<- Check.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Litton-Lane!
Jij ging toch vandaag een tattoo laten zetten?
Nice!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
<- Check.
Sorry heb alleen nog een klein plaatje. Als de huid wat hersteld is zal ik eensch kijken of ik een mooie foto kan maken...
Edit: Zelf ontworpen Iers klaver 3 in tribal onder op de linker kuit.![]()
Geheel in lijn met de verwachtingen zul je dat plaatje de komende tijd nog vaak horenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel een erg matig plaatje de nieuwe van meneer Van Velzen.. Ding begint al aardig te vervelen.
Die plaat kwam me van begin af aan bekend voor. Gisteren bevestigde Stenders dat gevoel door te melden dat het een cover is. Hij wist alleen niet meer precies waarvan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel een erg matig plaatje de nieuwe van meneer Van Velzen.. Ding begint nu toch al wel te vervelen.
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, vorige week heb ik de winnaar doorgegeven dus denk dat het niet lang meer duurt (worden door een ander bedrijf verstuurd)quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Heej Marichaen rest uiteraard die nu ook binnen zijn gevallen.
![]()
![]()
Heeft iemand al de energiebox binnen? Ik niet..
heej hoi Michiel !
Hallowwwwquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef Maricha het volgende:
Haaaaaaai
Een cover joh?! Okay, dan ben ik wel benieuwd van wie het origineel is. Nummer spreekt mij sowieso niet echt aan. 't is allemaal wat braafjes en vVelzen vind ik sowieso wat overhyped (verder wel leuk dat hij uit NL komt).quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Die plaat kwam me van begin af aan bekend voor. Gisteren bevestigde Stenders dat gevoel door te melden dat het een cover is. Hij wist alleen niet meer precies waarvan.
Te gek ! Geduld heb ik zeker wel, maar hoorde Michiel over de energiebox praten en toen was ik eigenlijk wel benieuwd of iemand de box al binnen had.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog even geduld moet hebben, vorige week heb ik de winnaar doorgegeven dus denk dat het niet lang meer duurt (worden door een ander bedrijf verstuurd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |