Gisteren:quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Beetje matig request uurtje want ook dit liedje hoor je overdag aardig vaak... Volgende keer maar gewoon weer Domien achter de knoppen zetten ! Florent leest u mee?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zoek het grootste deel van de platen uit. Ik moet zeggen dat de suggesties ook matig waren... Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
oh, dat zeker, heerlijke muziekquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het klinkt iig een stuk beter dan George Baker
Lekker nummer van die 5 uur helden
Oh...nou Michiel zoekt de meeste zelf uit, we overleggen natuurlijk ook hoor, maar grootste aandeel is van Michiel zijn handquote:
Ik ben ook nog vrolijk bezig met m'n botjes en m'n spiertjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
Jason Mraz, goed nummer wel dit
Kan ik weer ff verder aan mijn huiswerk
die was er gister natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh...nou Michiel zoekt de meeste zelf uit, we overleggen natuurlijk ook hoor, maar grootste aandeel is van Michiel zijn hand
Als je er genoeg ingiet, lijkt alles misschien op Gerard Jolingquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
oh, dat zeker, heerlijke muziekmaar opeens trof die gelijkenis van beide stemmen mij nogal
zal wel door het bier komen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
woei daar komt hij zo alroyksöpp
Ik hoor het er nu ook in !quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet zeggen... ik kan het er wel van maken met wat fantasie, maar ik blijf die lavalamp niet horen.
Van jouw huiswerk leer je tenminste nog wat, ik ben het gewoon aan het over aan het typen en het zal me verder worst wezen of het wel of niet klopt. Typografie sucks, maar daar was ik een 20-tal topics geleden ook al achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook nog vrolijk bezig met m'n botjes en m'n spiertjes
Ik ookquote:
In het huidige tempo stelt 20 topics qua tijd niet zoveel voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Typografie sucks, maar daar was ik een 20-tal topics geleden ook al achter.![]()
Topografie is tof. Ik ga in de vakantie lekker bij m'n moeder op het werk werken aan een nieuwe atlas van nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van jouw huiswerk leer je tenminste nog wat, ik ben het gewoon aan het over aan het typen en het zal me verder worst wezen of het wel of niet klopt. Typografie sucks, maar daar was ik een 20-tal topics geleden ook al achter.![]()
Typografie != topografiequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Topografie is tof. Ik ga in de vakantie lekker bij m'n moeder op het werk werken aan een nieuwe atlas van nederland
Typografie, geen topografiequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Topografie is tof. Ik ga in de vakantie lekker bij m'n moeder op het werk werken aan een nieuwe atlas van nederland
Typografie lijkt me idd echt helemaal niets aan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van jouw huiswerk leer je tenminste nog wat, ik ben het gewoon aan het over aan het typen en het zal me verder worst wezen of het wel of niet klopt. Typografie sucks, maar daar was ik een 20-tal topics geleden ook al achter.![]()
Welk tempo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In het huidige tempo stelt 20 topics qua tijd niet zoveel voor.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
Vind je het gek dat Michiel altijd iedereen helpt. Met die kandidaten van de laatste tijd moet je oppassen dat je niet met de prijzen blijft zitten.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
![]()
mijn pc doet het alleen nog maar in de veilige modus, en heb net een k*ttelefoontje gehad...
slecht nieuws, wat precies doet er niet toequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoezo kuttelefoontje?
slecht nieuws is per definitie.... slechtquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
slecht nieuws, wat precies doet er niet toe
Natuurlijk niet, sterkte ermee.!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sterkte iigquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat mijn pc aangaat: geen ideequote:
Sounds badquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat mijn pc aangaat: geen idee
Na een install van powerdvd gaf ie kuren, dus ff systeemherstel gedaan, maar nu krijg ik bij het opstarten nadat ie de XP letters met het loading scherm krijgt zwart beeld
Geen idee. Ik hoor er steeds weer andere verhalen over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Top man! Eels is ok.. tegenwoordig hoor je weinig van ze, zijn ze gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |