goede vraag iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top man! Eels is ok.. tegenwoordig hoor je weinig van ze, zijn ze gestopt?
ik ook, hou de radio nog ff aan dusquote:
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat mijn pc aangaat: geen idee
Na een install van powerdvd gaf ie kuren, dus ff systeemherstel gedaan, maar nu krijg ik bij het opstarten nadat ie de XP letters met het loading scherm krijgt zwart beeld
Thanksquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef MichielV het volgende:
Eels bestaat nog wel, stond vorig jaar (met een hul slechte show) op Rock Werchter.
hm, die show is dan misschien ook niet zo'n best voorteken....quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef MichielV het volgende:
Eels bestaat nog wel, stond vorig jaar (met een hul slechte show) op Rock Werchter.
'nnnnDoei!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef MichielV het volgende:
Roadtrip, dat was 'm! Echt heel erg slecht :-)
Tot morgen!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:.
* Roel_Jewel nog ff een glaasje rode witte wijn drinkt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog ff mp3tjes luisteren totdat Domien (Welke Domien? Verschuuren! Verschuuren!) gaat draaien.
bier hierquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:.
* Roel_Jewel nog ff een glaasje rode wijn drinkt.
laterquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog ff mp3tjes luisteren totdat Domien (Welke Domien? Verschuuren! Verschuuren!) gaat draaien.
Hej Roel! ik hou het even bij de cola.. Goh, geinige nieuwe plaat van de Chemical Brothers - Do it again.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:.
* Roel_Jewel nog ff een glaasje rode wijn drinkt.
Mij ook welquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef Toad het volgende:
Hier ook cola.
Lijkt me best tof om een keertje naar club 3voor12 te gaan.
Heb mij eerlijk gezegd nog niet echt verdiept in de line-up van Lowlands, maar dat Moka komt is natuurlijk wel hartstikke leuk! De afstand Groningen - Biddinghuizen is een stuk beter te doen dan Groningen - Landgraaf..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef Toad het volgende:
Klonk lekker hoor dit nummer (nieuwe van QOTSA).
Blegh humpiebump.
Trouwens: Hans, de geruchten gaan dat Moke ook op Lowlands komt.En Lowlands heeft al zo'n goed programma.
Ik ga dan al naar een ander festival, vind het echt jammer dat het tegelijk valt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb mij eerlijk gezegd nog niet echt verdiept in de line-up van Lowlands, maar dat Moka komt is natuurlijk wel hartstikke leuk! De afstand Groningen - Biddinghuizen is een stuk beter te doen dan Groningen - Landgraaf..
* -Hans- gaat de line-up van Lowlands eens even checken, heb wel zin in een feestje
Dat zal nog wel meer keer gebeuren denk ik...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef MutZ het volgende:
Ik ga dan al naar een ander festival, vind het echt jammer dat het tegelijk valt...
Flevoquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Toad het volgende:
Pukkelpop?
Gezellig, wat is daar te doen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef Toad het volgende:
Hier ook cola.
Lijkt me best tof om een keertje naar club 3voor12 te gaan.
Vroeger viel LL altijd een week later... Maar die hebben ze denk ivm de schoolvakanties een week verplaatst...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meer keer gebeuren denk ik...
De line-up van Lowlands is idd geweldig
Slaap lekkerquote:
Het is wel raar dat er in NL zo weinig vrouwelijke top-DJ's zijn...in het buitenland is het toch wat beter verdeeld..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef purplerose het volgende:
En ik vind trouwens dat er meer chickdj's moeten komen
Radio Donnaquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is wel raar dat er in NL zo weinig vrouwelijke top-DJ's zijn...in het buitenland is het toch wat beter verdeeld..
Hoewel ik qua DJ's in Nederland niets te klagen heb..als je soms ziet wat voor tragische lui in Belgie programma's presenteren
Eric Corton zit in Studio de Smet in Amsterdam. En er komen wat bandjes langs kom live te spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gezellig, wat is daar te doen?
Ow en goeieavond allemaal!
*trek heeft in vodka/7up-je*
Dat is vaak echt lachwekkendquote:
Claudia vond ik nooit echt geweldig om naar te luisteren, veels te 'blij'...quote:Tja nu Claudia weg is, blijft er niet echt veel meer over kan zo alleen Annemieke opnoemen. Froukje is gewoon meer sidekick en Barbara Karel vind ik echt dramatisch kan ik echt niet naar luisteren.
Ow, dat klinkt wel erg chill, I'm inquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Eric Corton zit in Studio de Smet in Amsterdam. En er komen wat bandjes langs kom live te spelen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:39 schreef MutZ het volgende:
Ik ga dan al naar een ander festival, vind het echt jammer dat het tegelijk valt...
uuuhhm, dat is wel balen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef Glacier het volgende:
Flevo
Pukkelpop valt ook tegelijk met Lowlands
Duurde een minuutje of 40, maar hij staat er en ik is er blij mee.quote:De kuit is in de menselijke anatomie de naam voor het vlezige, gespierde achterdeel van het been dat zich bevindt tussen de knie en de enkel. Zij wordt met name door de bollingen van de spieren gastrocnemius en soleus gevormd.
Liempde?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Flevo
Pukkelpop valt ook tegelijk met Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |