Toen was ik jarigquote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef Drugshond het volgende:
...
[afbeelding]
Onweer op komst op 17 juli 2004 in Enschede. Opvallend is de langgerekte rolwolk, dikwijls een voorbode van hevig noodweer.
...
zwaar mooie foto idd.. maar volgens mij heb ik die dag liggen slapen ofzow, iedereen heeft het maar over een legendarische dag, en ik weet van niksquote:Op maandag 1 januari 2007 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die bovenste foto: legendarisch foto op een legendarische dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op maandag 1 januari 2007 13:39 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Toen was ik jarigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet ?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mogen sterke onweerverhalen ook?
Ergens eind jaren negentig werd ik wakker van een nachtelijk onweer, heel bizar. Het weerlichtte aan één stuk door, 't was meer licht dan donker. En dan heb ik het over meerdere ontladingen per seconde. Maar vreemd genoeg was er geen dondertje te horenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom niet ?
[...]
Onweer hier in EIndhoven (ergens in 2004), die wellicht nog vreemder was. Meer dan 20 blikseminslagen die je binnen 0,5-1 seconde qua afstand kon schatten. Ik heb toen echt uit paniek alle stekkers uit alle stopcontacten moeten rukken. Naar buiten lopen was bijna een soort van Russisch roulette geworden.
Ik ben niet snel bang of zo..... maar toen kwam de hemel echt naar beneden.
dat wil ik nog een keer meemaken (wel terwijl ik thuis ben, niet terwijl ik middenin een weiland loopquote:Op maandag 1 januari 2007 13:50 schreef Drugshond het volgende:
Onweer hier in EIndhoven (ergens in 2004), die wellicht nog vreemder was. Meer dan 20 blikseminslagen die je binnen 0,5-1 seconde qua afstand kon schatten. Ik heb toen echt uit paniek alle stekkers uit alle stopcontacten moeten rukken. Naar buiten lopen was bijna een soort van Russisch roulette geworden.
Ik ben niet snel bang of zo..... maar toen kwam de hemel echt naar beneden.
Dat eerste herken ik ook uit de jaren negentig jah. ik werd midden in de nacht wakker, gordijn open.. licht buiten!. weer gordijnen dicht en toen op de normale tijd wakker.. werd het net pas licht.. ik dacht zelf dat ik dat gedroomd had ( terwijl ik nooit droom). en mijn moeder geloofde me ook niet.. maar nu je het zegt. ik heb dus hetzelfde meegemaaktquote:Op maandag 1 januari 2007 13:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ergens eind jaren negentig werd ik wakker van een nachtelijk onweer, heel bizar. Het weerlichtte aan één stuk door, 't was meer licht dan donker. En dan heb ik het over meerdere ontladingen per seconde. Maar vreemd genoeg was er geen dondertje te horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En uit mijn jeugd (en dat ís al een tijdje geleden!!! Jaartje of 30 terug in de tijd!) herinner me ik een onweer waar het van FLIHIHIHIHIHITSSSS!!!!! *poem* ging. Érg vreemd, maar zo is het als ik me herinner.
Ik dacht echt dat ik aan het dromen was ofzo...
Ik was erbij in Enschedéquote:Op maandag 1 januari 2007 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die bovenste foto: legendarisch foto op een legendarische dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is geen rolwolk maar een shelfcloud. Dit is een rolwolk.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:26 schreef Drugshond het volgende:
...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onweer op komst op 17 juli 2004 in Enschede. Opvallend is de langgerekte rolwolk, dikwijls een voorbode van hevig noodweer.
...
Die rolwolk heb ik nog een stuk of 10 foto's vanquote:Op maandag 1 januari 2007 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik accepteer de cookies.
Waarom moet iedereen dat nu altijd roepen!!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik accepteer de cookies.
wat moet dat zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef maniack28 het volgende:
Gelukkig heb ik de legendarische dag 7 december 2006 wel mee gemaakt Klik voor foto's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop