Ik verwacht Avril nog steedsquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:34 schreef annemic het volgende:
ah, daar waren we
Ah, dus toch welquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:12 schreef annemic het volgende:
ehm ja!
Goedgehumeurd Cos?quote:
Ik wacht nog op het beloofde warme weertje. Maar verder alles z'n gangetje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
Oh ja, hoor. Alleen had ik gisterenavond niet die fles wijn moeten leegzuipen.
En jij?
Ik was de naam alweer vergeten en moest serieus nadenken: "Welke Claudia?".quote:
Oe, dan heb je net wel John Legend gemist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Winamp. Ik ga om half 12 werken, dus vanaf dan 3FM.
Ohnoes!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:24 schreef cosmick het volgende:
Oe, dan heb je net wel John Legend gemist.
lees de FP dan maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap de TT überhaupt niet, maar ik luister 's avonds vrijwel nooit, dus dat zal daar wel aan liggen
Jepquote:
Yeah, geweldig groep. Staat op 3 bij LastFM. Vooral "Black Cat" en "Into The Red" van hun laatste album blijven gaaf. Die groepjes die ik net noemde zitten in de zelfde muzikale lijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. zegt me allemaal niets. Wel tof dat je The Living End kent
.
We gaan niet meer alle muziek afkraken (dit leek gisteren wel een KLB-topic).quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
Amy Winehouse...! Wat vinden we van dit nr?
Op deze pc staat alleen het album Roll On. Ik denk dat die nummers op het Selftitled album staan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef cosmick het volgende:
Yeah, geweldig groep. Staat op 3 bij LastFM. Vooral "Black Cat" en "Into The Red" van hun laatste album blijven gaaf. Die groepjes die ik net noemde zitten in de zelfde muzikale lijn.
Gisteren was er dan ook dramatische muziek op most of the time.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
We gaan niet meer alle muziek afkraken (dit leek gisteren wel een KLB-topic).
Maarreh.. ik draai het thuis niet.![]()
Eergisteren vond ik het ook wel erg hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren was er dan ook dramatische muziek op most of the time.
Nee, die staan op "State Of Emergency" uit 2006.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op deze pc staat alleen het album Roll On. Ik denk dat die nummers op het Selftitled album staan?
Die hebben wij heul niet. *noteert op nog te kopen lijstje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
Nee, die staan op "State Of Emergency" uit 2006.
Check hier.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hebben wij heul niet. *noteert op nog te kopen lijstje.
Nee, ik ook niet. Ik vind dat eerste album wel even leuk maar het verveelde te snel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het een leuke Megahit, maar verder heb ik niets met AM.
Of kan hij nu juist terug?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan er weer vanaf komen! [afbeelding]
Daniel lohues![]()
Vind dit album ook niet echt je van het. Megahit is dan wel weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik vind dat eerste album wel even leuk maar het verveelde te snel.
Ken het album niet, eerst eens luisteren als ik tijd heb...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
Vind dit album ook niet echt je van het. Megahit is dan wel weer
quote:
Ik vind de lyrics wel erg goed van die plaat. En Bush is natuurlijk ook gewoon een KUT president.quote:
Je moet wat als de radio niet interessant is, dus heb Laughter Through Tears maar eens 'opgehaald'. Is zeker leuk zegquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef cosmick het volgende:
Gisteren Oi Va Voi geluisterd. Da's een project met KT Unstall (nu op de radio) en bijzonder leuk
Tuurlijk. Maar het is zo makkelijk. En Pink ansich trek ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de lyrics wel erg goed van die plaat. En Bush is natuurlijk ook gewoon een KUT president.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je moet wat als de radio niet interessant is, dus heb Laughter Through Tears maar eens 'opgehaald'. Is zeker leuk zeg
Is dit het enige album waar KT op heeft meegedaan?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef cosmick het volgende:
Faitlhless Faithless Faithless Faihtless. HOU OP!
Goed moment om in te schakelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
Weaaaak
Yup. Wel een beetje hoog gospel-gehalte maar vooruit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Something Inside so Strong.
Mooi nummer.
Ja, die mooie gevoelige stem komt overal bovenuit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:. Ik hoor niet veel door de verbouwingswerkzaamheden, maar dit deuntje herken ik uit duizenden.
Klinkt als een exotische planeetquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Moron 5.
Of een vage raket.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
Klinkt als een exotische planeet
The Beatles?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Al die "The" bandjes kunnen me niet echt boeien.
Oké, bijna alle "The" bandjes.quote:
Zul je altijd zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Damzkieee het volgende:
Shit ben ik effe weg draait ie the Killers
AAAAAH
Hele week al op gewacht
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Al die "The" bandjes kunnen me niet echt boeien.
Die waren gister avond in Nederland als ik het goed begrepen had:quote:
Oja, niets mis mee. Al zit het een beetje in die Joss Stone/Dennis-hoek. En daar ben ik minder fan van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wilde net zeggen, Gerard draaide hem ook al.
Niet dat ik klaag overigens, prima plaat.
Dat zeggen ze jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef cosmick het volgende:
Die Rose heb ik vandaag ook al eens gehoord.
Ha D.Rose
Rustig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef TIM-846 het volgende:
is het leuk hier?
En The Editors. Zeer nice.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef TIM-846 het volgende:
Eh dis wel leuk.
Ach, The Darkness is een leuke gimmick vind ik. Het rockt wel lekker (ook live).quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Editors wel, Darkness ben ik niet zo kapot van
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Linkin Park is wel weer een leuke binnenkomer.
Goed moment om even water enzo bij te tanken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef cosmick het volgende:![]()
Dit is minder.
Dus maar even een conceptbespreking inlassen.
Wansmaaaaak woensdag!quote:
klopt, want Paul had daarstraks een popfeitje dat ik nog niet kendequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef Kuukske het volgende:
Uitzonderingen zijn altijd mogelijk natuurlijk.
Vertel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef D.Rose het volgende:
klopt, want Paul had daarstraks een popfeitje dat ik nog niet kende
O, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, die kende ik ook nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De gitarist van MSP zingt op de achtergrond 'I could have written all your lines'quote:
Volgens mij doel jij op een ander feitjequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die kende ik ook nog niet
is ook niet helemaal mijn muziekgenre.
Ohw lachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef D.Rose het volgende:
De gitarist van MSP zingt op de achtergrond 'I could have written all your lines'
Dit was een intern grapje, omdat ie de 'lines' ook daadwerkelijk geschreven heeft
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De gitarist van MSP zingt op de achtergrond 'I could have written all your lines'
Dit was een intern grapje, omdat ie de 'lines' ook daadwerkelijk geschreven heeft
chineesquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Iemand trouwens een goede tip voor het avondeten?
Pasta.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Turks. Want daar ga ik vanavond lekker eten (geen shoarma), maar lekker kip, rijst en saaaaus!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Lekker, maar ik doelde wel op iets wat ik zelf klaar kan maken, en wat ik dus in de supermarkt kan kopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Turks. Want daar ga ik vanavond lekker eten (geen shoarma), maar lekker kip, rijst en saaaaus!
En bier. Uiteraard.
Broodjes afbakken met soep en lekker beleg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef D.Rose het volgende:
Lekker, maar ik doelde wel op iets wat ik zelf klaar kan maken, en wat ik dus in de supermarkt kan kopen
Wraps! Met een coronaatje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lekker, maar ik doelde wel op iets wat ik zelf klaar kan maken, en wat ik dus in de supermarkt kan kopen
oeh, heb wel zin in een soepiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Broodjes afbakken met soep en lekker beleg.
Eten he, dranktips hoef ik nietquote:
Je moet toch wat drinken bij je eten? Tuurlijk. Je kunt zo een mix bij de AH kopen. Misschien alleen wat gehakt erbij braden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Eten he, dranktips hoef ik niet
Maar wraps is een optie, moet ik alleen ff kijken wat ik erin wil doen, en of ze dat in de winkel hebben
kloptquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij op een ander feitje
Ik drink water bij het etenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je moet toch wat drinken bij je eten? Tuurlijk. Je kunt zo een mix bij de AH kopen. Misschien alleen wat gehakt erbij braden.
Gebakken aardappeltjes met een biefstukje en groenten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef D.Rose het volgende:
oeh, heb wel zin in een soepie
Maar met alleen broodjes is niet genoeg, wil wel een echte maaltijd
Ik ook hoor. Maar af en toe een biertje is niet verkeerd. Zeker niet met dit weer.quote:
check, check, en ...tja....groenten, wij zijn niet zo'n groentenetersquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met een biefstukje en groenten.
Ik doe altijd boodschappen, vandaar dat ik het nu ff niet weet wat te kopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar af en toe een biertje is niet verkeerd. Zeker niet met dit weer.
O, bij de Plus zullen ze vast ook wel van die Mexicaanse Mixen hebben. Doe je nooit zelf boodschappen?wraps met kip.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar af en toe een biertje is niet verkeerd. Zeker niet met dit weer.
O, bij de Plus zullen ze vast ook wel van die Mexicaanse Mixen hebben. Doe je nooit zelf boodschappen?wraps met kip.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Broodjes afbakken met soep en lekker beleg.
Krijgt echt honger nu! Mexicaansquote:
Rijst is goed. Als je al die vette dingen erbij (van de afhaal) maar weglaat...quote:
Nou, daar verbaas ik me ook al over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:27 schreef Sirolf het volgende:
Esmée Denters aan de lijn bij S&S. Blijft een erg merkwaardig verhaal.
Dan bel je toch zelf even terug?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben rond half vier gebeld door iets uit het Mediapark op mijn mobiel. Had het niet door en heb niet opgenomen... Maar ben nu wel benieuwd.
3FM is het enige wat ik ken daar :p
Hoe weet je dat het het Mediapark is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben rond half vier gebeld door iets uit het Mediapark op mijn mobiel. Had het niet door en heb niet opgenomen... Maar ben nu wel benieuwd.
3FM is het enige wat ik ken daar :p
"er is eigenlijk maar 1 cover"quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef cosmick het volgende:
Ik geloof mijn oren niet.
"Faaaiiiiiiiith"
Uitstekende keus. Bon appetit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
oja, de uitkomst: biefstukje, aardappelschijfjes en een frisse salade
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
Hoi AYTTMquote:
Ik ook, maar ik vervang de biefstuk voor een ossenhaas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
hoiquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, die heerlijke 'geweldige' schreeuwplaat. Dit is toch geen muziek te noemen?
ook lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vervang de biefstuk voor een ossenhaas.![]()
[..]
Ach, niet iedereen heeft een goede smaakquote:![]()
Ik dacht ook o nu komt het hoor...
Ja, goed idee he, schoot me ineens te binnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Smakelijk D. Goede keus wel, die biefstuk.
Je had vast een muze op je schouder zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
Ja, goed idee he, schoot me ineens te binnen
Ik kan je alleen de catering aanbieden tot zes uur. En die heeft alleen broodjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja. Gadverdamme inderdaad.
Kan er iemand trouwens voor me koken? Ik heb geen zin.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoivoor het eerst geen topic vol voordat ik me weer eens meldt
from yesterdayde clip is relaxt (de lange dan van 12 minuten ofzo
)
Mijn moeder doet het vandaag voor mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja. Gadverdamme inderdaad.
Kan er iemand trouwens voor me koken? Ik heb geen zin.
Die is leuk jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Shiny Happy People
Schaam je.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
Kwartet.
kennelijk is dat de doelgroep van de C&S showquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor ik nu dat dat links langharig werkschuw tuig dat op schoolreisje naar de G8 is aandacht krijgt op 3FM?
Wel waarquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Geen kwaratet.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Kut. Te laat.
Doe datquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef Againzender het volgende:
Over eten gesproken.... straks even voor mijn zoontje en mijzelf wat maken, en dan even badderen. Mama is uit eten met collega's (zakendiner). Zal ik radio, telefoon en laptop weer meenemen naar de badkamer?
Mooi.quote:
Ik heb het niet gehoord, wat was het?quote:
Same here, ik ga ff lekker spieren uit m'n kop lerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo. Simpel pizza geworden. Ik pak m'n schoolstuff er ff bij en ga aan de slag met michiel op de radio, relaxt
Hoi ChatGirlquote:
Volgens mij zat er niemand op mij hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had vast een muze op je schouder zitten.
Hoi -hans-quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Maaaaj![]()
Veenstra en Maricha tijd![]()
Te gek dat de cams het weer doen !![]()
iddquote:
Wen er maar vast aan, is volgende week megahitquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
rihanna![]()
blegh, draai eens iets leuks!
heej maricha, jammer van gister. Ik zou zeggen, draai michiel z'n microfoon wat meer dicht en neem zelf het programma overquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Halllllooooooooo
neequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, is volgende week megahit
Goed, ik had een voldoende net als de rest, maar er waren nog een paar kleine dingetjes, maar die hoef ik niet meer te veranderenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl
Hoe is het met je bespreking gegaan?
Nee hoor, dat is nergens voor nodig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heej maricha, jammer van gister. Ik zou zeggen, draai michiel z'n microfoon wat meer dicht en neem zelf het programma over![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed, ik had een voldoende net als de rest, maar er waren nog een paar kleine dingetjes, maar die hoef ik niet meer te veranderen
Ik heb eindpresentatie volgende week donderdag. Maandag nog 2 toetsen achter elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ben blij dat ik eindpresentatie heb over 1,5 week, weinig radio volgende week
Dan win je volgend jaar wel de awardquote:
One down, Three to goquote:
Ik heb geen tentamens gelukkig, nu nog precies 2 weken, dan presentatie en dan vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb eindpresentatie volgende week donderdag. Maandag nog 2 toetsen achter elkaar![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed, ik had een voldoende net als de rest, maar er waren nog een paar kleine dingetjes, maar die hoef ik niet meer te veranderen
Vind ze alle 4 niet zo bijzonderquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi Maricha ! jammer dat je gisteren niet hebt gewonnen.. Was het verder wel leuk?
In het kader van het oog wil nog wel eens mooi vrouwlijk schoon zien heb ik hier een aardige foto van The Award Winning Annemieke !![]()
Ik win hem volgend jaar ook wel, maar niet omdat ik eens meer op radio te horen ben!quote:
Die gaan ook wel lukkenquote:
Maar ik denk wel dat die naamsbekendheid die Marlous daardoor gekregen heeft haar een handje geholpen heeft...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik win hem volgend jaar ook wel, maar niet omdat ik eens meer op radio te horen ben!Daar is de award ook niet voor bedoeld, producer is niet sidekick
Preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
Ik win hem volgend jaar ook wel, maar niet omdat ik eens meer op radio te horen ben!Daar is de award ook niet voor bedoeld, producer is niet sidekick
Het was erg gezellig en leuk! De show was super goed neergezet door de Klas van 24quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi Maricha ! jammer dat je gisteren niet hebt gewonnen.. Was het verder wel leuk?
In het kader van het oog wil nog wel eens mooi vrouwelijk schoon zien heb ik hier een aardige foto van
The Award Winning Annemieke !![]()
Ik heb nu nog 4 dingen die ik moet doen dit schooljaar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb geen tentamens gelukkig, nu nog precies 2 weken, dan presentatie en dan vakantie
Dat denk ik ook, en wel meer mensenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat die naamsbekendheid die Marlous daardoor gekregen heeft haar een handje geholpen heeft...
Dat is iig ook heel erg belangrijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was erg gezellig en leuk! De show was super goed neergezet door de Klas van 24
Hoi Michielquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
coachgesprekquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ja ik moet ook nog stuk of 2/3 verslagjes inleveren enzo, zo gedaan
wat voor video maak je?
michielquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
je nog klem kunnen zuipen aan champagne oid?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
Het was erg gezellig en leuk! De show was super goed neergezet door de Klas van 24
En welke Michiel ben jij nou weer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
Wat is dat? Alleen maar filmen dus? Niet monteren e.d.?quote:
Dat je genomineerd bent was iig al superquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en wel meer mensenMaar dat geeft toch ook niet!
Dan moet ik dus in dat gesprek een mede-student gaan coachen... Alleen maar een gesprek van 20 minuten... Echt geen zak aan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wat is dat? Alleen maar filmen dus? Niet monteren e.d.?
Je hebt de prijs dan wel niet gewonnen maar het was dus wel leuk en gezellig, gelukkig maar want anders is het helemaal zo'n lange zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
Hoi Michiel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
quote:
En dit bedoelde ik niet onaardig, Domienquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dit bedoelde ik niet onaardig, Domien
Ik dacht dat die V stond voor 5quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:![]()
Volgens mij is het iets met een V aangezien het MichielV is
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel de 5e?quote:
Doe je iets met sport??quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat alvast maar eens voorzichtig nadenken over een request tussen de m. biceps brachii en de m. triceps brachii door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |