Ja, goed idee he, schoot me ineens te binnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Smakelijk D. Goede keus wel, die biefstuk.
Je had vast een muze op je schouder zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
Ja, goed idee he, schoot me ineens te binnen
Ik kan je alleen de catering aanbieden tot zes uur. En die heeft alleen broodjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja. Gadverdamme inderdaad.
Kan er iemand trouwens voor me koken? Ik heb geen zin.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoivoor het eerst geen topic vol voordat ik me weer eens meldt
from yesterdayde clip is relaxt (de lange dan van 12 minuten ofzo
)
Mijn moeder doet het vandaag voor mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja. Gadverdamme inderdaad.
Kan er iemand trouwens voor me koken? Ik heb geen zin.
Die is leuk jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Shiny Happy People
Schaam je.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
Kwartet.
kennelijk is dat de doelgroep van de C&S showquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor ik nu dat dat links langharig werkschuw tuig dat op schoolreisje naar de G8 is aandacht krijgt op 3FM?
Wel waarquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Geen kwaratet.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Kut. Te laat.
Doe datquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef Againzender het volgende:
Over eten gesproken.... straks even voor mijn zoontje en mijzelf wat maken, en dan even badderen. Mama is uit eten met collega's (zakendiner). Zal ik radio, telefoon en laptop weer meenemen naar de badkamer?
Mooi.quote:
Ik heb het niet gehoord, wat was het?quote:
Same here, ik ga ff lekker spieren uit m'n kop lerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo. Simpel pizza geworden. Ik pak m'n schoolstuff er ff bij en ga aan de slag met michiel op de radio, relaxt
Hoi ChatGirlquote:
Volgens mij zat er niemand op mij hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je had vast een muze op je schouder zitten.
Hoi -hans-quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Maaaaj![]()
Veenstra en Maricha tijd![]()
Te gek dat de cams het weer doen !![]()
iddquote:
Wen er maar vast aan, is volgende week megahitquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
rihanna![]()
blegh, draai eens iets leuks!
heej maricha, jammer van gister. Ik zou zeggen, draai michiel z'n microfoon wat meer dicht en neem zelf het programma overquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
Halllllooooooooo
neequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, is volgende week megahit
Goed, ik had een voldoende net als de rest, maar er waren nog een paar kleine dingetjes, maar die hoef ik niet meer te veranderenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl
Hoe is het met je bespreking gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |