Toch weer 60 liter, die zijn mooi meegenomen.quote:
Misschien de reden dat we nog steeds de klok zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waar is Domien eigenlijk? Heeft ie z'n meisje?
Maar je stookt toch allerlei ellende ons mooie landje inquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren
Ik zit zelden op de weg op plaatsen die filegevoelig zijn op de momenten dat ze filegevoelig zijn
Yeah !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Begint nu alweer goed die mix: Prodigy!!
Hmmhhbbb hhdbbsss jjhnddhhhnnnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien de reden dat we nog steeds de klok zien.
I never said thatquote:
ROFL!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hmmhhbbb hhdbbsss jjhnddhhhnnn
(ze zit bovenop m'n gezicht!)
Ja ! ook die zit hier op Fok! niet echt actief geloof ik maar hij heeft wel een account hiero.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:21 schreef purplerose het volgende:
Das toch van die fokkende Dj Sandstorm?
Hier word ik er voor betaald!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, dat gevuns, kan dat thuis?
enkel op bijna onaangetaste stukjes natuur, dus die kunnen nog wel wat hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Maar je stookt toch allerlei ellende ons mooie landje in
Zullen we een dagje ruilen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hier word ik er voor betaald!
't Lijkt haar zo weinig moeite te kosten. Dat is dan weer zo jammer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ze staat wel heel krols om je heen te doen domien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |