Oké, dat wist ik niet. Maar dan nog, als ik water zou drinken........quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het water komt nog steeds uit Groenlo. Schijnt dat er daarvoor speciaal een leiding voor naar Boekelo is gelegd. Anders hadden ze daar ook die problemen gehad zoals laatst in België met Hoegaarden (als ik me niet vergis).
* -Hans- schudt Qu63 ook even virtuaal de hand.quote:
Met dank aan jou gaat ons milieu naar de palestijnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 10 jaar niet in de trein gezeten, en dat bevalt prima
hebben ze daar ook nog ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Met dank aan jou gaat ons milieu naar de palestijnen.![]()
Niet dankzij mij, dankzij al die filerijdersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Met dank aan jou gaat ons milieu naar de palestijnen.![]()
Doe je bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
Nee, dat dan weer niet, anders had ik meer zekerheid gehad
Nog steeds niet betaaldquote:
Ik mag hopen dat dat wel het eerste is waar je aan denktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
Vraag me af of daaraan meegewerkt wordt.
En dan doel ik nog niet eens op hier thuis
Je vergeet de nippleslipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij voorkeur nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Nou dan!
En jij rijdt zeker nooit in de file.![]()
Ik proef toch een enigszins door de mand val type zwakke argumentatiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij voorkeur niet
Daar kunnen dit soort auto's niet goed tegen
Tof.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet meer gekeken, maar afgelopen zondag nog niet
Laat ik het anders formulerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik proef toch een enigszins door de mand val type zwakke argumentatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |