van 3FM wou(toen met serious request). Toen vroeg ik nog of ze Tessel van Zoeyzo was
Whehe viel dat even tegen voor mij, ik werd voorgelezen door die van sesamstraatquote:Op zondag 10 juni 2007 12:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en toen zei jij: 'alleen als jij ook meegaat'
Tessel is lief en leukquote:Op zondag 10 juni 2007 12:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, maar het is toch een irritante kneus
wie, meneer aart?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Whehe viel dat even tegen voor mij, ik werd voorgelezen door die van sesamstraat
Lief en leuk?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Tessel is lief en leuken die stem vind ik juist schattig
Je bedoelt Gerda?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee die wat dikke surinaamse vrouw.... ben ff der naam kwijt
Meer van hetzelfde IMHOquote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
die nieuwe van iglesias is best tofwel bekend geluid
Ik ga er maar vanuit dat jullie allemaal wat aan de 'smalle' kant zijn, dus dat jullie er niet ondervoed uitzienquote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me woog was ik geloof ik 68 kilo...ik ben 1.88
De megahit is een klassieker, alleen jammer dat die zangeres er doorheen kwektquote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
megahit is best leuk ja
gitaarmuziek is altijd kut
vind ik dit keer niet, meeste remake's wel maar deze nietquote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De megahit is een klassieker, alleen jammer dat die zangeres er doorheen kwekt
je vind het geeen klassieker, of niet jammer dat ze kwekt?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vind ik dit keer niet, meeste remake's wel maar deze niet
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat jullie allemaal wat aan de 'smalle' kant zijn, dus dat jullie er niet ondervoed uitzien
uhuhuhuhuh... best mooi meisjequote:
Wtf kan mij dat uiterlijk nou schelen, ik moet er naar luisterenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
uhuhuhuhuh... best mooi meisjesugababes trouwens ook al lang niks van gehoord!
mmm, dan zit je op 3FM niet echt goedquote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
megahit is best leuk ja
gitaarmuziek is altijd kut
quote:
U kunt kiezen uit het volgende: Menu kaartquote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]ik bedoel dus dat onderwerpje van eddy dat hij met z'n gitaar erdoorheen speelt
ik ga ff eten en dan naar buiten
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
U kunt kiezen uit het volgende: Menu kaart
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:ik bedoel dus dat onderwerpje van eddy dat hij met z'n gitaar erdoorheen speelt
ik ga ff eten en dan naar buiten
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik meld me ook weer eens een keer hier... tevens verkapte terugvindpost
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier altijd gigantisch druk in het weekend, toch?
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier altijd gigantisch druk in het weekend, toch?
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef purplerose het volgende:
Thank the goddess ik ben niet meer alleen
op Fok ben je nooit alleenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef purplerose het volgende:
Thank the goddess ik ben niet meer alleen
waarom op de hometrainer? net ff 50 km buiten gefietstquote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
*ff 20km op de hometrainer gedaan heeft
ik vond hem lekkerquote:
Omdat de persoon waar ik altijd mee buitenfiets geen tijd had, en alleen vind ik minder leuk.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
waarom op de hometrainer? net ff 50 km buiten gefietst
foeiquote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Glacier het volgende:
Ik ben er weer
Ik moet nu nog ff mijn programma van vanavond voorbereiden, daar is ff nog niets van gekomen
Ach, vanmorgen weer uren bezig geweest met pc's en audiomeuk, dus ik had er ff geen zin inquote:
Hebbie nog programmavulling nodig, ik lul wel een end in de ruimte heurquote:Op zondag 10 juni 2007 18:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ach, vanmorgen weer uren bezig geweest met pc's en audiomeuk, dus ik had er ff geen zin in
Maar het werkt nu allemaal weerEn programma is ook voorbereid
Nu eerst bier!
Hoi Glacier en restquote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Glacier het volgende:
Ik ben er weer
Ik moet nu nog ff mijn programma van vanavond voorbereiden, daar is ff nog niets van gekomen
Kom vanavond eens gezellig op skypequote:Op zondag 10 juni 2007 18:28 schreef purplerose het volgende:
Hebbie nog programmavulling nodig, ik lul wel een end in de ruimte heur![]()
He gezellig, skype!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Kom vanavond eens gezellig op skypehet adres is actionradiolive
Dan mag je van mij on air 'een eind in de ruimte lullen'
ik zit ook nog na te genietenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
terug van het racen, geniaal.
De Fok F1 managerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik doe niet mee met competities enzo, dan is het kijken een stuk minder leuk. Waaraan doe je mee?
zie de linkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ahen hoe hoog?
ik doe alleen mee aan de AD rondemaster elk jaar
Rosberg - Satoquote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie heb je in je team dan?
Tja, zodra ik meer geld heb kan ik upgraden.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mwah met mclaren gaat het volgende week ook nog wel lukken. ondanks dat ferrari altijd super is in amerika, zal het dit keer niet gaan. ik denk niet dat je met die andere veel punten scoort volgende week.
Alleen het begin?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Das waar, wie verwachte kovalainen nou zo hoog?
Ik ga gone in 60 esconds ff het begin van kijken
Daarom staat ie ook aanquote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
k heb hem ook al 2 keer gezie n:) blijft tof
Meelijken?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
Daarom staat ie ook aan
En de vrouw ligt beneden op de bank, dus daar kan ik niet meelijken, dus dan maar vanachter de pc
die zijn ook niet te zuinig hequote:
ik weet het preciese verbruik nietquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
die zijn ook niet te zuinig he
Nee een binnenband!quote:
Van wat ik kan zien zitten er wel een paar lekkertjes in dat bandjequote:
Ik ga niet kijken, valt me vast tegenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien zitten er wel een paar lekkertjes in dat bandje
quote:
Eddy's aankondiging daarvan was toch wel erg goed vandaag.quote:
preciesquote:Op maandag 11 juni 2007 07:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
omg
eejjjjjjjjquote:goeiemorgen @ de rest
waar doe je het normaal dan mee?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:20 schreef DaMook het volgende:
Ik krijg de webcam stream niet aan de praat in WMP.
Wat is de vraag?quote:En ik doe mee aan de prijsvraag om kaartjes voor Timberlake te winnen, lijkt me wel tof om hem eens live te zien optreden
.
Met WMPquote:Op maandag 11 juni 2007 08:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar doe je het normaal dan mee?
[..]
Wat is de vraag?
Had brood op en besloot maar gelijk "alles" ff te halen. Wel lekker rustig!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens naar de Jumbo.
Ik moet nog even avondeten halen. Maar ik heb net besloten dat ik even fiets als ik de andere winkels ook vereer met een bezoekjequote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef cosmick het volgende:
Had brood op en besloot maar gelijk "alles" ff te halen. Wel lekker rustig!
Woooow... ge-wel-dig nummer van Genenis.
Dat ziet er uit als een biernaam.quote:
Ik krijg altijd zin om een horrorfilm op te zetten als het zo donker wordt en het begint te waaien.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
De wolken zagen er supervaag uit.
Ik kruip dan het liefst op de bank met een mok warme chocomel.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef cosmick het volgende:
Ik krijg altijd zin om een horrorfilm op te zetten als het zo donker wordt en het begint te waaien.
When I'm feeling weak lalala.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meeblèèèèèèèren!
O, je mag best ff je gal spuwen hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over Perzik hm.
Altijd maar weer de vraag of er nu James Brown's "it's a mans world" komt of HOP met dat introquote:
Bij deze.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:28 schreef cosmick het volgende:
O, je mag best ff je gal spuwen hoor.
Hoe gaat dat nieuwe nummer dan? Whoehie Whoelalala?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah, eindelijk een nieuw Gwen nummer. Zijn we van dat whiehoe whoehoe af.
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 11 juni 2007 10:37 schreef cosmick het volgende:
Hoe gaat dat nieuwe nummer dan? Whoehie Whoelalala?
ja, is wel lekker bij dit weer, maar betwijfel of het in de computer staatquote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
Dit nummer komt toch ook wel redelijk vaak voorbij.
Beter kunnen ze ff Oi va Voi opzetten. Met KT en zo lekker zwoel
"who's chokin' on the splinters "quote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Beck. Tof.
Mooi. Van mij mag ie er weer in.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Mika toch? Schijnt dat 'ie eindelijk uit de kast is gekomen.
Wheheh.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef cosmick het volgende:
Mooi. Van mij mag ie er weer in.
Dat nummer van Mena net vind ik nog wel aardig. Dat dramatische gedoe van haar, waar ze meer lijkt te hijgen en te blazen dan te zingen, zijn ontiegelijk terrible.quote:
Het is niet mijn ding. Maarja.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:58 schreef cosmick het volgende:
Dat nummer van Mena net vind ik nog wel aardig. Dat dramatische gedoe van haar, waar ze meer lijkt te hijgen en te blazen dan te zingen, zijn ontiegelijk terrible.
Hoi Kuukskequote:
Druk weekendje dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef MutZ het volgende:
Hoi Kuukske
Vrijdagavond verjaardag, zaterdag bij Glacieren gisteren de hele dag voor een patientenvereniging naar de andere kant van het land geweest voor onderzoek...
Beetje erg druk, had van mij wel minder gemogen...quote:
Drukke weekenden gaan altijd zo snel voorbij hè?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef MutZ het volgende:
Beetje erg druk, had van mij wel minder gemogen...
Ja, beetje jammer is dan dat je niet het gevoel hebt dat je weekend gehad hebt...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Drukke weekenden gaan altijd zo snel voorbij hè?
Doet me denken aan de Boomtown Rats - I don't like Mondaysquote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt bekend. Maar goed, nog even en het is weer weekend.
Maandag is op zich nog niet zo'n erge dag. Dinsdag is meer zo'n dag die van mij geschrapt mag worden.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef MutZ het volgende:
Doet me denken aan de Boomtown Rats - I don't like Mondays
Vandaag mag wmb de maandag geschrapt worden... Niets wil lukkenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maandag is op zich nog niet zo'n erge dag. Dinsdag is meer zo'n dag die van mij geschrapt mag worden.
ik dacht dat het aan mij lag, maar het was echt zoquote:
Húúúú.quote:
Yup!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:40 schreef borisz het volgende:
Crowded House bij Veenstra vandaag ?
Woei!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:40 schreef borisz het volgende:
Crowded House bij Veenstra vandaag ?
Goedemiddagquote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgenwat ben ik toch altijd brak op maandag
Wat een baggernacht, en ik maar wachten op het onweer en de hoosbui die nooit is gekomen
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Dus als dat onweer en de hoosbuien wel waren gekomen had je wel goed geslapen?
Nou, dat geflitst en daarop volgend gedonder vind ik niet echt lekker slapenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
JaNix fijner als genieten van een onweersbui en het geluid van de regen die valt
Ja ok, het geflits probeer je eerst op beeld vast te leggen, en als dan de meeste gedonder over is kan je lekker inslaap vallen met het getik van de regenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, dat geflitst en daarop volgend gedonder vind ik niet echt lekker slapen
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ga weg, dit is een lekker zomers niemandalletje.
quote:
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 15:15 schreef purplerose het volgende:
gatver, hier word ik ook nie vrolijker van
Geeneen? Je houdt wel van muziek?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef purplerose het volgende:
Er is eigenlijk al jaren geen band of plaat uitgekomen waar ik hele cd van gedownload heb of zelfs gekocht heb en de meeste nrs tof vindt.
Ja natuurlijk, maar er is gewon nix interessants voorbij gekomen waarvan ik zeg YESS!!!quote:
Live vind ik ook niet echt boeiend nee. Maar toch komt er zat leuke muziek uit hoor, maar je moet niet teveel naar 3FM luisteren, want die gaan toch over het algemeen steeds dezelfde playlist af.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar er is gewon nix interessants voorbij gekomen waarvan ik zeg YESS!!!
De laatste band waar ik dat bij had was LIVE maar sinds de zanger een kind heb komen er alleen van die zachte baggerplaten uitEn sindsdien is er nix uitgekomen waar ik echt een hele cd van mooi vind, alleen losse nrtjes her en der.
Ja, 13 in dozijn liedje wat ongetwijfeld weer een knaller van een hit wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef purplerose het volgende:
Jezus christus wat een slechte plaat is dit zeg
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Crappery het volgende:
Dit is dan weer een toffe plaat.
Ik luisterde altijd zelden naar 3fmquote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Live vind ik ook niet echt boeiend nee. Maar toch komt er zat leuke muziek uit hoor, maar je moet niet teveel naar 3FM luisteren, want die gaan toch over het algemeen steeds dezelfde playlist af.
Ik haal veel nieuwe muziek uit Oor, via kameraden en LastFM. En natuurlijk de topics in Muz.
Heb ik ook hoor. Het moet net dat ene hebben wat mij wat doet. Of dat nu metal, indie of pop is is mij om het even. Gisteren veel Black Sabbath geluisterdquote:Op maandag 11 juni 2007 15:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd zelden naar 3fmmaarja, misschien ben ik ook gewoon te kieskeurig
Het moet me echt raken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |