Zeker, even kijken of mijn beugeltje al koud isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grolsch is uitermate OK, daar hadden ze echt geen nieuwe flessen voor nodig
Tuurlijk wel. Zit net iets meer in dan in de pijpjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grolsch is uitermate OK, daar hadden ze echt geen nieuwe flessen voor nodig
vandaar dat ik na een flinke maaltijd na een kop koffie in slaap valquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Heren in de studio! Cafeïne versterkt de effecten van alcohol. Ik zou dus niet te veel klagen over die cola.
Hertog Jan ligt buiten het budgetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GrolschHJ
voor wie wil neem ik m'n fooi in Grolsch wel mee bij de bbq
Maar.....ik moet nog rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
GrolschHJ
voor wie wil neem ik m'n fooi in Grolsch wel mee bij de bbq
ik mag je trouwens meer vanwege je muzieksmaakquote:
Als je maar lang genoeg wacht hequote:
Het Grolsche bier komt tegenwoordig enkel nog uit Boekelo. En waar ligt dat? Juist: Twente.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Het doet mn Achterhoekse hart goed dat er zoveel mensen het gouden nat "uut Grolle" kunnen waarderen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik mag je trouwens meer vanwege je muzieksmaak
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja hoorrrrrrrrrr daar istie dan, de topfile!
Owja, en lekkere tieten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nikkie heeft genoeg te vertellen, zo te zien.
Het water komt nog steeds uit Groenlo. Schijnt dat er daarvoor speciaal een leiding voor naar Boekelo is gelegd. Anders hadden ze daar ook die problemen gehad zoals laatst in België met Hoegaarden (als ik me niet vergis).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Het Grolsche bier komt tegenwoordig enkel nog uit Boekelo. En waar ligt dat? Juist: Twente.
Sorry, ik weet dat het gevoelig ligt![]()
Genoeg om te laten zien ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nikkie heeft genoeg te vertellen, zo te zien.
*virtueel hans/hand schudt*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaja, wat betreft de smaak voor Queen kunnen we elkaar virtueel de hand schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |