Ik laat het je wel zien bij outlawz haha. Shit is nicer als nice.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef SHOOOTO het volgende:
lol, 1080i op je 2,2 inch LCD.
C-Mon and Kypski Release Party
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BRON: www.friscostore.nl
vet shirtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:57 schreef SHOOOTO het volgende:
Klik hier als je omin chickies wil playen, werkt alleen i.c.m. een paar Stussy SB's
ik moet dus deze tee lozen voor die bruine..
[afbeelding]
Whaa die zijn vet!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:50 schreef SHOOOTO het volgende:
woensdag gebinned, vandaag in huis. Adidas La Trainer Class of '84.
[afbeelding]
Ze zien er beter uit aan de voet en als je opnieuw vetert
die zijn echt kankergaaf! lekker retro/kitch/whatever en zitten wsl supergemakkelijk, lekker rondslenteren als een slons door de gangen van ons gebouwquote:
white/grey/teal? Anders kan je gusto mailen, kijken of hij of iets kan regelen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef berent het volgende:
Ik ben op het moment bezig een AM1 verslaving op te bouwen. Iemand enig idee welke deze zijn?
[afbeelding]
Nike Air Max 1 Bright Teal/White/Grey. Niet in Europa uitgebracht, Asia exclusive dacht ik. Moeilijk te vinden nog.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef berent het volgende:
Ik ben op het moment bezig een AM1 verslaving op te bouwen. Iemand enig idee welke deze zijn?
[afbeelding]
het skull pack lag gewoon bij de coachquote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef Snever het volgende:
Iemand enig idee waar ik Am'1 in een winkel kan kopen?
foto?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:04 schreef jovink het volgende:
[..]
het skull pack lag gewoon bij de coach
en die am1 ziet dr niet verkeerd uit
kep een paar vette zxjes op t oog niet zon retro gevbal maar een echte![]()
Apart, maar vind ze wel tofquote:
wat voor maat heb jequote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
oei nice, die CW wil ik ook nog hebben
retro is naar mijn weten een oude schoen weer in prodcutie brengen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:54 schreef Modus het volgende:
Hoezo noem je dat geen retro's?
ZX800 is oorspronkelijk uit '89 meen ik, die is na een jaartje ofzo toch echt vervangen door andere modellen en pas recentelijk weer opnieuw uitgebracht. Die op je plaatje is zéker geen origineel.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef jovink het volgende:
retro is naar mijn weten een oude schoen weer in prodcutie brengen.
dit is nog n oudje vandaar noem ik dit gen retros
hahah nja dan houdt t op hoe vallen zx in vergelijking met high sb?quote:
wat ik bedoel dat deze schoen niet van 2006 isquote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
ZX800 is oorspronkelijk uit '89 meen ik, die is na een jaartje ofzo toch echt vervangen door andere modellen en pas recentelijk weer opnieuw uitgebracht.
Van wanneer dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef jovink het volgende:
wat ik bedoel dat deze schoen niet van 2006 is
ze vallen min of meer hetzelfde, iets je ruimer (paar mm)quote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef jovink het volgende:
[..]
hahah nja dan houdt t op hoe vallen zx in vergelijking met high sb?
ik heb met asics en nike sb 9.5 deze ook gewoon in 9.5 bestellen?
Volgens mij is ie toch echt uit 2006 hoor. De ZX serie is als ik het goed heb pas in 2005 ofzo geretro'd. In de jaren 90 waren er wel ZXjes maar toen waren ze al bij de ZX8000 enzo. Waar haal je die info vandaan?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef jovink het volgende:
jaren 90
waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben geen skater boi, heb alleen maar nike's (en 1 paar asics) maar deze Vans moest ik hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet haten ze waren ¤20![]()
.
hebben ze dan ook de oude doos erbij nagemaakt?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij is ie toch echt uit 2006 hoor. De ZX serie is als ik het goed heb pas in 2005 ofzo geretro'd. In de jaren 90 waren er wel ZXjes maar toen waren ze al bij de ZX8000 enzo. Waar haal je die info vandaan?
Zou me niet verbazen. Plaatje van de doos? Heb je ze op eBay op het oog ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:53 schreef jovink het volgende:
hebben ze dan ook de oude doos erbij nagemaakt?
mohooodus gloof me nou maar deze zijn niet van 2006 dat kun je gewoon zien vooral aan het foute roze kleurtje ik zal ff foto van de doos fixenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen. Plaatje van de doos? Heb je ze op eBay op het oog ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |