Ze sprak me een keer aan of ik in de camper van 3FM wou(toen met serious request)quote:
en toen zei jij: 'alleen als jij ook meegaat'quote:Op zondag 10 juni 2007 12:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze sprak me een keer aan of ik in de camper van 3FM wou(toen met serious request). Toen vroeg ik nog of ze Tessel van Zoeyzo was
Whehe viel dat even tegen voor mij, ik werd voorgelezen door die van sesamstraatquote:Op zondag 10 juni 2007 12:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en toen zei jij: 'alleen als jij ook meegaat'
Tessel is lief en leukquote:Op zondag 10 juni 2007 12:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, maar het is toch een irritante kneus
wie, meneer aart?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Whehe viel dat even tegen voor mij, ik werd voorgelezen door die van sesamstraat
Lief en leuk?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Tessel is lief en leuken die stem vind ik juist schattig
Je bedoelt Gerda?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee die wat dikke surinaamse vrouw.... ben ff der naam kwijt
Meer van hetzelfde IMHOquote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
die nieuwe van iglesias is best tofwel bekend geluid
Ik ga er maar vanuit dat jullie allemaal wat aan de 'smalle' kant zijn, dus dat jullie er niet ondervoed uitzienquote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik me woog was ik geloof ik 68 kilo...ik ben 1.88
De megahit is een klassieker, alleen jammer dat die zangeres er doorheen kwektquote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
megahit is best leuk ja
gitaarmuziek is altijd kut
vind ik dit keer niet, meeste remake's wel maar deze nietquote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De megahit is een klassieker, alleen jammer dat die zangeres er doorheen kwekt
je vind het geeen klassieker, of niet jammer dat ze kwekt?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vind ik dit keer niet, meeste remake's wel maar deze niet
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat jullie allemaal wat aan de 'smalle' kant zijn, dus dat jullie er niet ondervoed uitzien
uhuhuhuhuh... best mooi meisjequote:
Wtf kan mij dat uiterlijk nou schelen, ik moet er naar luisterenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
uhuhuhuhuh... best mooi meisjesugababes trouwens ook al lang niks van gehoord!
mmm, dan zit je op 3FM niet echt goedquote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
megahit is best leuk ja
gitaarmuziek is altijd kut
quote:
U kunt kiezen uit het volgende: Menu kaartquote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]ik bedoel dus dat onderwerpje van eddy dat hij met z'n gitaar erdoorheen speelt
ik ga ff eten en dan naar buiten
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
U kunt kiezen uit het volgende: Menu kaart
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:ik bedoel dus dat onderwerpje van eddy dat hij met z'n gitaar erdoorheen speelt
ik ga ff eten en dan naar buiten
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik meld me ook weer eens een keer hier... tevens verkapte terugvindpost
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier altijd gigantisch druk in het weekend, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |