chineesquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Iemand trouwens een goede tip voor het avondeten?
Pasta.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Turks. Want daar ga ik vanavond lekker eten (geen shoarma), maar lekker kip, rijst en saaaaus!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Lekker, maar ik doelde wel op iets wat ik zelf klaar kan maken, en wat ik dus in de supermarkt kan kopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Turks. Want daar ga ik vanavond lekker eten (geen shoarma), maar lekker kip, rijst en saaaaus!
En bier. Uiteraard.
Broodjes afbakken met soep en lekker beleg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef D.Rose het volgende:
Lekker, maar ik doelde wel op iets wat ik zelf klaar kan maken, en wat ik dus in de supermarkt kan kopen
Wraps! Met een coronaatje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lekker, maar ik doelde wel op iets wat ik zelf klaar kan maken, en wat ik dus in de supermarkt kan kopen
oeh, heb wel zin in een soepiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Broodjes afbakken met soep en lekker beleg.
Eten he, dranktips hoef ik nietquote:
Je moet toch wat drinken bij je eten? Tuurlijk. Je kunt zo een mix bij de AH kopen. Misschien alleen wat gehakt erbij braden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Eten he, dranktips hoef ik niet
Maar wraps is een optie, moet ik alleen ff kijken wat ik erin wil doen, en of ze dat in de winkel hebben
kloptquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij doel jij op een ander feitje
Ik drink water bij het etenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je moet toch wat drinken bij je eten? Tuurlijk. Je kunt zo een mix bij de AH kopen. Misschien alleen wat gehakt erbij braden.
Gebakken aardappeltjes met een biefstukje en groenten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef D.Rose het volgende:
oeh, heb wel zin in een soepie
Maar met alleen broodjes is niet genoeg, wil wel een echte maaltijd
Ik ook hoor. Maar af en toe een biertje is niet verkeerd. Zeker niet met dit weer.quote:
check, check, en ...tja....groenten, wij zijn niet zo'n groentenetersquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met een biefstukje en groenten.
Ik doe altijd boodschappen, vandaar dat ik het nu ff niet weet wat te kopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar af en toe een biertje is niet verkeerd. Zeker niet met dit weer.
O, bij de Plus zullen ze vast ook wel van die Mexicaanse Mixen hebben. Doe je nooit zelf boodschappen?wraps met kip.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar af en toe een biertje is niet verkeerd. Zeker niet met dit weer.
O, bij de Plus zullen ze vast ook wel van die Mexicaanse Mixen hebben. Doe je nooit zelf boodschappen?wraps met kip.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Broodjes afbakken met soep en lekker beleg.
Krijgt echt honger nu! Mexicaansquote:
Rijst is goed. Als je al die vette dingen erbij (van de afhaal) maar weglaat...quote:
Nou, daar verbaas ik me ook al over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:27 schreef Sirolf het volgende:
Esmée Denters aan de lijn bij S&S. Blijft een erg merkwaardig verhaal.
Dan bel je toch zelf even terug?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben rond half vier gebeld door iets uit het Mediapark op mijn mobiel. Had het niet door en heb niet opgenomen... Maar ben nu wel benieuwd.
3FM is het enige wat ik ken daar :p
Hoe weet je dat het het Mediapark is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben rond half vier gebeld door iets uit het Mediapark op mijn mobiel. Had het niet door en heb niet opgenomen... Maar ben nu wel benieuwd.
3FM is het enige wat ik ken daar :p
"er is eigenlijk maar 1 cover"quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef cosmick het volgende:
Ik geloof mijn oren niet.
"Faaaiiiiiiiith"
Uitstekende keus. Bon appetit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
oja, de uitkomst: biefstukje, aardappelschijfjes en een frisse salade
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
Hoi AYTTMquote:
Ik ook, maar ik vervang de biefstuk voor een ossenhaas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
hoiquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, die heerlijke 'geweldige' schreeuwplaat. Dit is toch geen muziek te noemen?
ook lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vervang de biefstuk voor een ossenhaas.![]()
[..]
Ach, niet iedereen heeft een goede smaakquote:![]()
Ik dacht ook o nu komt het hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |