Komen die bruine ook al uit? Verdomme! dan moet ik C&K's kopen en die, heb ik het geld niet voor op het momentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de mensen die de C-Mon & Kypski Dunk niet diggen (of geld overhebben) hier de Nike SB releases van juni, vanaf volgende week bij je lokale skateshop:
New kid on the block: De Verona. Elephant print op een slip-on, zeer steezy en naar wat ik gehoord heb ook zeer comfotabel. Als het goed is een quickstrike release, dus check de betere SB shops.
[afbeelding]
Nog meer Elephant print op deze Team Edition. Past mooi bij je backpack. Of je windbreaker. Of je iPod houder. Of je portemonnee. etc.
[afbeelding]
Niks dan goeds gehoord over de Harbor, en voor 65 euro nog zacht voor de portemonnee ook. Frisse zomerkleuren, tweede setje veters is trouwens roze.
[afbeelding]
P-Rod 2's zijn heerlijke schoenen. Klein beetje inlopen maar dan heb je ook wat. Grijs suede met een patent leather Swoosh.
[afbeelding]
Nog een stylishe Swoosh op deze Dunk. Colorway is eigenlijk heel simpel, maar die snakeskin op de Swoosh maakt het een superfrisse schooen.
[afbeelding]
Als de Fog en de Griptape Pro B's zouden liggen krikken dan was dit hun kind (of was het toch de melkboer? Die witte midsole roept vragen op)
[afbeelding]
En als laatste een hommage aan de Neon Air Max 95. Check ook de zool van deze Tre als je m tegenkomt bij je lokale shop. Tre's zijn fijne schoenen en over 3 kwart jaar haalt Nike ze uit het assortiment, dus scoor nog een paartje nu ze er nog zijn.
[afbeelding]
Maar je hebt wel bapes gek?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Komen die bruine ook al uit? Verdomme! dan moet ik C&K's kopen en die, heb ik het geld niet voor op het moment..
niet veel. Ik denk 0.5 lager. Normale lage dunks hebben geen dikke tong, ik heb US10.5 in SB Dunk Low (alhoewel 10 ook te doen is) en US10 in normale dunksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Noddie het volgende:
Hoe valt de maat van dunk SB's ten opzichte van normale dunks?
Ziet er opzich wel dope uit. Je hebt iig een unieke schoen. Maar wat was je ervoor kwijt dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb laatst mijn schoenen laten customizen door een creatieve meid. Ben erg blij met de resultaat. Als iemand interesse heeft in haar kunsten kun je contact met haar opnemen; jorijndegooijer@yahoo.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Clydes vind ik altijd wel vet. Daar wil ik ook nog wel een paartje van een keer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik ben niet zo van de Puma's. Ik vind ze allemaal een 'goedkope' uitstraling hebben.
mee eenschquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik ben niet zo van de Puma's. Ik vind ze allemaal een 'goedkope' uitstraling hebben.
Vind ik ook, gewoon een lekker paartje voor erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Clydes vind ik altijd wel vet. Daar wil ik ook nog wel een paartje van een keer.
Voor hoeveel ¤?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef thaWarhead het volgende:
Met dank aan Cloud deze Mita Clydes opgepikt.
[afbeelding]
die vink dan wel weer grappigquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef thaWarhead het volgende:
Met dank aan Cloud deze Mita Clydes opgepikt.
[afbeelding]
calirootsquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef Huppelei het volgende:
Ik weet dat het niet echt met sneakers te maken heeft. Maar het zit wel een beetje in dezelfde cultuur vind ik..
Dus weet iemand een goede site waar je dope zipped hoodies of vesten of hoe jullie dat noemen kan bekijken/bestellen?
die hond lijkt op de hond die ze toen gebruikten op de broeken van Fake Londonquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
waar haal ik deze schatjes vandaan? liefst een online winkel en anders omgeving amsterdam?
van kswiss dus. ik ben echt desperate, anyone!?
heb ik vrij weinig aan of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
[..]
die hond lijkt op de hond die ze toen gebruikten op de broeken van Fake London
http://www.freshsoles.com/quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef Huppelei het volgende:
Ik weet dat het niet echt met sneakers te maken heeft. Maar het zit wel een beetje in dezelfde cultuur vind ik..
Dus weet iemand een goede site waar je dope zipped hoodies of vesten of hoe jullie dat noemen kan bekijken/bestellen?
Ze waren best exclusief... Er zit wel een K-Swiss gesponsorde concept winkel in Amsterdam, vlakbij de Concrete (steegje door) misschien daar ff proberen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
waar haal ik deze schatjes vandaan? liefst een online winkel en anders omgeving amsterdam?
van kswiss dus. ik ben echt desperate, anyone!?
Waar heb je deze vandaan gehaald?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik heb gister deze gekocht
Quick-spyker
[afbeelding]
Waren eens in de aanbieding bij de coach. Ik heb ze ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dit worden denk ik mijn volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
Bij een zaak in Utrecht, ben ff de naam vergetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan gehaald?
Ik vind dat asics juist kleiner vallen dan de maat die staat aangegeven. Ik heb zelf maat 46 maar 46 viel gewoon veel te kleinquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dit worden denk ik mijn volgende:
[afbeelding]
Weet iemand alleen hoe het zit met de maten? Op de site http://www.wheredidyougetthose.com kan ik tot maat US MENS 10.5 bestellen. In mijn Adidas die ik nu heb staat staat: US 11.5, UK 11, FR 46. Zijn deze Asics er maar tot 10.5? En vallen ze anders misschien wat groter dan Adidas?
Komt omdat het een K-swiss x Fake London collabo is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef wes55 het volgende:
[..]
die hond lijkt op de hond die ze toen gebruikten op de broeken van Fake London
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |