Ja, dit is al enkel jaren een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dit elk jaar zo. Ik was vorig jaar aanwezig. Camping C helaas.
En in de nacht gingen we naar die kansloze garage met die disco daar....
Ja, en dat is leukquote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dit is al jarenlang een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.
GSM werpen is zoooo lachen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dit is al enkel jaren een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.
Grunn - Landgraaf, dat is ook niet echt om de hoek.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet eigenlijk naar bed. Om 07.00 uur moet ik er al uit. Wij gaan lekker vroeg naar Pinkpop.
Ik kan ineens meerijden met iemand en dan hoef ik niet met de trein!! (7u eruit en dan nog pas om 10u in Landgraaf, grrrr)
Jij ging wel of niet. Want als jij uit Grunn moet komen, dan is het wel even onderweg zijn inderdaad....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn - Landgraaf, dat is ook niet echt om de hoek.![]()
Dit is altijd leuke radio!
Nope, heb er wel serieus aangedacht om te gaan. Hopelijk komt het er ooit nog eens van.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij ging wel of niet. Want als jij uit Grunn moet komen, dan is het wel even onderweg zijn inderdaad....
quote:
Me2quote:Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat Domien, Guis en Muijs ons voor gaan schotelen straks.
Idem hier:quote:Op zondag 27 mei 2007 23:34 schreef Toad het volgende:
Ja maar ik moet morgen ook vroeg eruit. Dus het moet niet te leuk worden.
Volgens mij wel idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:35 schreef Sirolf het volgende:
Veel muziek trouwens al tot nu toe, was dat afgelopen jaren niet minder?
Klopt ja! Daar zat ik ook net aan te denken!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:31 schreef Toad het volgende:
Vorig jaar ging Giel toch op het podium staan in die danstent? Toen werden de bezoekers van die tent toch kwaad?
plattegrond
http://images.fok.nl/upload/070514_133873_plattegrond2006.gif
Misschien moet ik daar ook maar eens een kaartje voor kopen...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Toad het volgende:
Is dit trouwens ook op Lowlands?
Ja, wordt op Lowlands ook gedaan volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Toad het volgende:
Is dit trouwens ook op Lowlands?
Line-up is zwaar oke. Zit er ook aan te denken.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar ook maar eens een kaartje voor kopen...
Ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zit Gieltje nou met z'n jinglebord over de camping te wandelen?
Wanneer ben je on-air dan?? Weet niet of ik het super laat ga maken vandaag.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
Nog aspirant nachtbrakers in the house voor vannacht?
Nee, jinglemachine wordt bediend door de productie/SMS-meesteres vanuit de studio.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zit Gieltje nou met z'n jinglebord over de camping te wandelen?
Vanaf 1 uur is 'ie on-air, samen met Domien en Muijs.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer ben je on-air dan?? Weet niet of ik het super laat ga maken vandaag.
Whahaha die Engelse chick net![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, jinglemachine wordt bediend door de productie/SMS-meesteres vanuit de studio.
Nee toch? Hij heeft toch iets mee?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, jinglemachine wordt bediend door de productie/SMS-meesteres vanuit de studio.
Dan blijf ik zeker nog even luisteren !quote:Op zondag 27 mei 2007 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanaf 1 uur is 'ie on-air, samen met Domien en Muijs.
Letterlijk...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef IedeK. het volgende:
Giel is ook weer aan zijn trekken gekomen.
Klinkt alsof je een hele goeie TT hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Topic is bijna vol, ik open de nieuwe wel!
Ik zag het ja. Is goed. Pik ik het begin nog even mee en dan snel naar bed.... Morgenquote:Op zondag 27 mei 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Topic is bijna vol, ik open de nieuwe wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |