Ouwe zooiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is een opname uit 2004. Ook bij 3VOOR12 zenden ze niet non-stop live uit.
Dat moet je in NWS postenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:28 schreef anisubs het volgende:
Giel is leuk
Zit trouwens nu wel te genieten van Stevie Ann! Weet niet of dit afkomstig is van Pinkpop 2K7, maar het klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is een opname uit 2004. Ook bij 3VOOR12 zenden ze niet non-stop live uit.
Stevie staat er toch dit jaar pas voor 't eerst? heb 3VOOR12 op staan en daar is ze ook te horenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit trouwens nu wel te genieten van Stevie Ann! Weet niet of dit afkomstig is van Pinkpop 2K7, maar het klinkt goed.
Ja, helaas maar 1x dit jaar tijdens Pinkpop...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er alleen morgenavond campingradio?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, helaas maar 1x dit jaar tijdens Pinkpop...![]()
Volgens mij is dit ook haar eerste keer op Pinkpop en zeker gezien het werk wat ze nu laat horen. Heb de streamripper helaas niet meelopen.... Zou wel leuk zijn als het ergens online verschijnt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie staat er toch dit jaar pas voor 't eerst? heb 3VOOR12 op staan en daar is ze ook te horen. Maar je krijgt natuurlijk nergens de hele set gedownload?
Geweldige radio idd! Vooral om al die dronken gasten te horen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarom? Dat is juist een hoogtepunt
.
Een aantal nummers héquote:Op zondag 27 mei 2007 00:18 schreef Toad het volgende:
Vrijwel alles komt op 3voor12. Het concert van Stevie Ann staat er al op.
O, dat zou best kunnen. Ik heb niet gekeken hoe lang het precies duurde. Maar 3voor12 zet soms materiaal op hun site van bijna een uur dus.... wie weet dat er later nog iets bijkomt?quote:
Ik houd 't in de gatenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:49 schreef Toad het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnen. Ik heb niet gekeken hoe lang het precies duurde. Maar 3voor12 zet soms materiaal op hun site van bijna een uur dus.... wie weet dat er later nog iets bijkomt?
WTF?! lees het nu ook net op de Frontpage. Ze zou ziek zijn... misschien wel ziek van de drank. Had het voor Moke wel tof gevonden, maar Krezip is ook niet verkeerd, denk ik. * -Hans- heeft nu ook 3FM aanstaan want de F1 is inmiddels afgelopen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:19 schreef Toad het volgende:
Nou Hans, leek het er even op dat Moke Amy ging vervangen. Nu komt Krezip.
Al geweest maar zal ongetwijfeld nog herhaald worden want het klonk erg goed!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:13 schreef IedeK. het volgende:
Is Snow Patrol nog bezig, of heb ik het gemist?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef IedeK. het volgende:
Nu Krezip op 3voor12, ik ga mijn kamer maar stofzuigen.
Die zijn toch nog te koop, toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef biggetje het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een kaartje over voor morgen???
omgeving utrecht, of gewoon voor het festivalterrein zelf
Ik dacht dat het uitverkocht wasquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die zijn toch nog te koop, toch? [afbeelding]
Ik heb er net een klein stukje van mee kunnen pikken (zit ergens op visite met m'n laptop op het open draadloos netwerk van de burenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Dit jaar geen Pinkpop voor Krezip. Ongetwijfeld baalden ze daar flink van want ze hebben net een nieuw album uitgebracht. Maar dan gaat de telefoon in huize Krezip en co. Een zekere Amy Winehouse kan niet komen en of zij even een otpreden kunnen geven. Een paar uur later staan ze op de John Peel stage en zetten ze werkelijk een FANTASTISCHE show neer ! Ik ben geen die-hard Krezip fan, maar een diepe buiging voor Jacqueline (die stem) en co.
Kippenvel net bij het nummer does it get any better?
Fuck! wat goed dit. I would stay nu![]()
On-line verkoop is gestopt. Kaarten zijn alleen nog via de gebruikelijke verkooppunten en de dagkassa te koop.quote:
Haha zullen die buren leuk vinden dat je hun bandbreedte aan het opslokken bent.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb er net een klein stukje van mee kunnen pikken (zit ergens op visite met m'n laptop op het open draadloos netwerk van de buren). Het klonk inderdaad ERRUG GOED! Hopelijk komt ie op de 3voor12-site.
Tussen 23 en 1 uur, en daarna Muijs, Domien en nog een nachtjock (ben slecht in namen) in de nacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Impry het volgende:
Zo, dit is lekker gespeeld live! Met dat gepaahpapahahaphaaaaa
Maar vannacht dus wel campingradio?!![]()
![]()
* -Hans- heeft veel zin in de Campingradio! leuk om de dag mee af te sluitenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Impry het volgende:
Zo, dit is lekker gespeeld live! Met dat gepaahpapahahaphaaaaa
Maar vannacht dus wel campingradio?!![]()
![]()
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochquote:Op zondag 27 mei 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Hey er zit toch altijd iemand in de studio? Een dame die de SMSjes en zo voorleest? Wie zou dat zijn?
De 3FM studio op het PP terrein bedoel ik.
Niet echt overtuigendquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Toad het volgende:
Iedereen zit al klaar voor Giel. Zie je wel, hij's tof.
Ja! Ik ben benieuwd wie dat nou is. Wie weet Maricha!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochWeet ook niet wie dat is.
Hoe moet 't dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |