die gaan op de maatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef Timo20 het volgende:
Destination Calabria [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Party time[afbeelding]
![]()
![]()
En dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
We wachten nog op het moment dat Domien de agenda er nou eens bij pakt.
nu gaan, dan ben ik er ook om 22.00 uurquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik haal 22:00u misschien net, als ik doorrij
Alweer...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
ik ga maar eens een mail naar de heren sturen
Staat de agenda niet op het mobieltje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
We wachten nog op het moment dat Domien de agenda er nou eens bij pakt.
Yes, ik heb een missie he om Eddie Vedder te ontmoeten en interviewen dus ik wilde mijn missie verspreiden over de radio. Dus bij wie beter dan Giel, ik stond voor zn deur met qu, misshobje en hrun en zijn uiteindelijk binnengekomen en slap geouwehoerd en ben ik bijna geplet tussen de tafel en het plafondquote:
je schreeuwtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
DOMIEN MELDEN BARBEQUE WANNEER NU GRAAG DANK DOEI HOI THANKS EN WIE IS DIE MEID?
bier over je toetsenbord?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
DOMIEN MELDEN BARBEQUE WANNEER NU GRAAG DANK DOEI HOI THANKS EN WIE IS DIE MEID?
Kan Domien vast onze namen op de lijst zetten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat dachten jullie van 8 juni?
Op de een of andere manier denk ik dat BBQ/studio initiatieven van Veenstra en/of Ekdom uit moeten gaan, ipv onsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nee, in de manquote:
Lijkt me goed, ik ben dan toch in de buurtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan Domien vast onze namen op de lijst zetten?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik dat BBQ/studio initiatieven van Veenstra en/of Ekdom uit moeten gaan, ipv ons
22.15 dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu is het alweer later, nu haal ik 22:00u niet meer
Dat gas wat harder intrappenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nu is het alweer later, nu haal ik 22:00u niet meer
Daar zou je een puntje kunnen hebben. Maar toch, misschien ook een leuk event voor de Ekstra Weekend hyve (http://ekstraweekend.hyves.nl)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik dat BBQ/studio initiatieven van Veenstra en/of Ekdom uit moeten gaan, ipv ons
goed planquote:
Dat kost geldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dat gas wat harder intrappen
Heeft het ook net gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed plan
* nog een bier opentrekt *
And again againquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel ook met zijn dubbelzinnige opmerkingen..
er moeten idd nog wat topics in de OPquote:
Over een aantal jaar is er geen enkele fles wijn meer met (nep)kurk denk ikquote:
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Als we nu met z'n allen voor de 3FM deur gaan staan, zouden ze ons dan buiten laten staan?
We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Als we nu met z'n allen voor de 3FM deur gaan staan, zouden ze ons dan buiten laten staan?
Ik denk het welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
gewoon voor de deur springen, dan komt de beveiliging je vanzelf binnen latenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
als er een vrouw aanwezig is als gast dan gaat de deur niet openquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
goed, dan zien jullie mij volgende week op 18:30u bij de poortquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doen.
niks mee mis. stukken beter dan een inferieure composietkurk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Over een aantal jaar is er geen enkele fles wijn meer met (nep)kurk denk ik
Kan iemand me vertellen wat er mis is met een schroefdop?
das net zo erg als nepkurkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Over een aantal jaar is er geen enkele fles wijn meer met (nep)kurk denk ik
Kan iemand me vertellen wat er mis is met een schroefdop?
Serious TV in het huis!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
DOMIEN ! goed bezig
in de gang hangen leukerequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hé, kan ik eindelijk die posters lezen!!!
En ook beter en makkelijker dan normale kurk IMHOquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef Againzender het volgende:
niks mee mis. stukken beter dan een inferieure composietkurk!
Tja, ze mogen niet anders hequote:
goede actie met die camquote:
das waterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
Ze drinken bier in de studio!
Goh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
Im so there!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef biggetje het volgende:
PEARL JAM![]()
Laat Pearl Jam in the Park maar komen![]()
Eigenlijk hoort er nog een joint bijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
*en post*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef purplerose het volgende:
*uit dr pan gaat en rondspringt*
multitasken hequote:
dacht heineken te zien uit een ooghoek, maar hopelijk zag ik het foutquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gevonden in een geheime koelkast!![]()
Ik zag een labeltje op de hals en een mooie open fles.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dacht heineken te zien uit een ooghoek, maar hopelijk zag ik het fout
Ja, dat zijn meest gedraaide, ik had liever Porch gehoord ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jeremy en Black wil ook nog weleens
En laatst hoorde ik Daughter
en 3fm-DJ's stalken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef purplerose het volgende:
Gaat er eigenlijk nog een wedstrijd rond Pearl Jam komen met backstage kaarten ofzo??
True! Vorige week nog met een kopje koffie meegemaakt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Heren in de studio! Cafeïne versterkt de effecten van alcohol. Ik zou dus niet te veel klagen over die cola.
Grolsch is uitermate OK, daar hadden ze echt geen nieuwe flessen voor nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik zag een labeltje op de hals en een mooie open fles.
Bierrrrrrrrr mag weer gezien worden!!
of...of...of...of.....of........quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, dat zijn meest gedraaide, ik had liever Porch gehoord ofzo
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Vriendin van Domien??
[afbeelding]
[afbeelding]
Gerard en Nikky
[afbeelding]
[afbeelding]
De stemming zit er weer goed in !![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Net zolang tot ik me zin krijgquote:
goeie capsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Vriendin van Domien??
[afbeelding]
[afbeelding]
Gerard en Nikky
[afbeelding]
[afbeelding]
De stemming zit er weer goed in !![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker, even kijken of mijn beugeltje al koud isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grolsch is uitermate OK, daar hadden ze echt geen nieuwe flessen voor nodig
Tuurlijk wel. Zit net iets meer in dan in de pijpjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grolsch is uitermate OK, daar hadden ze echt geen nieuwe flessen voor nodig
vandaar dat ik na een flinke maaltijd na een kop koffie in slaap valquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Heren in de studio! Cafeïne versterkt de effecten van alcohol. Ik zou dus niet te veel klagen over die cola.
Hertog Jan ligt buiten het budgetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GrolschHJ
voor wie wil neem ik m'n fooi in Grolsch wel mee bij de bbq
Maar.....ik moet nog rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GrolschHJ
voor wie wil neem ik m'n fooi in Grolsch wel mee bij de bbq
ik mag je trouwens meer vanwege je muzieksmaakquote:
Als je maar lang genoeg wacht hequote:
Het Grolsche bier komt tegenwoordig enkel nog uit Boekelo. En waar ligt dat? Juist: Twente.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Het doet mn Achterhoekse hart goed dat er zoveel mensen het gouden nat "uut Grolle" kunnen waarderen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik mag je trouwens meer vanwege je muzieksmaak
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja hoorrrrrrrrrr daar istie dan, de topfile!
Owja, en lekkere tieten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nikkie heeft genoeg te vertellen, zo te zien.
Het water komt nog steeds uit Groenlo. Schijnt dat er daarvoor speciaal een leiding voor naar Boekelo is gelegd. Anders hadden ze daar ook die problemen gehad zoals laatst in België met Hoegaarden (als ik me niet vergis).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Het Grolsche bier komt tegenwoordig enkel nog uit Boekelo. En waar ligt dat? Juist: Twente.
Sorry, ik weet dat het gevoelig ligt![]()
Genoeg om te laten zien ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nikkie heeft genoeg te vertellen, zo te zien.
*virtueel hans/hand schudt*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaja, wat betreft de smaak voor Queen kunnen we elkaar virtueel de hand schudden.
Oké, dat wist ik niet. Maar dan nog, als ik water zou drinken........quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het water komt nog steeds uit Groenlo. Schijnt dat er daarvoor speciaal een leiding voor naar Boekelo is gelegd. Anders hadden ze daar ook die problemen gehad zoals laatst in België met Hoegaarden (als ik me niet vergis).
* -Hans- schudt Qu63 ook even virtuaal de hand.quote:
Met dank aan jou gaat ons milieu naar de palestijnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 10 jaar niet in de trein gezeten, en dat bevalt prima
hebben ze daar ook nog ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Met dank aan jou gaat ons milieu naar de palestijnen.![]()
Niet dankzij mij, dankzij al die filerijdersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Met dank aan jou gaat ons milieu naar de palestijnen.![]()
Doe je bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
Nee, dat dan weer niet, anders had ik meer zekerheid gehad
Nog steeds niet betaaldquote:
Ik mag hopen dat dat wel het eerste is waar je aan denktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
Vraag me af of daaraan meegewerkt wordt.
En dan doel ik nog niet eens op hier thuis
Je vergeet de nippleslipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij voorkeur nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Nou dan!
En jij rijdt zeker nooit in de file.![]()
Ik proef toch een enigszins door de mand val type zwakke argumentatiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij voorkeur niet
Daar kunnen dit soort auto's niet goed tegen
Tof.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet meer gekeken, maar afgelopen zondag nog niet
Laat ik het anders formulerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik proef toch een enigszins door de mand val type zwakke argumentatie
Toch weer 60 liter, die zijn mooi meegenomen.quote:
Misschien de reden dat we nog steeds de klok zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waar is Domien eigenlijk? Heeft ie z'n meisje?
Maar je stookt toch allerlei ellende ons mooie landje inquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren
Ik zit zelden op de weg op plaatsen die filegevoelig zijn op de momenten dat ze filegevoelig zijn
Yeah !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Begint nu alweer goed die mix: Prodigy!!
Hmmhhbbb hhdbbsss jjhnddhhhnnnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien de reden dat we nog steeds de klok zien.
I never said thatquote:
ROFL!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hmmhhbbb hhdbbsss jjhnddhhhnnn
(ze zit bovenop m'n gezicht!)
Ja ! ook die zit hier op Fok! niet echt actief geloof ik maar hij heeft wel een account hiero.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef purplerose het volgende:
Das toch van die fokkende Dj Sandstorm?
Hier word ik er voor betaald!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, dat gevuns, kan dat thuis?
enkel op bijna onaangetaste stukjes natuur, dus die kunnen nog wel wat hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Maar je stookt toch allerlei ellende ons mooie landje in
Zullen we een dagje ruilen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hier word ik er voor betaald!
't Lijkt haar zo weinig moeite te kosten. Dat is dan weer zo jammer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ze staat wel heel krols om je heen te doen domien
Nee! Niet! Geen sprake van!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
enkel op bijna onaangetaste stukjes natuur, dus die kunnen nog wel wat hebben
ik kom zo ff solliciteren!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
jaja, bij mij gebeurt dat niet op het werk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik doe er al 2,5 uur KEIHARDE MOEITE voor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Lijkt haar zo weinig moeite te kosten. Dat is dan weer zo jammer.
Jij mag een dagje chemische technologie studeren, doe ik een dagje productie van Ekstra Weekendquote:
Idd, volgens mij doet ze dit vaker en dan niet alleen bij hemquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Lijkt haar zo weinig moeite te kosten. Dat is dan weer zo jammer.
5 keiharde megapixels zekerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik doe er al 2,5 uur KEIHARDE MOEITE voor!
(En 'hey schatje, ik heb 5 megapixels in m'n broekzak' werkt heel goed)
Daaromquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, volgens mij doet ze dit vaker en dan niet alleen bij hem![]()
klinkt verleidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Jij mag een dagje chemische technologie studeren, doe ik een dagje productie van Ekstra Weekend
Hoereren dus...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Owja ga door met die nerdtaalquote:
Dat mag je vertalen als:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Jij mag een dagje chemische technologie studeren, doe ik een dagje productie van Ekstra Weekend
Kan beter met mij ruilen, dagje Knippen, plakken, beetje zagen, lijmen, tekenen.quote:
Player nog wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:26 schreef biggetje het volgende:
Domien the Player..
En dadelijk crasht ie (net als z'n foonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:26 schreef biggetje het volgende:
Domien the Player..
ow yeah babie, ros je usbstick in me usbgleufquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow yeah babie, ros je usbstick in me usbgleuf![]()
ik geloof dat ik nog meer achter ligquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Kijken of ik het woord dat scoort met mn 21 seconden vertraging weer als eerste weet
quote:
Dankzij de klok weet ik 't. Ik zit op de surfnet stream van de cam te loeren, dus dat gaat met m'n universiteitsconnectie nog best OKquote:
Toch nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Domien is alweer uitgeslet.
Een 350D pást met z'n 8 megapixel niet eens in m'n broekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Zo... als Domien zoveel succes heeft met zn 5 megapixels...
* Marc pakt even de fotocamera
Ik heb 7.1 megapixel in broek
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
![]()
schenk nog es een glas voor me in*hik*
Ja, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Eng? Waaaaaaat? Je weet zeker dat je op vrouwen valt?![]()
You made me.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:31 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Domien heeft wat uit te leggen aan z'n mediameisje
Ik heb....eh.... 375pkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof ik naar een stel 14-jarige pubers zit te kijken.
Ja maar ze is wel lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof ik naar een stel 14-jarige pubers zit te kijken.
ouwe zakquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
*cam ff aan heeft
klef gedoe daar in de studio
ach, da's de leeftijd zullen we maar zeggen
Psies, die 15-jarige Domien weet niet beter. Hij heeft haast meer megapixel dan leeftijdsjaren ...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
*cam ff aan heeft
klef gedoe daar in de studio
ach, da's de leeftijd zullen we maar zeggen
Litton pakt de 350D met 55-200 lens.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
15?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies, die 15-jarige Domien weet niet beter. Hij heeft haast meer megapixel dan leeftijdsjaren ...
Ze krijgt nog een rondleiding bovenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
Kijk als je ons dan toch lekker zit te maken neuk dr dan gelijk voor de camera, hebben we tenminste echt iets om naar te kijken
Zoveel mannen in dit topic en dan komt zo'n opmerking van een dame...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
Kijk als je ons dan toch lekker zit te maken neuk dr dan gelijk voor de camera, hebben we tenminste echt iets om naar te kijken
Psies.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
Ja, anderen zien neuken, dat zou ik willen zienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
Boven? Ik zou em onder geven...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ze krijgt nog een rondleiding boven
Owja, jij was die ene die geen porno had he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, anderen zien neuken, dat zou ik willen zien
Ze heeft een jurkje aan, prop hem er gewoon ff stiekem inquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zij boven?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
haha, maar wie is het?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, jij was die ene die geen porno had he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |