Misschien staan ze dan wel niet in de computer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb al weken geen request meer van mij gehoord. En die waren toch stuk voor stuk beter dan Gymclass Heroes.
Ik zoek het grootste deel van de platen uit. Ik moet zeggen dat de suggesties ook matig waren... Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Beetje matig request uurtje want ook dit liedje hoor je overdag aardig vaak... Volgende keer maar gewoon weer Domien achter de knoppen zetten ! Florent leest u mee?
Tot morgennachtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tot morgennacht, guys!
Als de nummers op de site van 3FM staan, dan hebben ze die toch ook in de computer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien staan ze dan wel niet in de computer?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Volgende keer maar gewoon weer Domien achter de knoppen zetten ! Florent leest u mee?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik spreek jullie morgennacht weer
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zoek het grootste deel van de platen uit. Ik moet zeggen dat de suggesties ook matig waren... Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Suc6 met de sjow ! 'NDOEIquote:Ik spreek jullie morgennacht weer
Hij heeft het ook over dat je voorzichtig moet rijden... ik verwacht binnen nu en een paar weken het nieuws dat hij zn rijbewijs moet inleveren of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Die Lange Baas Bee, dacht: Als mijn platen niet gedraaid worden, doe ik een reclame...![]()
![]()
* Glacier naar South Parkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ben lekker overgeschakeld naar m'n mp3's.
iemand die zo praat zou nooit een rijbewijs moeten krijgen, neprapperquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over dat je voorzichtig moet rijden... ik verwacht binnen nu en een paar weken het nieuws dat hij zn rijbewijs moet inleveren of iets dergelijks.
Huh. WTF. Hij was niet ziek noch oud, toch..?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef Glacier het volgende:
WTF ...
Gert-Jan Droge is overleden
En nee, dit heeft niets met 3FM te maken, I know
Longkanker. Ik zie dat hij hier bij mij om de hoek in het ziekenhuis is gestorven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Huh. WTF. Hij was niet ziek noch oud, toch..?
Ja, ik las het idd net op nieuwnieuws.nl op nu.nl stond nog niks (vandaar)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Longkanker. Ik zie dat hij hier bij mij om de hoek in het ziekenhuis is gestorven.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef Glacier het volgende:
WTF ...
Gert-Jan Droge is overleden
En nee, dit heeft niets met 3FM te maken, I know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |