de kans is natuurlijk altijd aanwezig dat er iets aan het ontstaan is, zo'n bui moet toch ergens beginnen. Met wat actuele satellietopnames moet er wat over te zeggen kunnen zijn, maar die heb ik even niet buij de hand....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:10 schreef Coelho het volgende:
Het ziet er hier in Apeldoorn toch erg dreigend uit richting zuid, ondanks dat buienradar zegt dat er nog geen druppel gevallen is.
Hier in Arnhem lijkt het ook alsof er "iets" in de maak is. Wind steekt op, vogels zijn pia aan het doen enzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:10 schreef Coelho het volgende:
Het ziet er hier in Apeldoorn toch erg dreigend uit richting zuid, ondanks dat buienradar zegt dat er nog geen druppel gevallen is.
Als je niet in het zuiden woont hoef je je geen zorgen te maken voorlopigquote:
Idd is het na mijn post weer wat geactiveerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef JoeKurr het volgende:
Kijkend naar de ontladingen die buienradar laat zien, lijkt hij juist weer te activeren boven België.
We wachten rustig af...
Zandzakken voor de deur!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik woon in het zuidoosten
Een MCS trekt zich gelukkig soms niet zoveel aan van de nacht, dus dan kan het nog een dampende nacht wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:11 schreef Adelante het volgende:
Dit duurt nog wel even voor het hier is (Arnhem)
en ik verwacht dat wij hier in de regio ook wel een rustig nachtje houdenquote:
moet nu al gebeuren lijkt mij, Genk meldt al gedaver.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef DemonRage het volgende:
Oeh Limburg (en vooral Zuid-Limburg) krijgt de volle laag zometeen.
Daar zijn we hier inderdaad mee bezig jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:20 schreef DemonRage het volgende:
Oeh Limburg (en vooral Zuid-Limburg) krijgt de volle laag zometeen.
is de bliksemintensiteit erg hoog?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Daar zijn we hier inderdaad mee bezig ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |