3 weekjes geleden of zoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:58 schreef SHOOOTO het volgende:
die blauwe DGK zijn wel ok, pump![]()
@progje: heb je die net gehaald?
@seto: dope, waar heb je ze besteld?
ik ben ook geen skater en ik draag slip ons.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben geen skater boi, heb alleen maar nike's (en 1 paar asics) maar deze Vans moest ik hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet haten ze waren ¤20![]()
.
wel een mooie trekvlek op je broekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben geen skater boi, heb alleen maar nike's (en 1 paar asics) maar deze Vans moest ik hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
.
wel erg standaardquote:
waar gekocht?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Hallo, je kunt die schoenen Hier krijgen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:29 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende sneaker in Nederland
[afbeelding]
klik hier
Heb al verschillende sites afgezocht maar niemand die ze hebben.
Iemand idee waar ik deze kan krijgen
en die kosten meestal maar 10e meer ofzo dan superstarsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef morgane het volgende:
Ik vind die Superstars ook meestal wel mooi ja, maar ik vind ze gewoon te 'simpel' voor die 85 eurodie nieuwe ZX'jes zijn ook erg vet trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Bedankt ik zie het, maar met maat 10 USA ga ik het niet redden want heb schoenmaar 46/47 en asics gaan maar tot 46 en die vielen al klein, dus ga ff voor andere kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Plots het volgende:
[..]
Hallo, je kunt die schoenen Hier krijgen.
100 euro.
Weet ik, daarom ga ik ze ook niet kopenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
en die kosten meestal maar 10e meer ofzo dan superstars
het duurde ff voordat ze er waren iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe, eindelijk die denim DGK's. Alleen zijn ze wel prijzig volgens mij, wordt geen blinde aanschaf iig.
Wheredidyougetthose.com alle Vans voor ¤20 volgends mij. Die ik heb gehaald zijn er alleen niet meer.quote:
Als je de 12e gaat, dan kom ik en Cloud ook wel naar Delft voor die C&K's.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:58 schreef thaWarhead het volgende:
Ja, jij hebt die hook-up natuurlijk. Zoals het er nu uitziet heb ik de 12e genoeg geld om die C-Mon & Kypski's meteen bij jou te komen scoren.
Gelijk ff een slip-on lx perforated leather en een sk8 hi leather besteld voor 20 euries per stukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wheredidyougetthose.com alle Vans voor ¤20 volgends mij. Die ik heb gehaald zijn er alleen niet meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |