Is dat niet hetzelfde radiostation waar fokradio zit?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef elgervanderwel het volgende:
Die Domien is lekker bezig, morgennacht op 3FM tijdens Pinkpop samen met Martijn en Sander, vanavond is hij eenmalig terug op ActionRadio.
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef X. het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde radiostation waar fokradio zit?
Voor jou wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:42 schreef X. het volgende:
Da's wel leuk. Gaat hij ook op IRC?
Kijk ook absoluut uit naar Campingradio met vast ook wel het ' beruchte ' GSM werpen.quote:Morgen beginnen de uitzendingen om 15:00 uur en duren ze tot 23:00 uur. Vervolgens is twee uur lang 'CampingRadio' te horen met Giel Beelen en een speciale nachtuitzending wordt verzorgd door Domien Verschuuren, Martijn Muijs en Sander Guis.
Maandag is 3FM de hele dag in Landgraaf te vinden. De uitzendingen beginnen na de ochtendshow om 9:00 uur en duren tot 23:00 uur. Daarna is voor iedereen die naar huis rijdt de 'Pinkpop Afterparty' te horen.
Bron: RadioFreak.nl
Je kunt allebei luisteren. Eerst Eric op 3FM dan Domien op ActionRadio.nl.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:41 schreef X. het volgende:
Hmm, dan luister ik op dat moment liever naar Domien
Eric Corton is saai
Is dat niet gewoon hetzelfde danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef X. het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde radiostation waar fokradio zit?
Ja precies, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:08 schreef X. het volgende:
[..]
fokradio is een programma als ik op de site kijk
Actionradio is de zender.
Volgens mij zijn er nog wel meer 3FM-dj's die programma's maken op internetzenders en lokale omroepen enzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat voelt niet als een (paar) stapje(s) terug?
Maar radiomaken voor 14 luisteraars lijkt me ook niet allesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:44 schreef X. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel meer 3FM-dj's die programma's maken op internetzenders en lokale omroepen enzo.
Dan kun je tenminste op je eigen manier radio maken.
Radiomaken moet je niet voor het aantal doen. Ik maak radio voor één persoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar radiomaken voor 14 luisteraars lijkt me ook niet alles
600?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef X. het volgende:
Ik heb ooit gelezen dat er naar fokradio zo'n 600 mensen luisteren altijd. Dus 14 lijkt me niet
Da's niet helemaal waar, kijk maar naar Talpaquote:Maar maakt het uit voor hoeveel mensen het is? Als het leuk is komen mensen vanzelf.
als het weer zoiets wordt als wat gisteren over de heuvels trok (nee, geen badeend....) dan wordt het weer modderworstelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:41 schreef IedeK. het volgende:
Pinkpop gaat waarschijnlijk vanavond de volle laag krijgen!
Zie: De atmosfeer staat op ontploffen #203
Dat klinkt heel mooi, maar als er niemand luistert is de lol er ook snel afquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Radiomaken moet je niet voor het aantal doen. Ik maak radio voor één persoon.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef Toad het volgende:
Roel, ik neem aan dat je 3voor12 bedoeld?
Hmja, maar dan gaan ze alleen maar bekende nummers draaien. Beetje jammer. Enthousiast doen over een bepaalde artiest en dan nog de bekende meuk gaan draaien .... Het opwarmen voor Pinkpop kan prima in de week voorafgaand aan het festival. Dan kan - als het eenmaal is begonnen - lekker veel live uitgezonden worden. Maar goed, dat is geloof niet helemaal de bedoeling...quote:Ik denk dat 3FM het zo programmeert dat je niet te veel van dezelfde artiest achter elkaar hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |