De reden dat niet alles live kan, of de onbekendere nummers: de artiesten zelf. Daar al eens aan gedacht? Het is een monsterklus om het voor elkaar te krijgen om iets live te mogen doorprikken. Vrijwel geen enkele artiest wil dat!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..]
Hmja, maar dan gaan ze alleen maar bekende nummers draaien. Beetje jammer. Enthousiast doen over een bepaalde artiest en dan nog de bekende meuk gaan draaien .... Het opwarmen voor Pinkpop kan prima in de week voorafgaand aan het festival. Dan kan - als het eenmaal is begonnen - lekker veel live uitgezonden worden. Maar goed, dat is geloof niet helemaal de bedoeling...
Jahoor. Maar zolang bepaalde nummers niet worden gedraaid, blijven ze onbekend hèquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De reden dat niet alles live kan, of de onbekendere nummers: de artiesten zelf. Daar al eens aan gedacht?
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Waarom heb ik het hele optreden van Wir Sind Helden op 3VOOR12 horen voorbijkomen (technisch probleem om het beeld uit te zenden) en zit ik nu naar Within Temptation te kijken? Lijkt me een goed moment van reclame voor een band, zo'n festival. En als een band of artiest zelf twijfelt of die live wel iets neer kan zetten (zou een reden kunnen zijn om het niet te laten uitzenden), moet ie zichzelf afvragen of ie dan wel op een podium moet klimmen.quote:Het is een monsterklus om het voor elkaar te krijgen om iets live te mogen doorprikken. Vrijwel geen enkele artiest wil dat!
Ik word er idd ook een beetje moet van na een paar nummer. En waarom steeds die arm op en neer de lucht in? brrquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
WT en live... die combi heeft mij tot op heden nog niet echt kunnen boeien. Sharon met die vreselijk valse (hoge) uithalen. Brrrrr.
Waar check jij die beelden dan?? What have you done? klinkt iets beter, maar een beetje jammer dat het geluid van die man afkomstig is van een bandje..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik word er idd ook een beetje moet van na een paar nummer. En waarom steeds die arm op en neer de lucht in? brr
Kanaal 161 (3VOOR12) van digitale tv @Homequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar check jij die beelden dan?? What have you done? klinkt iets beter, maar een beetje jammer dat het geluid van die man afkomstig is van een bandje..
Kan ook via www.3voor12.tvquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kanaal 161 (3VOOR12) van digitale tv @Home
Die heb ik hier helaas niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kanaal 161 (3VOOR12) van digitale tv @Home
Tof! ik ga het even checken.quote:
Absoluut doen want het was smullen! The Poetry man en One year of Love speelde ze. Wat een gouden strot heeft zij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die haal ik wel uit de podcast dan.
Volgens mij heeft ze er niet echt veel moeite mee..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut doen want het was smullen! The Poetry man en One year of Love speelde ze. Wat een gouden strot heeft zij.![]()
* -Hans- gaat even WT kijken met Ice Queen. Veel hoge noten enzo dus ik ben benieuwd hoe Sharon zich daar uit gaat redden..
De camera kon vast de hoge noten niet aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Wtf ?! het beeld is ineens groenedit: en weer terug.. maar nu is het nummer wel afgelopen
B.A.Trix![]()
Technische problemen in de wereld van het internet, zo leek het. Volgens mij gaat het nu goed.quote:
haha denk het ook of het komt door het noodweer wat nu boven Limburg schijnt te zitten. Hoop voor de bezoekers dat het niet al te erg gaat spoken want ik zag net wat beelden uit Frankrijk op het NOS journaal... nou, dat was niet niks.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De camera kon vast de hoge noten niet aan.
Gisteravond spookte het ook best wel in die regio... Hoorde verhalen over 20 donder/bliksemslagen per minuut. In het 'De atmosfeer staat op ontploffen'-topic in DE zaten nog wat getuigen, en dat klonk niet best...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha denk het ook of het komt door het noodweer wat nu boven Limburg schijnt te zitten. Hoop voor de bezoekers dat het niet al te erg gaat spoken want ik zag net wat beelden uit Frankrijk op het NOS journaal... nou, dat was niet niks.![]()
en ook nu lijkt het zo te gaan, zuid Limburg krijgt een zwiep van een onweerscomplex nu.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:52 schreef IedeK. het volgende:
Meestal schampt het onweer Nederland en trekt dan Duitsland in.
Maar vaak krijgt Limburg ook nog een flink deel van de buien.
coolquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of direct via http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=62&a=.asx
hm, via IE welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
die stream van 3 voor 12 wil niet bij mij
geen idee, zet hem net aanquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het Goldfrapp (niet helemaal zeker).
Zeker Goldfrappquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Ja, that's it!
Geen open draadloos netwerk van de buren beschikbaar?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Helaas afgelast! @Home... Deaud. En snel.
ja, duidelijk nuquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
Ja, that's it!
Ik denk een heleboel regen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee wat er nog allemaal gaat komen vanavond vanuit Landgraaf?
he, jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
qua muziek he, ik hoef geen weersvoorspelling
Die zijn te vinden op http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=390quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
qua muziek he, ik hoef geen weersvoorspelling
Ik zie daar geen Goldfrapp bijstaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn te vinden op http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=390
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |