When I'm feeling weak lalala.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meeblèèèèèèèren!
O, je mag best ff je gal spuwen hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over Perzik hm.
Altijd maar weer de vraag of er nu James Brown's "it's a mans world" komt of HOP met dat introquote:
Bij deze.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:28 schreef cosmick het volgende:
O, je mag best ff je gal spuwen hoor.
Hoe gaat dat nieuwe nummer dan? Whoehie Whoelalala?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah, eindelijk een nieuw Gwen nummer. Zijn we van dat whiehoe whoehoe af.
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 11 juni 2007 10:37 schreef cosmick het volgende:
Hoe gaat dat nieuwe nummer dan? Whoehie Whoelalala?
ja, is wel lekker bij dit weer, maar betwijfel of het in de computer staatquote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
Dit nummer komt toch ook wel redelijk vaak voorbij.
Beter kunnen ze ff Oi va Voi opzetten. Met KT en zo lekker zwoel
"who's chokin' on the splinters "quote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Beck. Tof.
Mooi. Van mij mag ie er weer in.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Mika toch? Schijnt dat 'ie eindelijk uit de kast is gekomen.
Wheheh.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:52 schreef cosmick het volgende:
Mooi. Van mij mag ie er weer in.
Dat nummer van Mena net vind ik nog wel aardig. Dat dramatische gedoe van haar, waar ze meer lijkt te hijgen en te blazen dan te zingen, zijn ontiegelijk terrible.quote:
Het is niet mijn ding. Maarja.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:58 schreef cosmick het volgende:
Dat nummer van Mena net vind ik nog wel aardig. Dat dramatische gedoe van haar, waar ze meer lijkt te hijgen en te blazen dan te zingen, zijn ontiegelijk terrible.
Hoi Kuukskequote:
Druk weekendje dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef MutZ het volgende:
Hoi Kuukske
Vrijdagavond verjaardag, zaterdag bij Glacieren gisteren de hele dag voor een patientenvereniging naar de andere kant van het land geweest voor onderzoek...
Beetje erg druk, had van mij wel minder gemogen...quote:
Drukke weekenden gaan altijd zo snel voorbij hè?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef MutZ het volgende:
Beetje erg druk, had van mij wel minder gemogen...
Ja, beetje jammer is dan dat je niet het gevoel hebt dat je weekend gehad hebt...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Drukke weekenden gaan altijd zo snel voorbij hè?
Doet me denken aan de Boomtown Rats - I don't like Mondaysquote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt bekend. Maar goed, nog even en het is weer weekend.
Maandag is op zich nog niet zo'n erge dag. Dinsdag is meer zo'n dag die van mij geschrapt mag worden.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef MutZ het volgende:
Doet me denken aan de Boomtown Rats - I don't like Mondays
Vandaag mag wmb de maandag geschrapt worden... Niets wil lukkenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maandag is op zich nog niet zo'n erge dag. Dinsdag is meer zo'n dag die van mij geschrapt mag worden.
ik dacht dat het aan mij lag, maar het was echt zoquote:
Húúúú.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |