dat rijmt helemaal nietquote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mc jan is de man met zn dikke rhymes over kicks, dat is pas wat fijns
Ik dacht serieus dat ik de enige was die ze had en mooi vond, niet dusquote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef jovink het volgende:
[..]
dat rijmt helemaal niet![]()
[afbeelding]
en ja deze ja
haha sorryquote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik de enige was die ze had en mooi vond, niet dus![]()
Klopt, en altijd of heel positief of heel negatiefquote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef jovink het volgende:
[..]
haha sorry![]()
je krijgt er iig wel aandacht mee
ongeloooflijk fout.. zijn net die nikes van back to the futurequote:
Idd. Ik ga maar voor de C-mon & Kypski's over een weekjequote:Op zondag 3 juni 2007 22:57 schreef thaWarhead het volgende:
Fijne maand voor liefhebbers in NL, eerste de C-Mon & Kypski's, dan de Patta Asics waarvoor ik toch maar wat moeite ga doen.
deze zijn wel wijsquote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Joran-Joran het volgende:
tvp
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb deze gehaald, Nike Dunk Low Moneycat Pack, ben d'r best blij mee
die zijn er wel nog in prototype zal is ff zoekenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef nicket84 het volgende:
[..]
ongeloooflijk fout.. zijn net die nikes van back to the future
Ik ook, 7 juni release toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Ik ga maar voor de C-mon & Kypski's over een weekje.
leuk filmpjhequote:Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5415937377158145449&q=sneakers
leuke docu uit 2003 voor het uur van de wolf over sneakrs
historie, geen hypebeasts
samples stonden op marktplaats, bieden vanaf 500euro...quote:
ze staan er nog wel klik hierquote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef floydvisser het volgende:
[..]
samples stonden op marktplaats, bieden vanaf 500euro...
transformers trainer toch?
Op de site van munichquote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef sjefv het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee waar deze schoenen te koop zijn?
12 juni dropt tie bij Frisco!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Ik ga maar voor de C-mon & Kypski's over een weekje.
vet, alleen die dingen zijn bij mij binnen 2 dagen zwartquote:Op maandag 4 juni 2007 12:24 schreef don-diablo het volgende:
Mijn nieuwe Dunks golf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij mij nietquote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef jovink het volgende:
[..]
vet, alleen die dingen zijn bij mij binnen 2 dagen zwart
nie fokke kep ruige lifestyl jewaidsquote:Op maandag 4 juni 2007 16:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij niet
Kheb nog ergens diesel schoenen liggen die ik al een jaartje of 5 heb en nog steeds helemaal schoon zijn en alles. Maar dan moet je ook nie de hele tijd door modder e.d. lopen jovink
ja, e-zone krijgt ze eerst daarna krijgen andere shops die C&K'squote:Op maandag 4 juni 2007 15:20 schreef Teije het volgende:
Weet iemand wanneer die C&K's bij Patta/Ben-G/Tom's komen? 12 juni gewoon?
je kan ze altijd een paar jaar stocken, maar of ze iets waard worden, who knows. Je kan altijd een dealtje sluiten met een Amerikaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:11 schreef Z het volgende:
Die C&K's, worden die nou ooit wat waard?
In Utrecht idd, 12 juni bij andere winkels. Iig bij Frisco en Outlawz geloof ik, maar er zijn er vast nog wel een paar die ze krijgen.quote:
boeien, schoenen zijn gemaakt om te dragen vind ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:11 schreef Z het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:11 schreef Z het volgende:
Ik probeer alleen te snappen wanneer schoenen geld waard worden, ik draag ze ook alleen maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
boeien, schoenen zijn gemaakt om te dragen vind ik.
Ik heb mensen die schoenen verzamelen nooit begrepen, maar then again mensen die postzegels verzamelen heb ik ook nooit begrepen.
Bwoah gek! Maar er zijn er maar 3456 van gemaakt.!! Boeien denk ik dan..
Je loopt gewoon de hele dag in de drek hier in twente, bedoel je uiteraardquote:
Komen die bruine ook al uit? Verdomme! dan moet ik C&K's kopen en die, heb ik het geld niet voor op het momentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de mensen die de C-Mon & Kypski Dunk niet diggen (of geld overhebben) hier de Nike SB releases van juni, vanaf volgende week bij je lokale skateshop:
New kid on the block: De Verona. Elephant print op een slip-on, zeer steezy en naar wat ik gehoord heb ook zeer comfotabel. Als het goed is een quickstrike release, dus check de betere SB shops.
[afbeelding]
Nog meer Elephant print op deze Team Edition. Past mooi bij je backpack. Of je windbreaker. Of je iPod houder. Of je portemonnee. etc.
[afbeelding]
Niks dan goeds gehoord over de Harbor, en voor 65 euro nog zacht voor de portemonnee ook. Frisse zomerkleuren, tweede setje veters is trouwens roze.
[afbeelding]
P-Rod 2's zijn heerlijke schoenen. Klein beetje inlopen maar dan heb je ook wat. Grijs suede met een patent leather Swoosh.
[afbeelding]
Nog een stylishe Swoosh op deze Dunk. Colorway is eigenlijk heel simpel, maar die snakeskin op de Swoosh maakt het een superfrisse schooen.
[afbeelding]
Als de Fog en de Griptape Pro B's zouden liggen krikken dan was dit hun kind (of was het toch de melkboer? Die witte midsole roept vragen op)
[afbeelding]
En als laatste een hommage aan de Neon Air Max 95. Check ook de zool van deze Tre als je m tegenkomt bij je lokale shop. Tre's zijn fijne schoenen en over 3 kwart jaar haalt Nike ze uit het assortiment, dus scoor nog een paartje nu ze er nog zijn.
[afbeelding]
Maar je hebt wel bapes gek?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Komen die bruine ook al uit? Verdomme! dan moet ik C&K's kopen en die, heb ik het geld niet voor op het moment..
niet veel. Ik denk 0.5 lager. Normale lage dunks hebben geen dikke tong, ik heb US10.5 in SB Dunk Low (alhoewel 10 ook te doen is) en US10 in normale dunksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Noddie het volgende:
Hoe valt de maat van dunk SB's ten opzichte van normale dunks?
Ziet er opzich wel dope uit. Je hebt iig een unieke schoen. Maar wat was je ervoor kwijt dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb laatst mijn schoenen laten customizen door een creatieve meid. Ben erg blij met de resultaat. Als iemand interesse heeft in haar kunsten kun je contact met haar opnemen; jorijndegooijer@yahoo.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Clydes vind ik altijd wel vet. Daar wil ik ook nog wel een paartje van een keer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik ben niet zo van de Puma's. Ik vind ze allemaal een 'goedkope' uitstraling hebben.
mee eenschquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik ben niet zo van de Puma's. Ik vind ze allemaal een 'goedkope' uitstraling hebben.
Vind ik ook, gewoon een lekker paartje voor erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Clydes vind ik altijd wel vet. Daar wil ik ook nog wel een paartje van een keer.
Voor hoeveel ¤?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef thaWarhead het volgende:
Met dank aan Cloud deze Mita Clydes opgepikt.
[afbeelding]
die vink dan wel weer grappigquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef thaWarhead het volgende:
Met dank aan Cloud deze Mita Clydes opgepikt.
[afbeelding]
calirootsquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef Huppelei het volgende:
Ik weet dat het niet echt met sneakers te maken heeft. Maar het zit wel een beetje in dezelfde cultuur vind ik..
Dus weet iemand een goede site waar je dope zipped hoodies of vesten of hoe jullie dat noemen kan bekijken/bestellen?
die hond lijkt op de hond die ze toen gebruikten op de broeken van Fake Londonquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
waar haal ik deze schatjes vandaan? liefst een online winkel en anders omgeving amsterdam?
van kswiss dus. ik ben echt desperate, anyone!?
heb ik vrij weinig aan of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
[..]
die hond lijkt op de hond die ze toen gebruikten op de broeken van Fake London
http://www.freshsoles.com/quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef Huppelei het volgende:
Ik weet dat het niet echt met sneakers te maken heeft. Maar het zit wel een beetje in dezelfde cultuur vind ik..
Dus weet iemand een goede site waar je dope zipped hoodies of vesten of hoe jullie dat noemen kan bekijken/bestellen?
Ze waren best exclusief... Er zit wel een K-Swiss gesponsorde concept winkel in Amsterdam, vlakbij de Concrete (steegje door) misschien daar ff proberen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
waar haal ik deze schatjes vandaan? liefst een online winkel en anders omgeving amsterdam?
van kswiss dus. ik ben echt desperate, anyone!?
Waar heb je deze vandaan gehaald?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik heb gister deze gekocht
Quick-spyker
[afbeelding]
Waren eens in de aanbieding bij de coach. Ik heb ze ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dit worden denk ik mijn volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
Bij een zaak in Utrecht, ben ff de naam vergetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan gehaald?
Ik vind dat asics juist kleiner vallen dan de maat die staat aangegeven. Ik heb zelf maat 46 maar 46 viel gewoon veel te kleinquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
Komt omdat het een K-swiss x Fake London collabo is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
[..]
die hond lijkt op de hond die ze toen gebruikten op de broeken van Fake London
Vriend van me heeft ze in 12 (ofzo, iig maatje 47) gehad.. Hij had ze gewoon hier in het centrum gekocht destijds, alleen nu kan die ze niet meer in zijn maat vinden gek genoeg.. Ben je wel langs de winkels geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[afbeelding]
Heb adidas US 9 en tigers ook. Voor ons is het adidas 42 2/3 en tigers 42,5quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[afbeelding]
weet je hoe het daar heet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze waren best exclusief... Er zit wel een K-Swiss gesponsorde concept winkel in Amsterdam, vlakbij de Concrete (steegje door) misschien daar ff proberen.
Munich. Leuk voor in de zaal. Site biedt wel enkele leuke modellen, maar voor regular gebruik zou ik ze niet nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Omnifacer het volgende:
Dit is mijn nieuwe vangst...
[afbeelding]
En ze lopen _lekker_
How come?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:29 schreef JustBlaze het volgende:
Munich. Leuk voor in de zaal. Site biedt wel enkele leuke modellen, maar voor regular gebruik zou ik ze niet nemen.
dope schoen zeg, waar vandaan en waar vandaan if I may ask?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef JustBlaze het volgende:
Maandag in huis. Nike Sixton Canvas White
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verschrikkelijk zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:01 schreef thaWarhead het volgende:
Van 180 voor 50, mn eerste Air Maxes.
[afbeelding]
hm dan kom ik misschien ook ff; ligt aan de tijd, shoooto heeft net free's voor me mee genomen @ rosendaal, dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd is er koffie (of bier) de 12de?
Dan kom ik denk ik alleen even voor de gezelligheid langs (Als shootoo ook komt), geen geld meer voor de c&k.
die wou ik eerst ook hebben alleen hadden ze em nie en op ebay werd ik eruit geboden. Heb de dunk golf maar gekocht ook primaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik paar maandjes geleden bij Frisco gekocht voor 50eur.
Iemand enig idee welk jaar deze komen?
Weer een stuk duurder. Wil er misschien ook mee gaan rennen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Warhead waarom heb je die neons niet mee genomen? Die zijn veel vetter
Quickstrike is toch ook in nederland alleen bij patta? Of was dat hyperstrike en was quickstrike maar 24 paar ofzo? En wat had 75 ook al weer voor account toch ook één of andere strike?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, Quickstrike release. Alsnog overal al lang op.
Sneakerstuff.com. Vrij snel met bezorgen overigens. Heb ze maandag al via UPS. Zag ze trouwens laatst ook in compleet zwart. Ook nog maar eens overwegen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dope schoen zeg, waar vandaan en waar vandaan if I may ask?
Mwoah, kwestie van smaak. Vindt de neus teveel oplopen, rand te dik. Details, wellicht mierenneukerij.quote:
Quickstrike is Concrete, Patta, 90SQM, SeventyFive ook volgens mij, Re-Issue ook nog i think.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Quickstrike is toch ook in nederland alleen bij patta? Of was dat hyperstrike en was quickstrike maar 24 paar ofzo? En wat had 75 ook al weer voor account toch ook één of andere strike?
ik kom wel, als Floyd een paartje C&K's heeft..ga je die Asics x Patta halen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd is er koffie (of bier) de 12de?
Dan kom ik denk ik alleen even voor de gezelligheid langs (Als shootoo ook komt), geen geld meer voor de c&k.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
hm dan kom ik misschien ook ff; ligt aan de tijd, shoooto heeft net free's voor me mee genomen @ rosendaal, dus dat komt mooi uit
hmm als jij ze nou ff haalt voor me in 9.5 dan stort ik 50 eu op je rekening waarna jij het verstuurt deal?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:35 schreef thaWarhead het volgende:
Ze vallen best mee onder jeans maar waarschijnlijk ga ik er gewoon mee rennen. Ik ga die Patta Asics wel halen denken, weet alleen nog niet hoe laat ik die kant op moet...
ben je altijd zo serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:01 schreef thaWarhead het volgende:
Eh, ze kosten 150 euro en ze verkopen maar 1 paar per persoon.
Ik laat het je wel zien bij outlawz haha. Shit is nicer als nice.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef SHOOOTO het volgende:
lol, 1080i op je 2,2 inch LCD.
C-Mon and Kypski Release Party
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BRON: www.friscostore.nl
vet shirtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:57 schreef SHOOOTO het volgende:
Klik hier als je omin chickies wil playen, werkt alleen i.c.m. een paar Stussy SB's
ik moet dus deze tee lozen voor die bruine..
[afbeelding]
Whaa die zijn vet!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:50 schreef SHOOOTO het volgende:
woensdag gebinned, vandaag in huis. Adidas La Trainer Class of '84.
[afbeelding]
Ze zien er beter uit aan de voet en als je opnieuw vetert
die zijn echt kankergaaf! lekker retro/kitch/whatever en zitten wsl supergemakkelijk, lekker rondslenteren als een slons door de gangen van ons gebouwquote:
white/grey/teal? Anders kan je gusto mailen, kijken of hij of iets kan regelen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef berent het volgende:
Ik ben op het moment bezig een AM1 verslaving op te bouwen. Iemand enig idee welke deze zijn?
[afbeelding]
Nike Air Max 1 Bright Teal/White/Grey. Niet in Europa uitgebracht, Asia exclusive dacht ik. Moeilijk te vinden nog.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef berent het volgende:
Ik ben op het moment bezig een AM1 verslaving op te bouwen. Iemand enig idee welke deze zijn?
[afbeelding]
het skull pack lag gewoon bij de coachquote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef Snever het volgende:
Iemand enig idee waar ik Am'1 in een winkel kan kopen?
foto?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:04 schreef jovink het volgende:
[..]
het skull pack lag gewoon bij de coach
en die am1 ziet dr niet verkeerd uit
kep een paar vette zxjes op t oog niet zon retro gevbal maar een echte![]()
Apart, maar vind ze wel tofquote:
wat voor maat heb jequote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
oei nice, die CW wil ik ook nog hebben
retro is naar mijn weten een oude schoen weer in prodcutie brengen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:54 schreef Modus het volgende:
Hoezo noem je dat geen retro's?
ZX800 is oorspronkelijk uit '89 meen ik, die is na een jaartje ofzo toch echt vervangen door andere modellen en pas recentelijk weer opnieuw uitgebracht. Die op je plaatje is zéker geen origineel.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef jovink het volgende:
retro is naar mijn weten een oude schoen weer in prodcutie brengen.
dit is nog n oudje vandaar noem ik dit gen retros
hahah nja dan houdt t op hoe vallen zx in vergelijking met high sb?quote:
wat ik bedoel dat deze schoen niet van 2006 isquote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
ZX800 is oorspronkelijk uit '89 meen ik, die is na een jaartje ofzo toch echt vervangen door andere modellen en pas recentelijk weer opnieuw uitgebracht.
Van wanneer dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef jovink het volgende:
wat ik bedoel dat deze schoen niet van 2006 is
ze vallen min of meer hetzelfde, iets je ruimer (paar mm)quote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef jovink het volgende:
[..]
hahah nja dan houdt t op hoe vallen zx in vergelijking met high sb?
ik heb met asics en nike sb 9.5 deze ook gewoon in 9.5 bestellen?
Volgens mij is ie toch echt uit 2006 hoor. De ZX serie is als ik het goed heb pas in 2005 ofzo geretro'd. In de jaren 90 waren er wel ZXjes maar toen waren ze al bij de ZX8000 enzo. Waar haal je die info vandaan?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef jovink het volgende:
jaren 90
waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben geen skater boi, heb alleen maar nike's (en 1 paar asics) maar deze Vans moest ik hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet haten ze waren ¤20![]()
.
hebben ze dan ook de oude doos erbij nagemaakt?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij is ie toch echt uit 2006 hoor. De ZX serie is als ik het goed heb pas in 2005 ofzo geretro'd. In de jaren 90 waren er wel ZXjes maar toen waren ze al bij de ZX8000 enzo. Waar haal je die info vandaan?
Zou me niet verbazen. Plaatje van de doos? Heb je ze op eBay op het oog ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:53 schreef jovink het volgende:
hebben ze dan ook de oude doos erbij nagemaakt?
mohooodus gloof me nou maar deze zijn niet van 2006 dat kun je gewoon zien vooral aan het foute roze kleurtje ik zal ff foto van de doos fixenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen. Plaatje van de doos? Heb je ze op eBay op het oog ofzo?
Geen idee, je kan ze morgen ff bellen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef duncannn het volgende:
[..]
Als ze niet op de site zijn hebbe ze ze dus ook niet in de winkel?
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=245aud+in+euro&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op zondag 10 juni 2007 20:41 schreef berent het volgende:
Via ISS, 245AUD totaal, weet eigenlijk niet hoeveel euro's dat precies is. 125-175?
245.00 AUDquote:Op zondag 10 juni 2007 20:41 schreef berent het volgende:
Via ISS, 245AUD totaal, weet eigenlijk niet hoeveel euro's dat precies is. 125-175?
ik vond dit wel vreemd, beetje klein. Laat 'm dan zijn eigen foto's maken met een tag.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef duncannn het volgende:
legit?
Edit: oh die foto's zijn van een site![]()
Die zijn niet van een site volgens mij. Zijn nickname staat in de afbeelding..quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef duncannn het volgende:
legit?
Edit: oh die foto's zijn van een site![]()
Ja zag ik net ookquote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef thaWarhead het volgende:
Kun je sowieso ergens anders voor die prijs ook wel vinden, met die 43 dollar verzendkosten kun je m sowieso beter bij je favo skateshop hier in NL bestellen.
idd, dat is gewoon photoshop.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Hij kan de fotos van een site halen, en zijn naam erop plakken.
C&K'squote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is er te doen daar dan?
ISS/nikesb.org/ebay zijn ze te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef Dopke het volgende:
Hoi. Ik MOET deze units hebben:
http://www.rareairshoes.c(...)unk_SB_Tweed_Low.htm
Weet iemand waar die dingen online of offline te zijn verkrijgen? Ik zie alleen maar shops waar ze sold out zijn.
lol, ik ga alleen als Floyd een paartje klaar heeft liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik ben tot een uur of 15-16 in agga, dus ben min of meer wel in de buurt. Maar ik ga sowieso alleen als Shooto ook in de buurt is
Niet al te veel geloof ik en het werkt toch met een lotsysteem? Dat je lootjes moet kopen ofzo??quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef berent het volgende:
Die Patta x Asics Gel Lyte III, hoeveel zijn er daarvan?
jammer, dan mis ik alle HDTV geweld op een X20, het kan eventueel een dag later of deze week.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik moet werken van 10 tot 6 morgen dus dat gaat niet lukken.
Ik had ook gewoon die damn eyes moeten kunnen weerstaan van die tjik.
ook een puik idee natuu'kquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Anders kom je zowieso naar de sample sale toch?
Krijg woesndag examen uitslag, donderdag weer werken, vrijdag waarschijnlijk examen uitslag vieren, zaterdag werken.
80 in Amsterdam, 20 in Berlijn (Solebox), 50 in New York (Alife) en 50 in Japan (Mita)quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef berent het volgende:
Die Patta x Asics Gel Lyte III, hoeveel zijn er daarvan?
ik heb wel zin een BBQ bij Cloudquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Anders kom je zowieso naar de sample sale toch?
Krijg woesndag examen uitslag, donderdag weer werken, vrijdag waarschijnlijk examen uitslag vieren, zaterdag werken.
ghetto stylo dus, kampvuurtje in een benzinevat en een worstje erbijquote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik koop wel zo'n cheap ding bij de blokker en een multi vlees pack bij de hoogvliet gaan we lunchen bij de sample sale.
(valess voor henkbezinetank offcourse)
hier De_Brandweer, uitnodiging voor een bbqquote:Op maandag 11 juni 2007 22:17 schreef De_Brandweer het volgende:
hoe wat waar wanneer? dat frituurpan met verlengsnoer is een goed idee.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik koop wel zo'n cheap ding bij de blokker en een multi vlees pack bij de hoogvliet gaan we lunchen bij de sample sale.
(valess voor henkbezinetank offcourse)
dope, waar heb je ze opgepikt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:08 schreef wes55 het volgende:
eerste pickup van juni is binnen.. C&K dunks. net ff snel opgepikt in me lunchpauze.![]()
foto volgt vanavond..
@ shooto hoelaat begint die sample sale?
thanksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dope, waar heb je ze opgepikt?
[afbeelding]
Haha nee zijn het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Futura dunks ofzo?
Maar ik heb erger gezien hoor. Sneakers waar gaten inzaten zo groot als m'n hand enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
Ja:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand die weet of ze nog bij Frisco te krijgen zijn?
FUCK DE HYPE GOZERquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Chrishop het volgende:
Het was niet zozeer een daadwerkelijke vraag, maar vind het echt zonde van die schoen.
quote:
Welke zijn dat helemaal links?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef morgane het volgende:
24/7 heeft ze ook vandaag binnengekregen
kwam verder nog een vette SB aanbieding tegen:
[afbeelding]
Zitten echt wel gave schoenen tussenheb de wit/paarse nog gepast maar ze waren te groot
![]()
Welke zijn die witte?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef morgane het volgende:
24/7 heeft ze ook vandaag binnengekregen
kwam verder nog een vette SB aanbieding tegen:
[afbeelding]
Zitten echt wel gave schoenen tussenheb de wit/paarse nog gepast maar ze waren te groot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |