Gisteren was er dan ook dramatische muziek op most of the time.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
We gaan niet meer alle muziek afkraken (dit leek gisteren wel een KLB-topic).
Maarreh.. ik draai het thuis niet.![]()
Eergisteren vond ik het ook wel erg hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren was er dan ook dramatische muziek op most of the time.
Nee, die staan op "State Of Emergency" uit 2006.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op deze pc staat alleen het album Roll On. Ik denk dat die nummers op het Selftitled album staan?
Die hebben wij heul niet. *noteert op nog te kopen lijstje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef cosmick het volgende:
Nee, die staan op "State Of Emergency" uit 2006.
Check hier.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hebben wij heul niet. *noteert op nog te kopen lijstje.
Nee, ik ook niet. Ik vind dat eerste album wel even leuk maar het verveelde te snel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het een leuke Megahit, maar verder heb ik niets met AM.
Of kan hij nu juist terug?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Je kan er weer vanaf komen! [afbeelding]
Daniel lohues![]()
Vind dit album ook niet echt je van het. Megahit is dan wel weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik vind dat eerste album wel even leuk maar het verveelde te snel.
Ken het album niet, eerst eens luisteren als ik tijd heb...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
Vind dit album ook niet echt je van het. Megahit is dan wel weer
quote:
Ik vind de lyrics wel erg goed van die plaat. En Bush is natuurlijk ook gewoon een KUT president.quote:
Je moet wat als de radio niet interessant is, dus heb Laughter Through Tears maar eens 'opgehaald'. Is zeker leuk zegquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef cosmick het volgende:
Gisteren Oi Va Voi geluisterd. Da's een project met KT Unstall (nu op de radio) en bijzonder leuk
Tuurlijk. Maar het is zo makkelijk. En Pink ansich trek ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de lyrics wel erg goed van die plaat. En Bush is natuurlijk ook gewoon een KUT president.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je moet wat als de radio niet interessant is, dus heb Laughter Through Tears maar eens 'opgehaald'. Is zeker leuk zeg
Is dit het enige album waar KT op heeft meegedaan?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef cosmick het volgende:
Faitlhless Faithless Faithless Faihtless. HOU OP!
Goed moment om in te schakelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
Weaaaak
Yup. Wel een beetje hoog gospel-gehalte maar vooruit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Something Inside so Strong.
Mooi nummer.
Ja, die mooie gevoelige stem komt overal bovenuit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:. Ik hoor niet veel door de verbouwingswerkzaamheden, maar dit deuntje herken ik uit duizenden.
Klinkt als een exotische planeetquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Moron 5.
Of een vage raket.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef Againzender het volgende:
Klinkt als een exotische planeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |