Nee! Niet! Geen sprake van!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
enkel op bijna onaangetaste stukjes natuur, dus die kunnen nog wel wat hebben
ik kom zo ff solliciteren!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hier word ik er voor betaald!
jaja, bij mij gebeurt dat niet op het werk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik doe er al 2,5 uur KEIHARDE MOEITE voor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Lijkt haar zo weinig moeite te kosten. Dat is dan weer zo jammer.
Jij mag een dagje chemische technologie studeren, doe ik een dagje productie van Ekstra Weekendquote:
Idd, volgens mij doet ze dit vaker en dan niet alleen bij hemquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Lijkt haar zo weinig moeite te kosten. Dat is dan weer zo jammer.
5 keiharde megapixels zekerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik doe er al 2,5 uur KEIHARDE MOEITE voor!
(En 'hey schatje, ik heb 5 megapixels in m'n broekzak' werkt heel goed)
Daaromquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, volgens mij doet ze dit vaker en dan niet alleen bij hem![]()
klinkt verleidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Jij mag een dagje chemische technologie studeren, doe ik een dagje productie van Ekstra Weekend
Hoereren dus...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Owja ga door met die nerdtaalquote:
Dat mag je vertalen als:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Jij mag een dagje chemische technologie studeren, doe ik een dagje productie van Ekstra Weekend
Kan beter met mij ruilen, dagje Knippen, plakken, beetje zagen, lijmen, tekenen.quote:
Player nog wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:26 schreef biggetje het volgende:
Domien the Player..
En dadelijk crasht ie (net als z'n foonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:26 schreef biggetje het volgende:
Domien the Player..
ow yeah babie, ros je usbstick in me usbgleufquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow yeah babie, ros je usbstick in me usbgleuf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |