Ik verwacht Avril nog steedsquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:34 schreef annemic het volgende:
ah, daar waren we
Ah, dus toch welquote:Op woensdag 6 juni 2007 03:12 schreef annemic het volgende:
ehm ja!
Goedgehumeurd Cos?quote:
Ik wacht nog op het beloofde warme weertje. Maar verder alles z'n gangetje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:55 schreef cosmick het volgende:
Oh ja, hoor. Alleen had ik gisterenavond niet die fles wijn moeten leegzuipen.
En jij?
Ik was de naam alweer vergeten en moest serieus nadenken: "Welke Claudia?".quote:
Oe, dan heb je net wel John Legend gemist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Winamp. Ik ga om half 12 werken, dus vanaf dan 3FM.
Ohnoes!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:24 schreef cosmick het volgende:
Oe, dan heb je net wel John Legend gemist.
lees de FP dan maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap de TT überhaupt niet, maar ik luister 's avonds vrijwel nooit, dus dat zal daar wel aan liggen
Jepquote:
Yeah, geweldig groep. Staat op 3 bij LastFM. Vooral "Black Cat" en "Into The Red" van hun laatste album blijven gaaf. Die groepjes die ik net noemde zitten in de zelfde muzikale lijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. zegt me allemaal niets. Wel tof dat je The Living End kent
.
We gaan niet meer alle muziek afkraken (dit leek gisteren wel een KLB-topic).quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
Amy Winehouse...! Wat vinden we van dit nr?
Op deze pc staat alleen het album Roll On. Ik denk dat die nummers op het Selftitled album staan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef cosmick het volgende:
Yeah, geweldig groep. Staat op 3 bij LastFM. Vooral "Black Cat" en "Into The Red" van hun laatste album blijven gaaf. Die groepjes die ik net noemde zitten in de zelfde muzikale lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |