Volgens mij is dat vaak Roosmarijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochWeet ook niet wie dat is.
Ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel klaarzit voor Campingradio
Me2quote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel klaarzit voor Campingradio
De nieuwslezer zit ook in Landgraaf.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef Toad het volgende:
Hey, dat is grappig. Jurgen van den Berg doet zo laat NOS headlines. Zou hij achter de hand zijn gehouden omdat Muse waarschijnlijk toch zou uitlopen?
Inderdaad, da's toch niet een alledaagse plek om te presenteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef Toad het volgende:.
Wat zouden mensen wel niet denken als ze net inschaken.
Live vanuit een golfkarretje? WTF?!
Giel rijd daar met een mobiele zender in een golfkarretje op een oude renbaan die is omgetoverd tot camping, met zulke vreemde omstandigheden is de techniek altijd wat moeilijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
Giel valt af en toe weg
hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me een mooi moment om in een kliko te stappen.
Helaas, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef Toad het volgende:
Gaan we ff normaal doen nou?!
Is al een paar jaar zo. Hoogtepunt van PP @ radioquote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dit elk jaar zo. Ik was vorig jaar aanwezig. Camping C helaas.
En in de nacht gingen we naar die kansloze garage met die disco daar....
Ja, dit is al enkel jaren een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dit elk jaar zo. Ik was vorig jaar aanwezig. Camping C helaas.
En in de nacht gingen we naar die kansloze garage met die disco daar....
Ja, en dat is leukquote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dit is al jarenlang een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.
GSM werpen is zoooo lachen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dit is al enkel jaren een traditie op de festivals. Giel gaat erdan op uit in een golfkarretje met een mobiele zender om merkwaardige spelletjes te spelen met kampeerders.
Grunn - Landgraaf, dat is ook niet echt om de hoek.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet eigenlijk naar bed. Om 07.00 uur moet ik er al uit. Wij gaan lekker vroeg naar Pinkpop.
Ik kan ineens meerijden met iemand en dan hoef ik niet met de trein!! (7u eruit en dan nog pas om 10u in Landgraaf, grrrr)
Jij ging wel of niet. Want als jij uit Grunn moet komen, dan is het wel even onderweg zijn inderdaad....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn - Landgraaf, dat is ook niet echt om de hoek.![]()
Dit is altijd leuke radio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |