Mijn humeur is al ietsje beter, mijn vrouw kwam bier brengenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gezien je humeur vandaag beter niks zeggen nee
een rappende aap ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat krijgen we trouwens nu ineens op de webcam?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef JeroenV het volgende:
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=eugene
Die van vandaag is wel leuk
Nu we er toch zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Sirolf het volgende:
Oh, zitten jullie hier...
Om 20.25 heb ik jullie onopgemerkt verlaten om TV te gaan kijken... (NED3, BNN)![]()
Trainingskamp Voor Piraten
Ik heb het ook gezien, maar erg leuk was het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:47 schreef Sirolf het volgende:
Om 20.25 heb ik jullie onopgemerkt verlaten om TV te gaan kijken... (NED3, BNN)![]()
Eerst de herdenkingsuitzending van Bart de Graaff (5 jaar tuin op je buik). Het was (zoals D.Rose al opmerkte) niet echt spetterend vond ik ook. Vooral die WKIJSVWM met Sophie vond ik wel erg matigjes. Stalkshow was wel aardig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:49 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nu we er toch zijn?
Was wel grappig vanavond!![]()
Och, waarom niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:59 schreef Againzender het volgende:
Waarom vliegen er koeien door het webcambeeld?
ik zag daarna ook een virtuele 'Frankrijk!!!!!!' voor Giel langskomen, zal wel wat met de freaknacht te maken hebben denk ikquote:
Coolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef Againzender het volgende:
Mag je je tent op Pinkpo al opbouwen? Want er komt een partij noodweer aan:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
De campings in Landgraaf gaan pas morgen om 12 uur 's middags open. Het zal er dus dan al een modderpoel zijn, maar het noodweer is dan al voorbij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef Againzender het volgende:
Ik vertrouw op een andere weerman.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef Againzender het volgende:
Hoe heet die plaat volledig?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:27 schreef borisz het volgende:
birds en the bee
Het is de Freakandel Speciaal, en die stond hierboven al genoemd.quote:
Is dat niet hetzelfde radiostation waar fokradio zit?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef elgervanderwel het volgende:
Die Domien is lekker bezig, morgennacht op 3FM tijdens Pinkpop samen met Martijn en Sander, vanavond is hij eenmalig terug op ActionRadio.
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef X. het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde radiostation waar fokradio zit?
Voor jou wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:42 schreef X. het volgende:
Da's wel leuk. Gaat hij ook op IRC?
Kijk ook absoluut uit naar Campingradio met vast ook wel het ' beruchte ' GSM werpen.quote:Morgen beginnen de uitzendingen om 15:00 uur en duren ze tot 23:00 uur. Vervolgens is twee uur lang 'CampingRadio' te horen met Giel Beelen en een speciale nachtuitzending wordt verzorgd door Domien Verschuuren, Martijn Muijs en Sander Guis.
Maandag is 3FM de hele dag in Landgraaf te vinden. De uitzendingen beginnen na de ochtendshow om 9:00 uur en duren tot 23:00 uur. Daarna is voor iedereen die naar huis rijdt de 'Pinkpop Afterparty' te horen.
Bron: RadioFreak.nl
Je kunt allebei luisteren. Eerst Eric op 3FM dan Domien op ActionRadio.nl.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef X. het volgende:
Hmm, dan luister ik op dat moment liever naar Domien
Eric Corton is saai
Is dat niet gewoon hetzelfde danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef X. het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde radiostation waar fokradio zit?
Ja precies, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:08 schreef X. het volgende:
[..]
fokradio is een programma als ik op de site kijk
Actionradio is de zender.
Volgens mij zijn er nog wel meer 3FM-dj's die programma's maken op internetzenders en lokale omroepen enzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat voelt niet als een (paar) stapje(s) terug?
Maar radiomaken voor 14 luisteraars lijkt me ook niet allesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:44 schreef X. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel meer 3FM-dj's die programma's maken op internetzenders en lokale omroepen enzo.
Dan kun je tenminste op je eigen manier radio maken.
Radiomaken moet je niet voor het aantal doen. Ik maak radio voor één persoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar radiomaken voor 14 luisteraars lijkt me ook niet alles
600?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef X. het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat er naar fokradio zo'n 600 mensen luisteren altijd. Dus 14 lijkt me niet
Da's niet helemaal waar, kijk maar naar Talpaquote:Maar maakt het uit voor hoeveel mensen het is? Als het leuk is komen mensen vanzelf.
als het weer zoiets wordt als wat gisteren over de heuvels trok (nee, geen badeend....) dan wordt het weer modderworstelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:41 schreef IedeK. het volgende:
Pinkpop gaat waarschijnlijk vanavond de volle laag krijgen!
Zie: De atmosfeer staat op ontploffen #203
Dat klinkt heel mooi, maar als er niemand luistert is de lol er ook snel afquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Radiomaken moet je niet voor het aantal doen. Ik maak radio voor één persoon.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef Toad het volgende:
Roel, ik neem aan dat je 3voor12 bedoeld?
Hmja, maar dan gaan ze alleen maar bekende nummers draaien. Beetje jammer. Enthousiast doen over een bepaalde artiest en dan nog de bekende meuk gaan draaien .... Het opwarmen voor Pinkpop kan prima in de week voorafgaand aan het festival. Dan kan - als het eenmaal is begonnen - lekker veel live uitgezonden worden. Maar goed, dat is geloof niet helemaal de bedoeling...quote:Ik denk dat 3FM het zo programmeert dat je niet te veel van dezelfde artiest achter elkaar hoort.
De reden dat niet alles live kan, of de onbekendere nummers: de artiesten zelf. Daar al eens aan gedacht? Het is een monsterklus om het voor elkaar te krijgen om iets live te mogen doorprikken. Vrijwel geen enkele artiest wil dat!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..]
Hmja, maar dan gaan ze alleen maar bekende nummers draaien. Beetje jammer. Enthousiast doen over een bepaalde artiest en dan nog de bekende meuk gaan draaien .... Het opwarmen voor Pinkpop kan prima in de week voorafgaand aan het festival. Dan kan - als het eenmaal is begonnen - lekker veel live uitgezonden worden. Maar goed, dat is geloof niet helemaal de bedoeling...
Jahoor. Maar zolang bepaalde nummers niet worden gedraaid, blijven ze onbekend hèquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De reden dat niet alles live kan, of de onbekendere nummers: de artiesten zelf. Daar al eens aan gedacht?
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Waarom heb ik het hele optreden van Wir Sind Helden op 3VOOR12 horen voorbijkomen (technisch probleem om het beeld uit te zenden) en zit ik nu naar Within Temptation te kijken? Lijkt me een goed moment van reclame voor een band, zo'n festival. En als een band of artiest zelf twijfelt of die live wel iets neer kan zetten (zou een reden kunnen zijn om het niet te laten uitzenden), moet ie zichzelf afvragen of ie dan wel op een podium moet klimmen.quote:Het is een monsterklus om het voor elkaar te krijgen om iets live te mogen doorprikken. Vrijwel geen enkele artiest wil dat!
Ik word er idd ook een beetje moet van na een paar nummer. En waarom steeds die arm op en neer de lucht in? brrquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
WT en live... die combi heeft mij tot op heden nog niet echt kunnen boeien. Sharon met die vreselijk valse (hoge) uithalen. Brrrrr.
Waar check jij die beelden dan?? What have you done? klinkt iets beter, maar een beetje jammer dat het geluid van die man afkomstig is van een bandje..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik word er idd ook een beetje moet van na een paar nummer. En waarom steeds die arm op en neer de lucht in? brr
Kanaal 161 (3VOOR12) van digitale tv @Homequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar check jij die beelden dan?? What have you done? klinkt iets beter, maar een beetje jammer dat het geluid van die man afkomstig is van een bandje..
Kan ook via www.3voor12.tvquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kanaal 161 (3VOOR12) van digitale tv @Home
Die heb ik hier helaas niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kanaal 161 (3VOOR12) van digitale tv @Home
Tof! ik ga het even checken.quote:
Absoluut doen want het was smullen! The Poetry man en One year of Love speelde ze. Wat een gouden strot heeft zij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die haal ik wel uit de podcast dan.
Volgens mij heeft ze er niet echt veel moeite mee..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut doen want het was smullen! The Poetry man en One year of Love speelde ze. Wat een gouden strot heeft zij.![]()
* -Hans- gaat even WT kijken met Ice Queen. Veel hoge noten enzo dus ik ben benieuwd hoe Sharon zich daar uit gaat redden..
De camera kon vast de hoge noten niet aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Wtf ?! het beeld is ineens groenedit: en weer terug.. maar nu is het nummer wel afgelopen
B.A.Trix![]()
Technische problemen in de wereld van het internet, zo leek het. Volgens mij gaat het nu goed.quote:
haha denk het ook of het komt door het noodweer wat nu boven Limburg schijnt te zitten. Hoop voor de bezoekers dat het niet al te erg gaat spoken want ik zag net wat beelden uit Frankrijk op het NOS journaal... nou, dat was niet niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De camera kon vast de hoge noten niet aan.
Gisteravond spookte het ook best wel in die regio... Hoorde verhalen over 20 donder/bliksemslagen per minuut. In het 'De atmosfeer staat op ontploffen'-topic in DE zaten nog wat getuigen, en dat klonk niet best...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha denk het ook of het komt door het noodweer wat nu boven Limburg schijnt te zitten. Hoop voor de bezoekers dat het niet al te erg gaat spoken want ik zag net wat beelden uit Frankrijk op het NOS journaal... nou, dat was niet niks.![]()
en ook nu lijkt het zo te gaan, zuid Limburg krijgt een zwiep van een onweerscomplex nu.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef IedeK. het volgende:
Meestal schampt het onweer Nederland en trekt dan Duitsland in.
Maar vaak krijgt Limburg ook nog een flink deel van de buien.
coolquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of direct via http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=62&a=.asx
hm, via IE welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
die stream van 3 voor 12 wil niet bij mij
geen idee, zet hem net aanquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het Goldfrapp (niet helemaal zeker).
Zeker Goldfrappquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Ja, that's it!
Geen open draadloos netwerk van de buren beschikbaar?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Helaas afgelast! @Home... Deaud. En snel.
ja, duidelijk nuquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Ja, that's it!
Ik denk een heleboel regen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee wat er nog allemaal gaat komen vanavond vanuit Landgraaf?
he, jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
qua muziek he, ik hoef geen weersvoorspelling
Die zijn te vinden op http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=390quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
qua muziek he, ik hoef geen weersvoorspelling
Ik zie daar geen Goldfrapp bijstaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn te vinden op http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=390
Ouwe zooiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is een opname uit 2004. Ook bij 3VOOR12 zenden ze niet non-stop live uit.
Dat moet je in NWS postenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:28 schreef anisubs het volgende:
Giel is leuk
Zit trouwens nu wel te genieten van Stevie Ann! Weet niet of dit afkomstig is van Pinkpop 2K7, maar het klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is een opname uit 2004. Ook bij 3VOOR12 zenden ze niet non-stop live uit.
Stevie staat er toch dit jaar pas voor 't eerst? heb 3VOOR12 op staan en daar is ze ook te horenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit trouwens nu wel te genieten van Stevie Ann! Weet niet of dit afkomstig is van Pinkpop 2K7, maar het klinkt goed.
Ja, helaas maar 1x dit jaar tijdens Pinkpop...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er alleen morgenavond campingradio?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, helaas maar 1x dit jaar tijdens Pinkpop...![]()
Volgens mij is dit ook haar eerste keer op Pinkpop en zeker gezien het werk wat ze nu laat horen. Heb de streamripper helaas niet meelopen.... Zou wel leuk zijn als het ergens online verschijnt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie staat er toch dit jaar pas voor 't eerst? heb 3VOOR12 op staan en daar is ze ook te horen. Maar je krijgt natuurlijk nergens de hele set gedownload?
Geweldige radio idd! Vooral om al die dronken gasten te horen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarom? Dat is juist een hoogtepunt
.
Een aantal nummers héquote:Op zondag 27 mei 2007 00:18 schreef Toad het volgende:
Vrijwel alles komt op 3voor12. Het concert van Stevie Ann staat er al op.
O, dat zou best kunnen. Ik heb niet gekeken hoe lang het precies duurde. Maar 3voor12 zet soms materiaal op hun site van bijna een uur dus.... wie weet dat er later nog iets bijkomt?quote:
Ik houd 't in de gatenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:49 schreef Toad het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnen. Ik heb niet gekeken hoe lang het precies duurde. Maar 3voor12 zet soms materiaal op hun site van bijna een uur dus.... wie weet dat er later nog iets bijkomt?
WTF?! lees het nu ook net op de Frontpage. Ze zou ziek zijn... misschien wel ziek van de drank. Had het voor Moke wel tof gevonden, maar Krezip is ook niet verkeerd, denk ik. * -Hans- heeft nu ook 3FM aanstaan want de F1 is inmiddels afgelopen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:19 schreef Toad het volgende:
Nou Hans, leek het er even op dat Moke Amy ging vervangen. Nu komt Krezip.
Al geweest maar zal ongetwijfeld nog herhaald worden want het klonk erg goed!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef IedeK. het volgende:
Is Snow Patrol nog bezig, of heb ik het gemist?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef IedeK. het volgende:
Nu Krezip op 3voor12, ik ga mijn kamer maar stofzuigen.
Die zijn toch nog te koop, toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef biggetje het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een kaartje over voor morgen???
omgeving utrecht, of gewoon voor het festivalterrein zelf
Ik dacht dat het uitverkocht wasquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die zijn toch nog te koop, toch? [afbeelding]
Ik heb er net een klein stukje van mee kunnen pikken (zit ergens op visite met m'n laptop op het open draadloos netwerk van de burenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Dit jaar geen Pinkpop voor Krezip. Ongetwijfeld baalden ze daar flink van want ze hebben net een nieuw album uitgebracht. Maar dan gaat de telefoon in huize Krezip en co. Een zekere Amy Winehouse kan niet komen en of zij even een otpreden kunnen geven. Een paar uur later staan ze op de John Peel stage en zetten ze werkelijk een FANTASTISCHE show neer ! Ik ben geen die-hard Krezip fan, maar een diepe buiging voor Jacqueline (die stem) en co.
Kippenvel net bij het nummer does it get any better?
Fuck! wat goed dit. I would stay nu![]()
On-line verkoop is gestopt. Kaarten zijn alleen nog via de gebruikelijke verkooppunten en de dagkassa te koop.quote:
Haha zullen die buren leuk vinden dat je hun bandbreedte aan het opslokken bent.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb er net een klein stukje van mee kunnen pikken (zit ergens op visite met m'n laptop op het open draadloos netwerk van de buren). Het klonk inderdaad ERRUG GOED! Hopelijk komt ie op de 3voor12-site.
Tussen 23 en 1 uur, en daarna Muijs, Domien en nog een nachtjock (ben slecht in namen) in de nacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Impry het volgende:
Zo, dit is lekker gespeeld live! Met dat gepaahpapahahaphaaaaa
Maar vannacht dus wel campingradio?!![]()
![]()
* -Hans- heeft veel zin in de Campingradio! leuk om de dag mee af te sluitenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Impry het volgende:
Zo, dit is lekker gespeeld live! Met dat gepaahpapahahaphaaaaa
Maar vannacht dus wel campingradio?!![]()
![]()
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochquote:Op zondag 27 mei 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Hey er zit toch altijd iemand in de studio? Een dame die de SMSjes en zo voorleest? Wie zou dat zijn?
De 3FM studio op het PP terrein bedoel ik.
Niet echt overtuigendquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Toad het volgende:
Iedereen zit al klaar voor Giel. Zie je wel, hij's tof.
Ja! Ik ben benieuwd wie dat nou is. Wie weet Maricha!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochWeet ook niet wie dat is.
Hoe moet 't dan.quote:
Volgens mij is dat vaak Roosmarijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochWeet ook niet wie dat is.
Ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel klaarzit voor Campingradio
Me2quote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel klaarzit voor Campingradio
De nieuwslezer zit ook in Landgraaf.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef Toad het volgende:
Hey, dat is grappig. Jurgen van den Berg doet zo laat NOS headlines. Zou hij achter de hand zijn gehouden omdat Muse waarschijnlijk toch zou uitlopen?
Inderdaad, da's toch niet een alledaagse plek om te presenteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef Toad het volgende:.
Wat zouden mensen wel niet denken als ze net inschaken.
Live vanuit een golfkarretje? WTF?!
Giel rijd daar met een mobiele zender in een golfkarretje op een oude renbaan die is omgetoverd tot camping, met zulke vreemde omstandigheden is de techniek altijd wat moeilijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
Giel valt af en toe weg
hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me een mooi moment om in een kliko te stappen.
Helaas, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef Toad het volgende:
Gaan we ff normaal doen nou?!
Is al een paar jaar zo. Hoogtepunt van PP @ radioquote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dit elk jaar zo. Ik was vorig jaar aanwezig. Camping C helaas.
En in de nacht gingen we naar die kansloze garage met die disco daar....
Ja, dit is al enkel jaren een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dit elk jaar zo. Ik was vorig jaar aanwezig. Camping C helaas.
En in de nacht gingen we naar die kansloze garage met die disco daar....
Ja, en dat is leukquote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dit is al jarenlang een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.
GSM werpen is zoooo lachen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dit is al enkel jaren een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.
Grunn - Landgraaf, dat is ook niet echt om de hoek.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet eigenlijk naar bed. Om 07.00 uur moet ik er al uit. Wij gaan lekker vroeg naar Pinkpop.
Ik kan ineens meerijden met iemand en dan hoef ik niet met de trein!! (7u eruit en dan nog pas om 10u in Landgraaf, grrrr)
Jij ging wel of niet. Want als jij uit Grunn moet komen, dan is het wel even onderweg zijn inderdaad....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn - Landgraaf, dat is ook niet echt om de hoek.![]()
Dit is altijd leuke radio!
Nope, heb er wel serieus aangedacht om te gaan. Hopelijk komt het er ooit nog eens van.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij ging wel of niet. Want als jij uit Grunn moet komen, dan is het wel even onderweg zijn inderdaad....
quote:
Me2quote:Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat Domien, Guis en Muijs ons voor gaan schotelen straks.
Idem hier:quote:Op zondag 27 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Ja maar ik moet morgen ook vroeg eruit. Dus het moet niet te leuk worden.
Volgens mij wel idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:35 schreef Sirolf het volgende:
Veel muziek trouwens al tot nu toe, was dat afgelopen jaren niet minder?
Klopt ja! Daar zat ik ook net aan te denken!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:31 schreef Toad het volgende:
Vorig jaar ging Giel toch op het podium staan in die danstent? Toen werden de bezoekers van die tent toch kwaad?
plattegrond
http://images.fok.nl/upload/070514_133873_plattegrond2006.gif
Misschien moet ik daar ook maar eens een kaartje voor kopen...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Toad het volgende:
Is dit trouwens ook op Lowlands?
Ja, wordt op Lowlands ook gedaan volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Toad het volgende:
Is dit trouwens ook op Lowlands?
Line-up is zwaar oke. Zit er ook aan te denken.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar ook maar eens een kaartje voor kopen...
Ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zit Gieltje nou met z'n jinglebord over de camping te wandelen?
Wanneer ben je on-air dan?? Weet niet of ik het super laat ga maken vandaag.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Nog aspirant nachtbrakers in the house voor vannacht?
Nee, jinglemachine wordt bediend door de productie/SMS-meesteres vanuit de studio.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zit Gieltje nou met z'n jinglebord over de camping te wandelen?
Vanaf 1 uur is 'ie on-air, samen met Domien en Muijs.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer ben je on-air dan?? Weet niet of ik het super laat ga maken vandaag.
Whahaha die Engelse chick net![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, jinglemachine wordt bediend door de productie/SMS-meesteres vanuit de studio.
Nee toch? Hij heeft toch iets mee?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, jinglemachine wordt bediend door de productie/SMS-meesteres vanuit de studio.
Dan blijf ik zeker nog even luisteren !quote:Op zondag 27 mei 2007 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf 1 uur is 'ie on-air, samen met Domien en Muijs.
Letterlijk...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef IedeK. het volgende:
Giel is ook weer aan zijn trekken gekomen.
Klinkt alsof je een hele goeie TT hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Topic is bijna vol, ik open de nieuwe wel!
Ik zag het ja. Is goed. Pik ik het begin nog even mee en dan snel naar bed.... Morgenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Topic is bijna vol, ik open de nieuwe wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |