quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Ken iemand die gooit het toetsenbord elke maand in de wasmachine want dan komt 'ie er zo schoon uit. En dan aan mij vragen waarom het toetsenbord zo slecht reageert.![]()
Nee, viel mij ook al op. Erg jammer!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Marc63 het volgende:The Feeling
Hoor ik de laatste tijd ook bijna niet meer op 3FM. Of luister ik gewoon niet vaak genoeg?
Ik was lekker eerderquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Glacier het volgende:
Wat een moeilijke singlestrijd vandaag zeg! Ik heb met pijn in mijn hart Johan gestemd..kan Michiel ze niet allebei draaien?
Nooit geweten dat die dingen daar tegen kondenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Againzender het volgende:
Systeembeheerder op de VU stond een keertje doodleuk het toetsenbord van een Mac in een bak afwaswater schoon te maken. En mij dan ook nog aankijken met ene blik van 'heb ik wat van je an ofzo![]()
Bleek een vrij normale procedure bij die toetsenborden destijds, die konden nog tegen een stootje
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Glacier het volgende:
Het kan wel..de knopjes enzo tenminste
Ik heb het een keer geprobeerd, een tobo schoonmaken, maar bij het in elkaar zetten hield ik onderdelen over en deed het ding het niet meer
Ik ga voor Johan!quote:Wat een moeilijke singlestrijd vandaag zeg! Ik heb met pijn in mijn hart Johan gestemd..kan Michiel ze niet allebei draaien?
Kan idd ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Toetsenbord moet je gewoon schoonmaken door met schroevendraaier je toetsen eruit te drukken, ff poetsen en weer op z'n plekje zetten.
índerdaad, dat verwacht je niet, zeker niet van deze, geweldige ventquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die dingen daar tegen kondenwel geinig want zo'n actie verwacht je toch niet echt van iemand die systeembeheerder is.
Liever niet als het ff kanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
4 in the morning van Gwen Stefani is sweetnieuwe megahit!
ik blok reclames uit geloof ik, geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Als ik zo'n waakhond had, zou ik naar de dokter gaan voor een spuitje.
Ze weten wel hoe ze reclames nóg irritanter kunnen maken.
Dat vind ik ook altijd het leukste deelquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
*pakt kiwi, lekkere vitaminebom en gaat zo photoshoppenfavo onderdeel van presentaties, lekker kliederen en iets moois maken
huh?quote:
Het klinkt iig een stuk beter dan George Bakerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef Againzender het volgende:
Die zanger lijkt een beetje op George Baker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |