Mijn laatste vinyl was Vitalogyquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat vinyl, wat madonnawat sprookjesplaten
zelfs een Danny de munk zit daar nog tussen
Ow en mijn tienerzonde, New Kids On The Block ( gelukkig ben ik daarna overgestapt naar pearl jam)
Autootjes? Ha, daarvoor heb ik die andere Ikea-kasten (die je op moet hangen).quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook ikea cd-kasten...
maar daar staan mijn autootjes in
When will I be famous?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef purplerose het volgende:
Goeie keus D.Rose
Ok ok, ik beken, ik was ook fan van Bros in die tijd![]()
Ja, die heb ik ook, maar die zijn eigenlijk voor cd'squote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Autootjes? Ha, daarvoor heb ik die andere Ikea-kasten (die je op moet hangen).
coolquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef purplerose het volgende:
Goeie keus D.Rose
Ok ok, ik beken, ik was ook fan van Bros in die tijd![]()
Hey jij zat bij mij bij informatica op de theresiaquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb een topictitel!!!
Bram, tnx
Ik had 'm al geëditquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nu niks. Wat ik wel weet is dat jou reply nog zinlozer is dan die van mij.
Ik heb deze kasten (zijn volgens mij toch echt vitrinekasten)?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, maar die zijn eigenlijk voor cd's
Je hebt ook autootjes dus? Foto?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb deze kasten (zijn volgens mij toch echt vitrinekasten)?
Heb geen goede foto op deze pc, maar er staan deze Fiatjes 500 en 600 in
[afbeelding]
Of je autootjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Kun je je cd's mooi stofvrij opbergen.
Frays niet, de plaat is al weer ten einde gekomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat was echt weer Frayselijk!
ook geen goede foto, maar mijn vullingquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
Heb geen goede foto op deze pc, maar er staan deze Fiatjes 500 en 600 in
[afbeelding]
Corvette-fan dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook geen goede foto, maar mijn vulling
[afbeelding]
Wat draait ie dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef TIM-846 het volgende:
godmeljaar! Mijn vriendelijke collega heeft weer eens muziek op gezet waar ik me toch een slappe zak van krijg [afbeelding][afbeelding]
Dacht dat dat hier algemeen bekend wasquote:
Ik ken je nog niet zo langquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dacht dat dat hier algemeen bekend was![]()
spaar ze trouwens op iedere schaal, maar in de kasten staan enkel de 1:18
Een of ander gospelbandje ..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat draait ie dan?
Die laatste twee dagen dat je daar zit gunt ie je toch wel leuke muziek?
Niet dat het op 3 zo'n feest is op dit moment trouwens.
Je moet je wel inlezen natuurlijkquote:
Leuk zo'n 500, maar niets voor mijquote:Ik heb bijna alle in Fiatjes gekocht en heb ze in 1/43 en 1/16 (< Bburago). Ben er niet meer zo actief meer hoor en heb zelfs heel veel Bburago's verkocht. De 1/43 hou ik wel.
Heb ook een witte 1/1 500 gehad uit '69
Levensgevaarlijk man.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moet je wel inlezen natuurlijk
[..]
Leuk zo'n 500, maar niets voor mij
Neen, de Fiat 500's van Bburago zijn echt 1/16 (staat vaak verkeerd op sites, maar het staat op de auto zelf en de doos). En natuurlijk kun je het verschil wel zien als je er een 1/18-iets naast zet.quote:Neem aan dat je 1/18 bedoelt, niet 1/16
Waarschijnlijk om de reden die ik zojuist posttequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk man.
[..]
Neen, de Fiat 500's van Bburago zijn echt 1/16 (staat vaak verkeerd op sites, maar het staat op de auto zelf en de doos). En natuurlijk kun je het verschil wel zien als je er een 1/18-iets naast zet.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:34 schreef D.Rose het volgende:
..of werden de fiatjes in 1/16 gemaakt, omdat ze anders te klein werden?
Grrmppff. Vreseljik, wat een gedrochtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef D.Rose het volgende:
Kende je deze 500 al trouwens?
http://carscoop.blogspot.(...)humble-fiat-500.html
Mijn grootste schaalmodel (1:1 niet meegerekend) is ongeveer net zo groot als de 500 in het echtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef cosmick het volgende:
[..]Toen ik de echte Fiat kocht was het verschil geeneens zo groot inderdaad.
![]()
De 500 is altijd nog 2,97 mquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn grootste schaalmodel (1:1 niet meegerekend) is ongeveer net zo groot als de 500 in het echt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
De 500 is altijd nog 2,97 mHeb je ook een 1:1 Corvette?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan is ie van jou 6 cm langer dan de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |