Truste RJquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Fotoquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn kuit brand...
[..]
Duurde een minuutje of 40, maar hij staat er en ik is er blij mee.(Klik)
![]()
Domien vanavond. Ik denk dat ik dat misschien ook eens ga luisteren. Alleen niet met internet aan denk ik. Morgen weer vroeg op...
Probeer ik van de week even te maken! Ben er wel echt blij mee.quote:
Slaap lekker straksquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga eens even de "wond" schoon maken onder de douch en in bed verder luisteren![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef Glacier het volgende:
Slaap lekker L-L
* Glacier gaat ook slapen
Nachtquote:
Zover is het nou ook nog weer nietquote:
als de klok langs de 0 is gegaan zeg ik morgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zover is het nou ook nog weer niet
Nacht
Ik moet 3 leerdoelen SMART opstellen, maar ik kom niet verder dan 2... Het moet gebeuren op basis van de verkregen feedback... Maar ja, als je daar niet echt opmerkingen krijgt, dan wordt het erg moeilijk heb ik gemerktquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:43 schreef Toad het volgende:
Hm, ik ben nu ongeveer hetzelfde aan het doen MutZ. Een SWOT analyse voor mezelf aan het maken en nog 2 reflectiemomenten van de afgelopen periode.
Ik moet morgen om 7 uur alweer opquote:
Ik iig een stukjequote:
Haha ja iddquote:
Dolphin's Cry van Livequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:04 schreef Marc63 het volgende:
Daar wast ik weer
[..]
Dat heb ik dan net weer gemist
Ah ok... dan heb ik niets gemist. Dacht dat je het had over de intro die meestal voor de eerste plaat komt.quote:
Ik had het idd over de plaat en niet de introquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah ok... dan heb ik niets gemist. Dacht dat je het had over de intro die meestal voor de eerste plaat komt.
Die 10 kantjes + boek toch ?quote:
Nee, daar ga ik nu mee verder... Ik krijg het er echt niet inquote:
Ook al?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:15 schreef Toad het volgende:
O, ik ben nog wel even bezig met school vrees ik.....
Ow dan, dat valt weer meequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik nu mee verder... Ik krijg het er echt niet inHet waren maar 4 kantjes overigens en 51 blz uit m'n boek...
Ik nietquote:
Pas maar op dat ik niet m'n humerus anteflexeer met behulp van m'n m. biceps brachii om jou vervolgens met m'n ossa carpalia, ossa metacarpalia en m'n phalanges jou een knal voor je os temporale te verkopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |