quote:Op zondag 10 juni 2007 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier altijd gigantisch druk in het weekend, toch?
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef purplerose het volgende:
Thank the goddess ik ben niet meer alleen
op Fok ben je nooit alleenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef purplerose het volgende:
Thank the goddess ik ben niet meer alleen
waarom op de hometrainer? net ff 50 km buiten gefietstquote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
*ff 20km op de hometrainer gedaan heeft
ik vond hem lekkerquote:
Omdat de persoon waar ik altijd mee buitenfiets geen tijd had, en alleen vind ik minder leuk.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
waarom op de hometrainer? net ff 50 km buiten gefietst
foeiquote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Glacier het volgende:
Ik ben er weer
Ik moet nu nog ff mijn programma van vanavond voorbereiden, daar is ff nog niets van gekomen
Ach, vanmorgen weer uren bezig geweest met pc's en audiomeuk, dus ik had er ff geen zin inquote:
Hebbie nog programmavulling nodig, ik lul wel een end in de ruimte heurquote:Op zondag 10 juni 2007 18:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ach, vanmorgen weer uren bezig geweest met pc's en audiomeuk, dus ik had er ff geen zin in
Maar het werkt nu allemaal weerEn programma is ook voorbereid
Nu eerst bier!
Hoi Glacier en restquote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Glacier het volgende:
Ik ben er weer
Ik moet nu nog ff mijn programma van vanavond voorbereiden, daar is ff nog niets van gekomen
Kom vanavond eens gezellig op skypequote:Op zondag 10 juni 2007 18:28 schreef purplerose het volgende:
Hebbie nog programmavulling nodig, ik lul wel een end in de ruimte heur![]()
He gezellig, skype!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Kom vanavond eens gezellig op skypehet adres is actionradiolive
Dan mag je van mij on air 'een eind in de ruimte lullen'
ik zit ook nog na te genietenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
terug van het racen, geniaal.
De Fok F1 managerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik doe niet mee met competities enzo, dan is het kijken een stuk minder leuk. Waaraan doe je mee?
zie de linkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ahen hoe hoog?
ik doe alleen mee aan de AD rondemaster elk jaar
Rosberg - Satoquote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie heb je in je team dan?
Tja, zodra ik meer geld heb kan ik upgraden.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mwah met mclaren gaat het volgende week ook nog wel lukken. ondanks dat ferrari altijd super is in amerika, zal het dit keer niet gaan. ik denk niet dat je met die andere veel punten scoort volgende week.
Alleen het begin?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Das waar, wie verwachte kovalainen nou zo hoog?
Ik ga gone in 60 esconds ff het begin van kijken
Daarom staat ie ook aanquote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
k heb hem ook al 2 keer gezie n:) blijft tof
Meelijken?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
Daarom staat ie ook aan
En de vrouw ligt beneden op de bank, dus daar kan ik niet meelijken, dus dan maar vanachter de pc
die zijn ook niet te zuinig hequote:
ik weet het preciese verbruik nietquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
die zijn ook niet te zuinig he
Nee een binnenband!quote:
Van wat ik kan zien zitten er wel een paar lekkertjes in dat bandjequote:
Ik ga niet kijken, valt me vast tegenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien zitten er wel een paar lekkertjes in dat bandje
quote:
Eddy's aankondiging daarvan was toch wel erg goed vandaag.quote:
preciesquote:Op maandag 11 juni 2007 07:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
omg
eejjjjjjjjquote:goeiemorgen @ de rest
waar doe je het normaal dan mee?quote:Op maandag 11 juni 2007 08:20 schreef DaMook het volgende:
Ik krijg de webcam stream niet aan de praat in WMP.
Wat is de vraag?quote:En ik doe mee aan de prijsvraag om kaartjes voor Timberlake te winnen, lijkt me wel tof om hem eens live te zien optreden
.
Met WMPquote:Op maandag 11 juni 2007 08:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar doe je het normaal dan mee?
[..]
Wat is de vraag?
Had brood op en besloot maar gelijk "alles" ff te halen. Wel lekker rustig!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens naar de Jumbo.
Ik moet nog even avondeten halen. Maar ik heb net besloten dat ik even fiets als ik de andere winkels ook vereer met een bezoekjequote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef cosmick het volgende:
Had brood op en besloot maar gelijk "alles" ff te halen. Wel lekker rustig!
Woooow... ge-wel-dig nummer van Genenis.
Dat ziet er uit als een biernaam.quote:
Ik krijg altijd zin om een horrorfilm op te zetten als het zo donker wordt en het begint te waaien.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
De wolken zagen er supervaag uit.
Ik kruip dan het liefst op de bank met een mok warme chocomel.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef cosmick het volgende:
Ik krijg altijd zin om een horrorfilm op te zetten als het zo donker wordt en het begint te waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |