Tis al laat, dan ben ik niet zo snel meerquote:
ach boeie,quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:29 schreef MutZ het volgende:
Ik had je claim overigens niet op tijd gezien, sorry daarvoor
ik ook!quote:
Een klap voor mijn kop komt het op neer hequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet m'n humerus anteflexeer met behulp van m'n m. biceps brachii om jou vervolgens met m'n ossa carpalia, ossa metacarpalia en m'n phalanges jou een knal voor je os temporale te verkopen
Dat begrijp je toch aardigquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een klap voor mijn kop komt het op neer he
Ow en je lapo, is idd wel relaxed hoe ik nu aan het klimmen ben.
Ik heb nooit gezegd dat ik dom benquote:
waterquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:38 schreef MutZ het volgende:
Iemand nog wat drinken hier?
Dan ook blijvenquote:
Ik pak nog een pilsjequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:38 schreef MutZ het volgende:
Iemand nog wat drinken hier?
biceps is op zich een vrij bekende termquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dom ben. De termen die je in het rond gooide zeiden me zelfs nog wel iets
.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:40 schreef lj_lightning het volgende:
Ik ben bram!!![]()
Dat was dus mijnes sms!
Zo vaak gebeurt het niet dat we tijdens jou een topic vol krijgen, dus als dat wel gebeurd dan bedenken we wel een titel met jouw naam erinquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een topictitel!!!
Bram, tnx
ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:49 schreef MutZ het volgende:
Ik ga over een minuutje of 10 toch maar m'n bed opzoeken denk ik...
Ik denk dat ik een trap in mijn ... er ook nog wel uiotgehaald zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
biceps is op zich een vrij bekende termEn op zich was die ook wel redelijk te raden, maar het is ontzettend irritant om te leren iig
Daar issiequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een topictitel!!!
Bram, tnx
Sorrie, ik ga zo naar bedquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ook blijven.
Waar is Domien zelf eigenlijk![]()
:;( .
Bij mij is dat voor mijn gevoel wel gelukt om hem niet af te raffelen... Alleen die botten en spieren willen echt niet meer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:50 schreef Toad het volgende:
Hehehe.
Beetje tricky is dit. Dit reflectieverslag is best belangrijk, ik moet het dus nu niet gaan afraffelen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:49 schreef MutZ het volgende:
Ik ga over een minuutje of 10 toch maar m'n bed opzoeken denk ik...
quote:
Er zit idd wel enige logica in. iets wat met m. begint is bijvoorbeeld altijd een spier...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een trap in mijn ... er ook nog wel uiotgehaald zou kunnen hebben. Het is opzich best duidelijk, je moet alleen de conecties leggen ( ik ken ze echt niet allemaal hoor , maar enige logica zit er wel in) .
[..]
Daar issieOnze Domien
.
As did Iquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:51 schreef lj_lightning het volgende:
Potver... 01:51 en ik had me nog zo voorgenomen om te gaan slapen om 12uur![]()
neeee, iedereen gaatquote:
Over 5 uur loopt m'n wekker weer afquote:
Ik zei al ik ben niet domquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er zit idd wel enige logica in. iets wat met m. begint is bijvoorbeeld altijd een spier...
Domien nietquote:
quote:
Ik moet om ... om ... om 13:45 uur bij de tandarts zijnquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet om ... om ... om 13:45 uur bij de tandarts zijnen daarna om 15:00 uur werken
.
quote:
Dat mag ik hopenquote:
Same herequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja idd , ik heb hier echt zoiets van, dat doe je niet
.
Iddquote:
Met suiker asjeblieftquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Koffie?
Doe maar thee pleasequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Koffie?
Ook truste dan maarquote:
Jij blijft toch hequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:02 schreef Toad het volgende:
Nou jongens en meisjes,
shut your eyes and think of someone
Gelukkigquote:
Die LUCHT!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik hoop trouwens dat de tandarts tegen bier kan.
Hoe raad je hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey DaMook![]()
![]()
Je zit weer in je late week dienst?
Ja, dat had ook zo'n enigzins dramatisch intro.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Aan Spángen? Hahahahaha!
Mijn tanden is nooit wat mis mee dus maakt me niet uit hoeveel die zuiptquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die LUCHT!
Ik kende trouwens wel een tandarts die wel van drank hield... nooit meer wat van gehoord. Letterlijk.
Je kunt straks ook ff meedoen aan BIG.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef MissHobje het volgende:
DaMook ga jij je dinnetje morgen eens verrassen met iets liefs
Ik heb morgen en overmorgen geen tijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef MissHobje het volgende:
DaMook ga jij je dinnetje morgen eens verrassen met iets liefs
BIG ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt straks ook ff meedoen aan BIG.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt straks ook ff meedoen aan BIG.
We smsen eigenlijk vooralquote:
Erg hequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:25 schreef Toad het volgende:
Awwww
Ik geniet er veelste weinig vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:31 schreef Toad het volgende:
Hahaha, klein beetje.Maar geniet er maar van!
Niet sms'en als je niet op kunt nemen! Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:42 schreef Toad het volgende:
Icky Thump
Edit: neeeeee dan kies je toch gewoon de betere plaat...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
Moggu RJ, kuuk, cosmick, areyoutalking!
Dit is mijn enalaatste stagedag!
Wellicht wel! Mijn baas ging kaarten voor The Police proberen te fixenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
Heb je nog enige muzikale voordelen gehad door het werken bij Van Leest?
Hmm. GdN is wel geinig, maar dit is niet gezellig natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:54 schreef TIM-846 het volgende:
Verdomme.. nou zet die collega aan de overkant weer 538 op .. voor een één of andere ouddirecteur van vanLeest die bij Gard du Nord schijnt te spelen...![]()
![]()
Ach ja.. hou ik jullie wel op de hoogte wat er hier gedraaid wordt.. nu Maroon 5quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm. GdN is wel geinig, maar dit is niet gezellig natuurlijk
Whehehe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef D.Rose het volgende:
en ik heb ook geen zin om een opmerking over de TT te maken
De topicstartster kan niet eens trekken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef D.Rose het volgende:
en ik heb ook geen zin om een opmerking over de TT te maken
Ik dacht even dat het Avril Lavigne wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef cosmick het volgende:Ach, Michelle Branche nu.
"Everywheeaaarree"
Ik had het over de TT, ik wil helemaal niets horen over MutZ haar masturbatietechniekenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
De topicstartster kan niet eens trekken...
tenminste, niet bij zichzelf
Sollyquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik had het over de TT, ik wil helemaal niets horen over MutZ haar masturbatietechnieken
Heb je geen mute toevallig...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef D.Rose het volgende:
En nu de Verve
Dadelijk gaat de radio nog kapot van het aan- en uitzetten
Mwah, daar heb ik om half tien nog geen zin inquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe, zie dat de hollandse nieuwe er weer zijn![]()
* Glacier heeft die gisteren opquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb je geen mute toevallig...
Oe, zie dat de hollandse nieuwe er weer zijn![]()
Jepquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik om half tien nog geen zin in
Had jij nu die nieuwe tattoo laten zetten van de week? Und?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep![]()
Na 40 minuten was ie klaar. Beetje spierpijn vanwege de houding die ik moest aannemen. Maar ik is er blij mee. Hij staat er strak op.![]()
Nou, niet echt. Afgezaagde flowerpower-plaat wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind dit overigens geen BBQ plaat.
Try?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Nelly Schmelly. Ik vind dat ene nummer wel mooi, maar dat draaien ze nu natuurlijk niet meer.
Nee, All good things volgens mij. Zo'n lief plaatje.quote:
Mijn nummer twee van haar..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, All good things volgens mij. Zo'n lief plaatje.
Again and Again...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Zucht.. dit nummer maakt dat ik de radio maar weer uit zet.
Wat heeft iedereen vandaag met dat 'trekken'?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als U2-fan kom je dagelijks aan je trekken op 3FM.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als U2-fan kom je dagelijks aan je trekken op 3FM.
Gelukkig luister ik nu niet (zit op schoolquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo.. Echt. Ik wist niet hoe snel ik moest zappen van zender. Dit gaan we toch niet op 3fm draaien![]()
![]()
(Jim hou je Bakkum)
Oi! nie fokken met pearl jam he!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat schreeuw en geblér op het eind.
![]()
haha ik had mezelf al wakker geschoptquote:
Jemery. Die plaat die 2 minuten interessant is en verder eindeloos doorgaat met gejengel en druk geschreeuw.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oi! nie fokken met pearl jam he!
*Welk nummer was het btw?*
Dat is nou net waar de pj fans van houden, zijn geschreeuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jemery. Die plaat die 2 minuten interessant is en verder eindeloos doorgaat met gejengel en druk geschreeuw.
Ah, ok. Er zijn meer groepen die dat doen en dan heb ik zoiets van "Hou op! Het is over, brei er gewoon een end aan".quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is nou net waar de pj fans van houden, zijn geschreeuw![]()
Dat heb ik nou met bv de Arctic monkeysquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ok. Er zijn meer groepen die dat doen en dan heb ik zoiets van "Hou op! Het is over, brei er gewoon een end aan".![]()
Maar jij hebt sowieso niets met Britpop hè. AM is geinig voor op de radio, maar thuis zou ik het niet opzetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met bv de Arctic monkeysNah, nee toch niet, die vind ik vanaf het begin al nix
De vrouwelijke fans wellichtquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is nou net waar de pj fans van houden, zijn geschreeuw![]()
2000 cd's? Of albums op je harde schijf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso niets met Britpop hè. AM is geinig voor op de radio, maar thuis zou ik het niet opzetten.
Nou, ik luister heel veel, zeer gevarieerd, heb zeker 2000 cd's maar helemaal niets van PJ, U2 of Queen. Grote namen, maar ik heb er niets mee. Boeit mij nergens.
Nee, CD's (van die zilveren ronde schijfjes)quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2000 cd's? Of albums op je harde schijf?![]()
Ja, ik ken ze welquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, CD's (van die zilveren ronde schijfjes)
Die gaan ook voor het haar en de bodyquote:
Ik heb "vroeger" veel gekocht, laatste tijd is het wel wat minder. Maar van veel onbekendere groepjes valt niet te downloaden dus die bestel ik sowieso. En ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook veel cd's krijg van een kameraad uit de US (mixcd's, verzamelaars etc). Van de MSP heb ik wel alle single-cd's gekocht incl. een 7". En van de Cardigans heb ik alle singles en albums in meerdere releases (de US verschilt van de Europese versies). Zijn vaak voordelig op Ebay te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze wel
Dat zijn er best veel
Ik heb er zo'n 1000 en da's voor de meeste mensen al veel
Ik heb ook nog wat vinyl, wat madonnaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ook nog wat vinyl, maar niet zoveel dat ik het niet kan dragen
Ik heb ook ikea cd-kasten...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef cosmick het volgende:
En natuurlijk staan ze in de bekende Ikea-kasten
[afbeelding]
Mijn laatste vinyl was Vitalogyquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat vinyl, wat madonnawat sprookjesplaten
zelfs een Danny de munk zit daar nog tussen
Ow en mijn tienerzonde, New Kids On The Block ( gelukkig ben ik daarna overgestapt naar pearl jam)
Autootjes? Ha, daarvoor heb ik die andere Ikea-kasten (die je op moet hangen).quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook ikea cd-kasten...
maar daar staan mijn autootjes in
When will I be famous?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef purplerose het volgende:
Goeie keus D.Rose
Ok ok, ik beken, ik was ook fan van Bros in die tijd![]()
Ja, die heb ik ook, maar die zijn eigenlijk voor cd'squote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Autootjes? Ha, daarvoor heb ik die andere Ikea-kasten (die je op moet hangen).
coolquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef purplerose het volgende:
Goeie keus D.Rose
Ok ok, ik beken, ik was ook fan van Bros in die tijd![]()
Hey jij zat bij mij bij informatica op de theresiaquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een topictitel!!!
Bram, tnx
Ik had 'm al geëditquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nu niks. Wat ik wel weet is dat jou reply nog zinlozer is dan die van mij.
Ik heb deze kasten (zijn volgens mij toch echt vitrinekasten)?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, maar die zijn eigenlijk voor cd's
Je hebt ook autootjes dus? Foto?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb deze kasten (zijn volgens mij toch echt vitrinekasten)?
Heb geen goede foto op deze pc, maar er staan deze Fiatjes 500 en 600 in
[afbeelding]
Of je autootjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Kun je je cd's mooi stofvrij opbergen.
Frays niet, de plaat is al weer ten einde gekomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat was echt weer Frayselijk!
ook geen goede foto, maar mijn vullingquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
Heb geen goede foto op deze pc, maar er staan deze Fiatjes 500 en 600 in
[afbeelding]
Corvette-fan dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook geen goede foto, maar mijn vulling
[afbeelding]
Wat draait ie dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
godmeljaar! Mijn vriendelijke collega heeft weer eens muziek op gezet waar ik me toch een slappe zak van krijg [afbeelding][afbeelding]
Dacht dat dat hier algemeen bekend wasquote:
Ik ken je nog niet zo langquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dacht dat dat hier algemeen bekend was![]()
spaar ze trouwens op iedere schaal, maar in de kasten staan enkel de 1:18
Een of ander gospelbandje ..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat draait ie dan?
Die laatste twee dagen dat je daar zit gunt ie je toch wel leuke muziek?
Niet dat het op 3 zo'n feest is op dit moment trouwens.
Je moet je wel inlezen natuurlijkquote:
Leuk zo'n 500, maar niets voor mijquote:Ik heb bijna alle in Fiatjes gekocht en heb ze in 1/43 en 1/16 (< Bburago). Ben er niet meer zo actief meer hoor en heb zelfs heel veel Bburago's verkocht. De 1/43 hou ik wel.
Heb ook een witte 1/1 500 gehad uit '69
Levensgevaarlijk man.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moet je wel inlezen natuurlijk
[..]
Leuk zo'n 500, maar niets voor mij
Neen, de Fiat 500's van Bburago zijn echt 1/16 (staat vaak verkeerd op sites, maar het staat op de auto zelf en de doos). En natuurlijk kun je het verschil wel zien als je er een 1/18-iets naast zet.quote:Neem aan dat je 1/18 bedoelt, niet 1/16
Waarschijnlijk om de reden die ik zojuist posttequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk man.
[..]
Neen, de Fiat 500's van Bburago zijn echt 1/16 (staat vaak verkeerd op sites, maar het staat op de auto zelf en de doos). En natuurlijk kun je het verschil wel zien als je er een 1/18-iets naast zet.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef D.Rose het volgende:
..of werden de fiatjes in 1/16 gemaakt, omdat ze anders te klein werden?
Grrmppff. Vreseljik, wat een gedrochtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef D.Rose het volgende:
Kende je deze 500 al trouwens?
http://carscoop.blogspot.(...)humble-fiat-500.html
Mijn grootste schaalmodel (1:1 niet meegerekend) is ongeveer net zo groot als de 500 in het echtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef cosmick het volgende:
[..]Toen ik de echte Fiat kocht was het verschil geeneens zo groot inderdaad.
![]()
De 500 is altijd nog 2,97 mquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn grootste schaalmodel (1:1 niet meegerekend) is ongeveer net zo groot als de 500 in het echt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
De 500 is altijd nog 2,97 mHeb je ook een 1:1 Corvette?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan is ie van jou 6 cm langer dan de mijne
Als ze straks weer met die meneer en mevrouw De Wit komen, gooi ik 'm uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, zometeen weer m'n favoriete programma! Peppie en Cockie op de radio ....
Ik probeer nu al zoveel mogelijk naar de muziek en niet het oeverloze geblaat te luisteren ..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als ze straks weer met die meneer en mevrouw De Wit komen, gooi ik 'm uit.
Ik kijk weer tennis. Veel leuker dan de Sander en Sander show....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik probeer nu al zoveel mogelijk naar de muziek en niet het oeverloze geblaat te luisteren ..
Wie spelen er op dit moment?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kijk weer tennis. Veel leuker dan de Sander en Sander show....![]()
omg the horror als ik eraan trugdenkquote:
[zeurmode]quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:58 schreef purplerose het volgende:
Heb net mailtje van Guis teruggekregen over een 3fm/fok feestje in de studio bij Guis en gaat me er heel snel over mailen. Dus volgens mij vond die het wel wat
Kweet niet of die vanavond moet draaien anders spreek ik hem vanavond op msn wel ff, so cross your fingers guys!
Tof van Sander !quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:58 schreef purplerose het volgende:
Heb net mailtje van Guis teruggekregen over een 3fm/fok feestje in de studio bij Guis en gaat me er heel snel over mailen. Dus volgens mij vond die het wel wat
Kweet niet of die vanavond moet draaien anders spreek ik hem vanavond op msn wel ff, so cross your fingers guys!
Midden in de nacht is me favo tijdstipquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[zeurmode]
Alleen het tijdstip is dan niet echt handig.
[/zeurmode]
zeurquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[zeurmode]
Alleen het tijdstip is dan niet echt handig.
[/zeurmode]
Ik doe ook wel mee. Als ik kan natuurlijk....quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeur
ik kom, ongeacht de tijd
Je moet er wat voor over hebben he
Ik sta al vooraan met mijn vlaggetje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Michael Jackson - Smooth Criminal is wel een lekker liedje![]()
Nog 15 min en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd!![]()
Als je even naar rechts kijkt zie je mij staan met m'n vlaggetje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik sta al vooraan met mijn vlaggetje.
Verveel mezelf een beetje en heb geen zin in de afwas. Daar vind ik het nu te benauwd voor in mijn huis...
<- Check.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Litton-Lane!
Jij ging toch vandaag een tattoo laten zetten?
Nice!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
<- Check.
Sorry heb alleen nog een klein plaatje. Als de huid wat hersteld is zal ik eensch kijken of ik een mooie foto kan maken...
Edit: Zelf ontworpen Iers klaver 3 in tribal onder op de linker kuit.![]()
Geheel in lijn met de verwachtingen zul je dat plaatje de komende tijd nog vaak horenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel een erg matig plaatje de nieuwe van meneer Van Velzen.. Ding begint al aardig te vervelen.
Die plaat kwam me van begin af aan bekend voor. Gisteren bevestigde Stenders dat gevoel door te melden dat het een cover is. Hij wist alleen niet meer precies waarvan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel een erg matig plaatje de nieuwe van meneer Van Velzen.. Ding begint nu toch al wel te vervelen.
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, vorige week heb ik de winnaar doorgegeven dus denk dat het niet lang meer duurt (worden door een ander bedrijf verstuurd)quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Heej Marichaen rest uiteraard die nu ook binnen zijn gevallen.
![]()
![]()
Heeft iemand al de energiebox binnen? Ik niet..
heej hoi Michiel !
Hallowwwwquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef Maricha het volgende:
Haaaaaaai
Een cover joh?! Okay, dan ben ik wel benieuwd van wie het origineel is. Nummer spreekt mij sowieso niet echt aan. 't is allemaal wat braafjes en vVelzen vind ik sowieso wat overhyped (verder wel leuk dat hij uit NL komt).quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Die plaat kwam me van begin af aan bekend voor. Gisteren bevestigde Stenders dat gevoel door te melden dat het een cover is. Hij wist alleen niet meer precies waarvan.
Te gek ! Geduld heb ik zeker wel, maar hoorde Michiel over de energiebox praten en toen was ik eigenlijk wel benieuwd of iemand de box al binnen had.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, vorige week heb ik de winnaar doorgegeven dus denk dat het niet lang meer duurt (worden door een ander bedrijf verstuurd)
Purplerose!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |