Geen idee, je kan ze morgen ff bellen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef duncannn het volgende:
[..]
Als ze niet op de site zijn hebbe ze ze dus ook niet in de winkel?
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=245aud+in+euro&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op zondag 10 juni 2007 20:41 schreef berent het volgende:
Via ISS, 245AUD totaal, weet eigenlijk niet hoeveel euro's dat precies is. 125-175?
245.00 AUDquote:Op zondag 10 juni 2007 20:41 schreef berent het volgende:
Via ISS, 245AUD totaal, weet eigenlijk niet hoeveel euro's dat precies is. 125-175?
ik vond dit wel vreemd, beetje klein. Laat 'm dan zijn eigen foto's maken met een tag.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef duncannn het volgende:
legit?
Edit: oh die foto's zijn van een site![]()
Die zijn niet van een site volgens mij. Zijn nickname staat in de afbeelding..quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef duncannn het volgende:
legit?
Edit: oh die foto's zijn van een site![]()
Ja zag ik net ookquote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef thaWarhead het volgende:
Kun je sowieso ergens anders voor die prijs ook wel vinden, met die 43 dollar verzendkosten kun je m sowieso beter bij je favo skateshop hier in NL bestellen.
idd, dat is gewoon photoshop.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Hij kan de fotos van een site halen, en zijn naam erop plakken.
C&K'squote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is er te doen daar dan?
ISS/nikesb.org/ebay zijn ze te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef Dopke het volgende:
Hoi. Ik MOET deze units hebben:
http://www.rareairshoes.c(...)unk_SB_Tweed_Low.htm
Weet iemand waar die dingen online of offline te zijn verkrijgen? Ik zie alleen maar shops waar ze sold out zijn.
lol, ik ga alleen als Floyd een paartje klaar heeft liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik ben tot een uur of 15-16 in agga, dus ben min of meer wel in de buurt. Maar ik ga sowieso alleen als Shooto ook in de buurt is
Niet al te veel geloof ik en het werkt toch met een lotsysteem? Dat je lootjes moet kopen ofzo??quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef berent het volgende:
Die Patta x Asics Gel Lyte III, hoeveel zijn er daarvan?
jammer, dan mis ik alle HDTV geweld op een X20, het kan eventueel een dag later of deze week.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik moet werken van 10 tot 6 morgen dus dat gaat niet lukken.
Ik had ook gewoon die damn eyes moeten kunnen weerstaan van die tjik.
ook een puik idee natuu'kquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Anders kom je zowieso naar de sample sale toch?
Krijg woesndag examen uitslag, donderdag weer werken, vrijdag waarschijnlijk examen uitslag vieren, zaterdag werken.
80 in Amsterdam, 20 in Berlijn (Solebox), 50 in New York (Alife) en 50 in Japan (Mita)quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef berent het volgende:
Die Patta x Asics Gel Lyte III, hoeveel zijn er daarvan?
ik heb wel zin een BBQ bij Cloudquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Anders kom je zowieso naar de sample sale toch?
Krijg woesndag examen uitslag, donderdag weer werken, vrijdag waarschijnlijk examen uitslag vieren, zaterdag werken.
ghetto stylo dus, kampvuurtje in een benzinevat en een worstje erbijquote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik koop wel zo'n cheap ding bij de blokker en een multi vlees pack bij de hoogvliet gaan we lunchen bij de sample sale.
(valess voor henkbezinetank offcourse)
hier De_Brandweer, uitnodiging voor een bbqquote:Op maandag 11 juni 2007 22:17 schreef De_Brandweer het volgende:
hoe wat waar wanneer? dat frituurpan met verlengsnoer is een goed idee.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik koop wel zo'n cheap ding bij de blokker en een multi vlees pack bij de hoogvliet gaan we lunchen bij de sample sale.
(valess voor henkbezinetank offcourse)
dope, waar heb je ze opgepikt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:08 schreef wes55 het volgende:
eerste pickup van juni is binnen.. C&K dunks. net ff snel opgepikt in me lunchpauze.![]()
foto volgt vanavond..
@ shooto hoelaat begint die sample sale?
thanksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dope, waar heb je ze opgepikt?
[afbeelding]
Haha nee zijn het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Futura dunks ofzo?
Maar ik heb erger gezien hoor. Sneakers waar gaten inzaten zo groot als m'n hand enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
Ja:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand die weet of ze nog bij Frisco te krijgen zijn?
FUCK DE HYPE GOZERquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Chrishop het volgende:
Het was niet zozeer een daadwerkelijke vraag, maar vind het echt zonde van die schoen.
quote:
Welke zijn dat helemaal links?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef morgane het volgende:
24/7 heeft ze ook vandaag binnengekregen
kwam verder nog een vette SB aanbieding tegen:
[afbeelding]
Zitten echt wel gave schoenen tussenheb de wit/paarse nog gepast maar ze waren te groot
![]()
Welke zijn die witte?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef morgane het volgende:
24/7 heeft ze ook vandaag binnengekregen
kwam verder nog een vette SB aanbieding tegen:
[afbeelding]
Zitten echt wel gave schoenen tussenheb de wit/paarse nog gepast maar ze waren te groot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |