And again againquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel ook met zijn dubbelzinnige opmerkingen..
er moeten idd nog wat topics in de OPquote:
Over een aantal jaar is er geen enkele fles wijn meer met (nep)kurk denk ikquote:
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Als we nu met z'n allen voor de 3FM deur gaan staan, zouden ze ons dan buiten laten staan?
We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Als we nu met z'n allen voor de 3FM deur gaan staan, zouden ze ons dan buiten laten staan?
Ik denk het welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
gewoon voor de deur springen, dan komt de beveiliging je vanzelf binnen latenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
als er een vrouw aanwezig is als gast dan gaat de deur niet openquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
goed, dan zien jullie mij volgende week op 18:30u bij de poortquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doen.
niks mee mis. stukken beter dan een inferieure composietkurk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Over een aantal jaar is er geen enkele fles wijn meer met (nep)kurk denk ik
Kan iemand me vertellen wat er mis is met een schroefdop?
das net zo erg als nepkurkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Over een aantal jaar is er geen enkele fles wijn meer met (nep)kurk denk ik
Kan iemand me vertellen wat er mis is met een schroefdop?
Serious TV in het huis!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
DOMIEN ! goed bezig
in de gang hangen leukerequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hé, kan ik eindelijk die posters lezen!!!
En ook beter en makkelijker dan normale kurk IMHOquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef Againzender het volgende:
niks mee mis. stukken beter dan een inferieure composietkurk!
Tja, ze mogen niet anders hequote:
goede actie met die camquote:
das waterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
Ze drinken bier in de studio!
Goh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
Im so there!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef biggetje het volgende:
PEARL JAM![]()
Laat Pearl Jam in the Park maar komen![]()
Eigenlijk hoort er nog een joint bijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |