Die zijn toch nog te koop, toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef biggetje het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een kaartje over voor morgen???
omgeving utrecht, of gewoon voor het festivalterrein zelf
Ik dacht dat het uitverkocht wasquote:Op zondag 27 mei 2007 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die zijn toch nog te koop, toch? [afbeelding]
Ik heb er net een klein stukje van mee kunnen pikken (zit ergens op visite met m'n laptop op het open draadloos netwerk van de burenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Dit jaar geen Pinkpop voor Krezip. Ongetwijfeld baalden ze daar flink van want ze hebben net een nieuw album uitgebracht. Maar dan gaat de telefoon in huize Krezip en co. Een zekere Amy Winehouse kan niet komen en of zij even een otpreden kunnen geven. Een paar uur later staan ze op de John Peel stage en zetten ze werkelijk een FANTASTISCHE show neer ! Ik ben geen die-hard Krezip fan, maar een diepe buiging voor Jacqueline (die stem) en co.
Kippenvel net bij het nummer does it get any better?
Fuck! wat goed dit. I would stay nu![]()
On-line verkoop is gestopt. Kaarten zijn alleen nog via de gebruikelijke verkooppunten en de dagkassa te koop.quote:
Haha zullen die buren leuk vinden dat je hun bandbreedte aan het opslokken bent.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb er net een klein stukje van mee kunnen pikken (zit ergens op visite met m'n laptop op het open draadloos netwerk van de buren). Het klonk inderdaad ERRUG GOED! Hopelijk komt ie op de 3voor12-site.
Tussen 23 en 1 uur, en daarna Muijs, Domien en nog een nachtjock (ben slecht in namen) in de nacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Impry het volgende:
Zo, dit is lekker gespeeld live! Met dat gepaahpapahahaphaaaaa
Maar vannacht dus wel campingradio?!![]()
![]()
* -Hans- heeft veel zin in de Campingradio! leuk om de dag mee af te sluitenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Impry het volgende:
Zo, dit is lekker gespeeld live! Met dat gepaahpapahahaphaaaaa
Maar vannacht dus wel campingradio?!![]()
![]()
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochquote:Op zondag 27 mei 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
Hey er zit toch altijd iemand in de studio? Een dame die de SMSjes en zo voorleest? Wie zou dat zijn?
De 3FM studio op het PP terrein bedoel ik.
Niet echt overtuigendquote:Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef Toad het volgende:
Iedereen zit al klaar voor Giel. Zie je wel, hij's tof.
Ja! Ik ben benieuwd wie dat nou is. Wie weet Maricha!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochWeet ook niet wie dat is.
Hoe moet 't dan.quote:
Volgens mij is dat vaak Roosmarijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, de SMS-meesteres ofzo tochWeet ook niet wie dat is.
Ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel klaarzit voor Campingradio
Me2quote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, * Roel_Jewel klaarzit voor Campingradio
De nieuwslezer zit ook in Landgraaf.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef Toad het volgende:
Hey, dat is grappig. Jurgen van den Berg doet zo laat NOS headlines. Zou hij achter de hand zijn gehouden omdat Muse waarschijnlijk toch zou uitlopen?
Inderdaad, da's toch niet een alledaagse plek om te presenteren.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef Toad het volgende:.
Wat zouden mensen wel niet denken als ze net inschaken.
Live vanuit een golfkarretje? WTF?!
Giel rijd daar met een mobiele zender in een golfkarretje op een oude renbaan die is omgetoverd tot camping, met zulke vreemde omstandigheden is de techniek altijd wat moeilijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
Giel valt af en toe weg
hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me een mooi moment om in een kliko te stappen.
Helaas, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:20 schreef Toad het volgende:
Gaan we ff normaal doen nou?!
Is al een paar jaar zo. Hoogtepunt van PP @ radioquote:Op zondag 27 mei 2007 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Is dit elk jaar zo. Ik was vorig jaar aanwezig. Camping C helaas.
En in de nacht gingen we naar die kansloze garage met die disco daar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |