Ja, ga ze dan meteen halen, hopen dat Nike ze op tijd verstuurd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:17 schreef SHOOOTO het volgende:
@KneusTeun: snakeskin![]()
[..]
Als je de 12e gaat, dan kom ik en Cloud ook wel naar Delft voor die C&K's.
tja da's altijd lastig, anders hebben we ze gewoon iets later!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja, ga ze dan meteen halen, hopen dat Nike ze op tijd verstuurd.
die zwarte met die cementr print?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:55 schreef thaWarhead het volgende:
Harbors zijn best ok, wil ook nog een paar maar wacht op een toffe uitvoering. Waarschijnlijk worden die uit het Strange Brew pack mn eerste. Trouwens, als het goed is komt ook deze maand de Nike SB slip-on uit bij de exclusievere accounts.
I like, waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:16 schreef KneusTeun het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn onderweg! snakeskin brown with pink!![]()
En nee het zijn geen wijfe schoene!(en al waren ze het wel,kheb skijt)
berkum2step ging toch voor een dunkxchange enzo erbij?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
Jup. Trouwens, Sneakerpimps van 27-29 juli in Amsterdam.
Waar is het? Ik ben 2 jaar geleden wel in Antwerpen geweest. Was erg leuk om te zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
Jup. Trouwens, Sneakerpimps van 27-29 juli in Amsterdam.
westergasfabriekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar is het? Ik ben 2 jaar geleden wel in Antwerpen geweest. Was erg leuk om te zien.
Ik vind het sowieso mooie schoenen, dus ook wel onder slim fit. Alleen zijn er denk ik ook wel broeken waaronder het mooier staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Erotica_ het volgende:
Vinden jullie de Adidas ZX-series mooi staan onder slim fit broeken?
In een andere topic vonden ze dat niks![]()
welke topic is dat? Zitten daar alleen mooiboi's met prada en gucci?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Erotica_ het volgende:
Show je kleding.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welke topic is dat? Zitten daar alleen mooiboi's met prada en gucci?
ZX onder een slimfit kan wel, ik zou het persoonlijk niet dragen.
Ik vind die broek erg mooi (heb hem zelf namelijk ook) en die zx-jes ook erg mooi alleen in combinatie niet zo. Ik zou bij een slim fit wat meer voor een wat slankere schoen gaan. Vans of adidas ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Erotica_ het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Bij een slimfit juist een paar dikke vandals of metro's rocken!![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind die broek erg mooi (heb hem zelf namelijk ook) en die zx-jes ook erg mooi alleen in combinatie niet zo. Ik zou bij een slim fit wat meer voor een wat slankere schoen gaan. Vans of adidas ofzo.
en komen ze ook van Frisco? Moet ik toch nog een keer heen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef jovink het volgende:
die zijn zekeeerrr frshhhh heb je dr voor betaald?
Maar zelf woon ik in de buurtquote:Op zondag 3 juni 2007 14:22 schreef Luie-princes het volgende:
Ze zijn 69,95.
En van Frisco ja. Alleen ik ga er zelf niet heen hoor, iemand anders gaat voor mij.
die onderste zijn vet, waar kan ik die scoren ?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat ik aankomende week die bovenste ontvang.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:43 schreef thaWarhead het volgende:
Die liggen ook in de Vans winkel in Utrecht en bij de Revert in Haarlem.
Zie ze net voor 80 euro op Solebox, worden we lekker genaaid door Left?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:13 schreef floydvisser het volgende:
[..]
het duurde ff voordat ze er waren idd
idd 99euro... is niet weinig...
maar ja misschien dat ik ze toch ga scoren...ff slijmen bij de rep!
zxjes lomp? Die schoenen zijn juist lekker smal man. AF1s zijn pas lompquote:Op zondag 3 juni 2007 13:12 schreef morgane het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het idd ook niks, ZX'jes onder een slim fit. Veel te lomp. Ik vind ze zelf onder een baggy jeans (of iig wijder dan slim fit) veel beter staan. Zijn wel ontzettend vette schoenen op de foto btw![]()
Zonder ze te vergelijken vind ik ze te lomp voor onder een skinny jaquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
zxjes lomp? Die schoenen zijn juist lekker smal man. AF1s zijn pas lomp
Die shit is legit?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel leuke AMtjes daar trouwens
http://www.sneakershop.nl/catalog/index.php?cPath=46_54&osCsid=27553aca0135a0ee11918e02b68c63dd
Die premiums lagen bij Fool voor 200e
Dat heeft dan ook meer te maken met die belachelijke hype van de skinny dan met de schoenen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:40 schreef morgane het volgende:
[..]
Zonder ze te vergelijken vind ik ze te lomp voor onder een skinny jamaar eigenlijk vind ik álle schoenen net klompen onder een skinny
![]()
scapino?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef sjefv het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee waar deze schoenen te koop zijn?
munichs kan je kopen bij Frontrunner of Intersport.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef sjefv het volgende:
[afbeelding]
Munich heeft wel wat leukere schoenenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef sjefv het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |