Nee hoor, dat is nergens voor nodig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heej maricha, jammer van gister. Ik zou zeggen, draai michiel z'n microfoon wat meer dicht en neem zelf het programma over![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed, ik had een voldoende net als de rest, maar er waren nog een paar kleine dingetjes, maar die hoef ik niet meer te veranderen
Ik heb eindpresentatie volgende week donderdag. Maandag nog 2 toetsen achter elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ben blij dat ik eindpresentatie heb over 1,5 week, weinig radio volgende week
Dan win je volgend jaar wel de awardquote:
One down, Three to goquote:
Ik heb geen tentamens gelukkig, nu nog precies 2 weken, dan presentatie en dan vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb eindpresentatie volgende week donderdag. Maandag nog 2 toetsen achter elkaar![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed, ik had een voldoende net als de rest, maar er waren nog een paar kleine dingetjes, maar die hoef ik niet meer te veranderen
Vind ze alle 4 niet zo bijzonderquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi Maricha ! jammer dat je gisteren niet hebt gewonnen.. Was het verder wel leuk?
In het kader van het oog wil nog wel eens mooi vrouwlijk schoon zien heb ik hier een aardige foto van The Award Winning Annemieke !![]()
Ik win hem volgend jaar ook wel, maar niet omdat ik eens meer op radio te horen ben!quote:
Die gaan ook wel lukkenquote:
Maar ik denk wel dat die naamsbekendheid die Marlous daardoor gekregen heeft haar een handje geholpen heeft...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik win hem volgend jaar ook wel, maar niet omdat ik eens meer op radio te horen ben!Daar is de award ook niet voor bedoeld, producer is niet sidekick
Preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
Ik win hem volgend jaar ook wel, maar niet omdat ik eens meer op radio te horen ben!Daar is de award ook niet voor bedoeld, producer is niet sidekick
Het was erg gezellig en leuk! De show was super goed neergezet door de Klas van 24quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi Maricha ! jammer dat je gisteren niet hebt gewonnen.. Was het verder wel leuk?
In het kader van het oog wil nog wel eens mooi vrouwelijk schoon zien heb ik hier een aardige foto van
The Award Winning Annemieke !![]()
Ik heb nu nog 4 dingen die ik moet doen dit schooljaar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik heb geen tentamens gelukkig, nu nog precies 2 weken, dan presentatie en dan vakantie
Dat denk ik ook, en wel meer mensenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat die naamsbekendheid die Marlous daardoor gekregen heeft haar een handje geholpen heeft...
Dat is iig ook heel erg belangrijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het was erg gezellig en leuk! De show was super goed neergezet door de Klas van 24
Hoi Michielquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
coachgesprekquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ja ik moet ook nog stuk of 2/3 verslagjes inleveren enzo, zo gedaan
wat voor video maak je?
michielquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
je nog klem kunnen zuipen aan champagne oid?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
Het was erg gezellig en leuk! De show was super goed neergezet door de Klas van 24
En welke Michiel ben jij nou weer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
Wat is dat? Alleen maar filmen dus? Niet monteren e.d.?quote:
Dat je genomineerd bent was iig al superquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en wel meer mensenMaar dat geeft toch ook niet!
Dan moet ik dus in dat gesprek een mede-student gaan coachen... Alleen maar een gesprek van 20 minuten... Echt geen zak aan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wat is dat? Alleen maar filmen dus? Niet monteren e.d.?
Je hebt de prijs dan wel niet gewonnen maar het was dus wel leuk en gezellig, gelukkig maar want anders is het helemaal zo'n lange zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Maricha het volgende:
Hoi Michiel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo mensen!
quote:
En dit bedoelde ik niet onaardig, Domienquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dit bedoelde ik niet onaardig, Domien
Ik dacht dat die V stond voor 5quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:![]()
Volgens mij is het iets met een V aangezien het MichielV is
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel de 5e?quote:
Doe je iets met sport??quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat alvast maar eens voorzichtig nadenken over een request tussen de m. biceps brachii en de m. triceps brachii door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |