Vriend van me heeft ze in 12 (ofzo, iig maatje 47) gehad.. Hij had ze gewoon hier in het centrum gekocht destijds, alleen nu kan die ze niet meer in zijn maat vinden gek genoeg.. Ben je wel langs de winkels geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dit worden denk ik mijn volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
Heb adidas US 9 en tigers ook. Voor ons is het adidas 42 2/3 en tigers 42,5quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dit worden denk ik mijn volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
weet je hoe het daar heet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze waren best exclusief... Er zit wel een K-Swiss gesponsorde concept winkel in Amsterdam, vlakbij de Concrete (steegje door) misschien daar ff proberen.
Munich. Leuk voor in de zaal. Site biedt wel enkele leuke modellen, maar voor regular gebruik zou ik ze niet nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Omnifacer het volgende:
Dit is mijn nieuwe vangst...
[afbeelding]
En ze lopen _lekker_
How come?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:29 schreef JustBlaze het volgende:
Munich. Leuk voor in de zaal. Site biedt wel enkele leuke modellen, maar voor regular gebruik zou ik ze niet nemen.
dope schoen zeg, waar vandaan en waar vandaan if I may ask?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef JustBlaze het volgende:
Maandag in huis. Nike Sixton Canvas White
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verschrikkelijk zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:01 schreef thaWarhead het volgende:
Van 180 voor 50, mn eerste Air Maxes.
[afbeelding]
hm dan kom ik misschien ook ff; ligt aan de tijd, shoooto heeft net free's voor me mee genomen @ rosendaal, dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd is er koffie (of bier) de 12de?
Dan kom ik denk ik alleen even voor de gezelligheid langs (Als shootoo ook komt), geen geld meer voor de c&k.
die wou ik eerst ook hebben alleen hadden ze em nie en op ebay werd ik eruit geboden. Heb de dunk golf maar gekocht ook primaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik paar maandjes geleden bij Frisco gekocht voor 50eur.
Iemand enig idee welk jaar deze komen?
Weer een stuk duurder. Wil er misschien ook mee gaan rennen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Warhead waarom heb je die neons niet mee genomen? Die zijn veel vetter
Quickstrike is toch ook in nederland alleen bij patta? Of was dat hyperstrike en was quickstrike maar 24 paar ofzo? En wat had 75 ook al weer voor account toch ook één of andere strike?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, Quickstrike release. Alsnog overal al lang op.
Sneakerstuff.com. Vrij snel met bezorgen overigens. Heb ze maandag al via UPS. Zag ze trouwens laatst ook in compleet zwart. Ook nog maar eens overwegen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dope schoen zeg, waar vandaan en waar vandaan if I may ask?
Mwoah, kwestie van smaak. Vindt de neus teveel oplopen, rand te dik. Details, wellicht mierenneukerij.quote:
Quickstrike is Concrete, Patta, 90SQM, SeventyFive ook volgens mij, Re-Issue ook nog i think.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Quickstrike is toch ook in nederland alleen bij patta? Of was dat hyperstrike en was quickstrike maar 24 paar ofzo? En wat had 75 ook al weer voor account toch ook één of andere strike?
ik kom wel, als Floyd een paartje C&K's heeft..ga je die Asics x Patta halen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd is er koffie (of bier) de 12de?
Dan kom ik denk ik alleen even voor de gezelligheid langs (Als shootoo ook komt), geen geld meer voor de c&k.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
hm dan kom ik misschien ook ff; ligt aan de tijd, shoooto heeft net free's voor me mee genomen @ rosendaal, dus dat komt mooi uit
hmm als jij ze nou ff haalt voor me in 9.5 dan stort ik 50 eu op je rekening waarna jij het verstuurt deal?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:35 schreef thaWarhead het volgende:
Ze vallen best mee onder jeans maar waarschijnlijk ga ik er gewoon mee rennen. Ik ga die Patta Asics wel halen denken, weet alleen nog niet hoe laat ik die kant op moet...
ben je altijd zo serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:01 schreef thaWarhead het volgende:
Eh, ze kosten 150 euro en ze verkopen maar 1 paar per persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |