quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
Moggu RJ, kuuk, cosmick, areyoutalking!
Dit is mijn enalaatste stagedag!
Wellicht wel! Mijn baas ging kaarten voor The Police proberen te fixenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
Heb je nog enige muzikale voordelen gehad door het werken bij Van Leest?
Hmm. GdN is wel geinig, maar dit is niet gezellig natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:54 schreef TIM-846 het volgende:
Verdomme.. nou zet die collega aan de overkant weer 538 op .. voor een één of andere ouddirecteur van vanLeest die bij Gard du Nord schijnt te spelen...![]()
![]()
Ach ja.. hou ik jullie wel op de hoogte wat er hier gedraaid wordt.. nu Maroon 5quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm. GdN is wel geinig, maar dit is niet gezellig natuurlijk
Whehehe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef D.Rose het volgende:
en ik heb ook geen zin om een opmerking over de TT te maken
De topicstartster kan niet eens trekken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef D.Rose het volgende:
en ik heb ook geen zin om een opmerking over de TT te maken
Ik dacht even dat het Avril Lavigne wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef cosmick het volgende:Ach, Michelle Branche nu.
"Everywheeaaarree"
Ik had het over de TT, ik wil helemaal niets horen over MutZ haar masturbatietechniekenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
De topicstartster kan niet eens trekken...
tenminste, niet bij zichzelf
Sollyquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik had het over de TT, ik wil helemaal niets horen over MutZ haar masturbatietechnieken
Heb je geen mute toevallig...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef D.Rose het volgende:
En nu de Verve
Dadelijk gaat de radio nog kapot van het aan- en uitzetten
Mwah, daar heb ik om half tien nog geen zin inquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe, zie dat de hollandse nieuwe er weer zijn![]()
* Glacier heeft die gisteren opquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb je geen mute toevallig...
Oe, zie dat de hollandse nieuwe er weer zijn![]()
Jepquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik om half tien nog geen zin in
Had jij nu die nieuwe tattoo laten zetten van de week? Und?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep![]()
Na 40 minuten was ie klaar. Beetje spierpijn vanwege de houding die ik moest aannemen. Maar ik is er blij mee. Hij staat er strak op.![]()
Nou, niet echt. Afgezaagde flowerpower-plaat wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind dit overigens geen BBQ plaat.
Try?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Nelly Schmelly. Ik vind dat ene nummer wel mooi, maar dat draaien ze nu natuurlijk niet meer.
Nee, All good things volgens mij. Zo'n lief plaatje.quote:
Mijn nummer twee van haar..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, All good things volgens mij. Zo'n lief plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |