quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
Moggu RJ, kuuk, cosmick, areyoutalking!
Dit is mijn enalaatste stagedag!
Wellicht wel! Mijn baas ging kaarten voor The Police proberen te fixenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
Heb je nog enige muzikale voordelen gehad door het werken bij Van Leest?
Hmm. GdN is wel geinig, maar dit is niet gezellig natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:54 schreef TIM-846 het volgende:
Verdomme.. nou zet die collega aan de overkant weer 538 op .. voor een één of andere ouddirecteur van vanLeest die bij Gard du Nord schijnt te spelen...![]()
![]()
Ach ja.. hou ik jullie wel op de hoogte wat er hier gedraaid wordt.. nu Maroon 5quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm. GdN is wel geinig, maar dit is niet gezellig natuurlijk
Whehehe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef D.Rose het volgende:
en ik heb ook geen zin om een opmerking over de TT te maken
De topicstartster kan niet eens trekken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef D.Rose het volgende:
en ik heb ook geen zin om een opmerking over de TT te maken
Ik dacht even dat het Avril Lavigne wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef cosmick het volgende:Ach, Michelle Branche nu.
"Everywheeaaarree"
Ik had het over de TT, ik wil helemaal niets horen over MutZ haar masturbatietechniekenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
De topicstartster kan niet eens trekken...
tenminste, niet bij zichzelf
Sollyquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik had het over de TT, ik wil helemaal niets horen over MutZ haar masturbatietechnieken
Heb je geen mute toevallig...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef D.Rose het volgende:
En nu de Verve
Dadelijk gaat de radio nog kapot van het aan- en uitzetten
Mwah, daar heb ik om half tien nog geen zin inquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe, zie dat de hollandse nieuwe er weer zijn![]()
* Glacier heeft die gisteren opquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb je geen mute toevallig...
Oe, zie dat de hollandse nieuwe er weer zijn![]()
Jepquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik om half tien nog geen zin in
Had jij nu die nieuwe tattoo laten zetten van de week? Und?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep![]()
Na 40 minuten was ie klaar. Beetje spierpijn vanwege de houding die ik moest aannemen. Maar ik is er blij mee. Hij staat er strak op.![]()
Nou, niet echt. Afgezaagde flowerpower-plaat wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind dit overigens geen BBQ plaat.
Try?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Nelly Schmelly. Ik vind dat ene nummer wel mooi, maar dat draaien ze nu natuurlijk niet meer.
Nee, All good things volgens mij. Zo'n lief plaatje.quote:
Mijn nummer twee van haar..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, All good things volgens mij. Zo'n lief plaatje.
Again and Again...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Zucht.. dit nummer maakt dat ik de radio maar weer uit zet.
Wat heeft iedereen vandaag met dat 'trekken'?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als U2-fan kom je dagelijks aan je trekken op 3FM.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als U2-fan kom je dagelijks aan je trekken op 3FM.
Gelukkig luister ik nu niet (zit op schoolquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo.. Echt. Ik wist niet hoe snel ik moest zappen van zender. Dit gaan we toch niet op 3fm draaien![]()
![]()
(Jim hou je Bakkum)
Oi! nie fokken met pearl jam he!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat schreeuw en geblér op het eind.
![]()
haha ik had mezelf al wakker geschoptquote:
Jemery. Die plaat die 2 minuten interessant is en verder eindeloos doorgaat met gejengel en druk geschreeuw.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oi! nie fokken met pearl jam he!
*Welk nummer was het btw?*
Dat is nou net waar de pj fans van houden, zijn geschreeuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jemery. Die plaat die 2 minuten interessant is en verder eindeloos doorgaat met gejengel en druk geschreeuw.
Ah, ok. Er zijn meer groepen die dat doen en dan heb ik zoiets van "Hou op! Het is over, brei er gewoon een end aan".quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is nou net waar de pj fans van houden, zijn geschreeuw![]()
Dat heb ik nou met bv de Arctic monkeysquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ok. Er zijn meer groepen die dat doen en dan heb ik zoiets van "Hou op! Het is over, brei er gewoon een end aan".![]()
Maar jij hebt sowieso niets met Britpop hè. AM is geinig voor op de radio, maar thuis zou ik het niet opzetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met bv de Arctic monkeysNah, nee toch niet, die vind ik vanaf het begin al nix
De vrouwelijke fans wellichtquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is nou net waar de pj fans van houden, zijn geschreeuw![]()
2000 cd's? Of albums op je harde schijf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso niets met Britpop hè. AM is geinig voor op de radio, maar thuis zou ik het niet opzetten.
Nou, ik luister heel veel, zeer gevarieerd, heb zeker 2000 cd's maar helemaal niets van PJ, U2 of Queen. Grote namen, maar ik heb er niets mee. Boeit mij nergens.
Nee, CD's (van die zilveren ronde schijfjes)quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
2000 cd's? Of albums op je harde schijf?![]()
Ja, ik ken ze welquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, CD's (van die zilveren ronde schijfjes)
Die gaan ook voor het haar en de bodyquote:
Ik heb "vroeger" veel gekocht, laatste tijd is het wel wat minder. Maar van veel onbekendere groepjes valt niet te downloaden dus die bestel ik sowieso. En ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook veel cd's krijg van een kameraad uit de US (mixcd's, verzamelaars etc). Van de MSP heb ik wel alle single-cd's gekocht incl. een 7". En van de Cardigans heb ik alle singles en albums in meerdere releases (de US verschilt van de Europese versies). Zijn vaak voordelig op Ebay te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze wel
Dat zijn er best veel
Ik heb er zo'n 1000 en da's voor de meeste mensen al veel
Ik heb ook nog wat vinyl, wat madonnaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb ook nog wat vinyl, maar niet zoveel dat ik het niet kan dragen
Ik heb ook ikea cd-kasten...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef cosmick het volgende:
En natuurlijk staan ze in de bekende Ikea-kasten
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |