En dat weet je na 2 van mijn posts?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Snever het volgende:
Omdat je de ''feeling'' niet hebt die veel van ons wel hebben
Thug life for realquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef SHOOOTO het volgende:
ieder zijn eigen meuk, of het nou SB's zijn of bikkembergs..Toevallig zitten hier personen die SB's dope/de shit/tof/etc.. vinden
EDIT: dit is hype:
[afbeelding]
Hij heb wel de dope jordansquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef SHOOOTO het volgende:
ieder zijn eigen meuk, of het nou SB's zijn of bikkembergs..Toevallig zitten hier personen die SB's dope/de shit/tof/etc.. vinden
EDIT: dit is hype:
[afbeelding]
Amen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:31 schreef Viper88 het volgende:
@snever- modus heeft wel gelijk. Jij draagt Sb's omdat je ze stoer vindt, en als een sneakerfreak gezien wilt worden. Niks mis mee, maar het is exact hetzelfde principe als iemand die bikkembergs draagt, omdat hij als popi persoon gezien wil worden. Dat hele "ik ben mezelf, en de rest is meeloper" bullshit word ik een beetje moe van. De hele tijd andere kraken en jezelf beter wanen, omdat je sneakerfreak bent. Ik volg deze topics al lange tijd, omdat ik zelf graag sneakers draag (ONDER ANDERE sb'tjes.) en omdat hier mensen rondlopen met verstand van zaken. Maar de houding van sommigen hier is zo gemaakt en onzeker, en dat uit zich zo.
Hear hear.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef melvjehz het volgende:
ik draag gewoon wat ik fresh vind staan
wat fuck mij dat nou of ik sneakerfreaker ben of niet...
Amen to thatquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef melvjehz het volgende:
ik draag gewoon wat ik fresh vind staan
wat fuck mij dat nou of ik sneakerfreaker ben of niet...
tijdje niet meer op straat geweest jongen, vergeleken met 3-4 jaar zie je nu 1000x zoveel air maxjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
In bepaalde kringen wel ja. Half puberend NL is tegenwoordig toch skater?. Niet allen pubers trouwens.
[..]
Die zijn toch al zo lang ingeburgerd dat het nauwelijks meer een hype te noemen is? Of bedoel je de wat minder alledaagse modellen dan die bij de Aktiesport liggen...
Dat zie ik dan anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:19 schreef floydvisser het volgende:
tijdje niet meer op straat geweest jongen, vergeleken met 3-4 jaar zie je nu 1000x zoveel air maxjes
en een stuk minder skaters...
Ik post hier niet elke dag maar heb al meer dan eens foto's van aankomende modellen enzo gepost. Alleen de grote meute hier geilt op SB/Dunks etc., en in iets mindere mate op Jordan's, waar ik allebei niks mee heb.quote:maar ja dit gaat over sneakers, dus alles is welkom, waar loop jij graag op?
ipv klagen kan je ook wat toevoegen
Dat grove vind ik best mee vallen. De juiste broeken doen al wonderen. En wat die Air Max 90 betreft. Ik moet je groot gelijk geven. Air max 1 is moeilijk te krijgen in de mooie kleuren dus daar lopen al die sjonnies niet mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef Stansfield het volgende:
SB's vind ik ook niks maar meer omdat ik niet van al te grove sneakers hou. Dus hoge dunks en sb's vallen voor mij al af.
Van de air max vind ik alleen de air max 1 mooi. De rest wordt toch veel gedragen door sjonnies of marrokanen. En dat vind ik dan weer niks.
de meeste pauper?skaters lopen op aanbieding schoenen van niet meer als 50 euro, (vrij logisch)quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Modus het volgende:
En menig pauperskater loopt op SB, daarom koop ik die shit ook niet.
. En dat ik het gewoon foeilelijke schoenen vind meestal.
Er is gelukkig nog zat te vinden wat niet (of lastig) in NL verkrijgbaar is, zodat ik iig niet loop op waar iedere pauperturk op loopt.
Ik snap wat je bedoelt, maar eh... ik kom wel eens langs die winkel van je en daar hangt wel eens wat volk voor de deur en dat vind ik ook paupers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef floydvisser het volgende:
de meeste pauper?skaters lopen op aanbieding schoenen van niet meer als 50 euro, (vrij logisch)
maar die lopen dus meestal niet op de sbtjes, te duur!
Ofterwel je levensmotto is, skaters zijn paupers en ik ben stoer want ik kocht in '88 al mn max'jesquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar eh... ik kom wel eens langs die winkel van je en daar hangt wel eens wat volk voor de deur en dat vind ik ook paupers.. Nofi, want ms sta je daar zelf wel eens tussen.
.
Iedereen mag van alles kut vinden, maar als je van iedereen zegt dat ze kut zijn ben je nogal kansloos.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef Modus het volgende:
Het zit je nogal dwars he?
Ik heb geen behoefte om dingen te kopen waarvan er naar mijn mening al teveel mensen mee rondlopen. Dat betekent ook dat ik mensen suf vind waarvan ik het vermoeden heb dat die juist bewust dingen kopen om zich zodoende als 'lid' van een bepaalde groep/subcultuur/hoe-je-het-noemen-wil te profileren. Dus die kneus uit het filmpje die erbij wil horen, maar ook mensen die zeggen 'dat ze skater zijn'.
Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar daarom mag ik het nog wel kut vinden. [afbeelding].
Ik voel me geenzins aangesproken, ik ben geen skater, ben geen sjonnie en ook geen allochtoon. Je zet jezelf alleen neer als iemand die op geen enkele manier door trends of dingen van buitenaf word beinvloed, terwijl dat natuurlijk onmogelijk is. Verder is iedereen op maxies een sjonnie en als je SB's draagt ben je een pauper skater, dat is toch minstens een beetje een kansloze redenatie. En al is het wel zo, laat die mensen lekker hun ding doen en ga jij dan met je elite clubje ergens chillen ofzo waar je dr geen last van hebtquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Modus het volgende:
Je voelt je blijkbaar aangesproken.
Nutteloze discussie met jou verder..
En daar kun je alleen wild rondschreeuwen maar als iemand je shit weerlegt zeg je gewoon "tis een forum" stakker.quote:
Ye, en zo'n beetje heel Amsterdam afgegaan.. no luck voor Large. Wel XL en Squote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef Modus het volgende:
Dat zegt me niet zoveel. Maar als je Caliroots kent, heb je vast ook al de vele andere webshops uit de OP geprobeerd?
http://www.skatewarehouse.com/descpageHSSUPRA-SUSHS.htmlquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef Teije het volgende:
Ye, en zo'n beetje heel Amsterdam afgegaan.. no luck voor Large. Wel XL en S![]()
Ye had ik al gekeken, alleen de witte in Large :/quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.skatewarehouse.com/descpageHSSUPRA-SUSHS.html
Ken de winkel niet maar ze versturen ook internationaal.
Oh, sorry, ja, ik las het verkeerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:21 schreef Teije het volgende:
Ye had ik al gekeken, alleen de witte in Large :/
kutwinkelquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.skatewarehouse.com/descpageHSSUPRA-SUSHS.html
Ken de winkel niet maar ze versturen ook internationaal.
Waar zitten die?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Left verkoopt supra als ik me niet vergis
Hoeveel heb je er voor betaald warhead?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
Anti-Lope in Den Haag heeft ze vast ook nog wel. Heb de mijne afgelopen winter voor een prikkie bij de E-Zone gehaald.
50 euro. HIj was net uit toen de 'hoodies voor 50 crews voor 40 sale' begon. Later hebben ze m opnieuw binnengekregen (met de eerste lading Kr3w voor Left) en toen was ie weer gewoon retail (70 of 80 euro)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef Teije het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald warhead?
Oh winter... hoeveel toen betaald ? :-P
Nee. Anders had ik hem wel gekochtquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef SHOOOTO het volgende:
verkoopt Frisco of 24/7 geen Supra?
En alle maten in voorraad. Niet te vertrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://skatewarehouse.nl/index2.php?cat=Schoenen
wtf heinies, avengers, vapors, oompas etc etc etc voor 75?
netjes, welke camera heb je gehaald?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
TVP met wat foto's. Heb even m'n nieuwe camera geprobeerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben die grote,quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar eh... ik kom wel eens langs die winkel van je en daar hangt wel eens wat volk voor de deur en dat vind ik ook paupers.. Nofi, want ms sta je daar zelf wel eens tussen.
.
Concrete, 75, sub zeroquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef S-Two het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al wel vaker gevraagd zijn maar ik ga zaterdag naar Amsterdam en wil eigenlijk wel ff nieuwe sneakers hebben. Bij welke shops kan ik het beste terecht? (ik ken alleen patta)
Bvd![]()
Tom'squote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef S-Two het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al wel vaker gevraagd zijn maar ik ga zaterdag naar Amsterdam en wil eigenlijk wel ff nieuwe sneakers hebben. Bij welke shops kan ik het beste terecht? (ik ken alleen patta)
Bvd![]()
Ze hebben er wel tofe shit maar het kost je allemaal de helft meer dan je dr voor uit zou willen geven. Ten minste das bij mij zo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef thaWarhead het volgende:
Vond het maar een weinig boeiende zaak eigenlijk. Kutindeling, hoge prijzen etc.
400D iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
netjes, welke camera heb je gehaald?
EDIT: ik zie het al, 400D![]()
20 tientjes? Gelukkig zat ik er niet veel naast, 35 euro inclquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:42 schreef thaWarhead het volgende:
Vind het kut dat ik ze niet voor 2 tientjes bij de outlet heb kunnen scoren destijds.
Schoolstraat Den Haag en Spuistraat A'dam.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef Z het volgende:
Waar zit Concrete?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:22 schreef Modus het volgende:
Coming soon:
[afbeelding]
Cactus Safari Pack.
Het kan dus niet zo zijn dat een vriend van mij die al heeft? Of heeftie dan fakes?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Snever het volgende:
Hella Hella
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar is ie dan de nieuwe C-Mon and Kypski dunk...Dropt 7 Juni officieel in Utrecht en zal daarna ook bij ons (FRISCO)uitkomen een goede colorway plus some good materials check ze en support die Hollandse Shit
Die MOET ik hebben![]()
Dat zijn dan Fakes jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het kan dus niet zo zijn dat een vriend van mij die al heeft? Of heeftie dan fakes?.
Sorry, maar ik irriteer me nogal aan deze uitspraak. Denk dat Modus toch net even wat langer into sneakers is dan jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Snever het volgende:
[..]
Omdat je de ''feeling'' niet hebt die veel van ons wel hebben
-edit: je bent te laat voor de beefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef berent het volgende:
[..]
Sorry, maar ik irriteer me nogal aan deze uitspraak. Denk dat Modus toch net even wat langer into sneakers is dan jij.
Beetje hip doen met SB's en meteen denken dat je helemaal het mannetje bent. Jij hebt duidelijk nog een hoop te leren.
Mij boeit het vrij weinig hoe lmtd edition die is of wat dan ook, ik vind de kleurstelling gewoon heel vet, hoeveel zal die gaan kosten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Snever het volgende:
Hella Hella
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja daar is ie dan de nieuwe C-Mon and Kypski dunk...Dropt 7 Juni officieel in Utrecht en zal daarna ook bij ons (FRISCO)uitkomen een goede colorway plus some good materials check ze en support die Hollandse Shit
Die MOET ik hebben![]()
als je echt niets kan vinden, doorrijden naar Roermond. Adidas Outlet heeft wel kleurrijke Adidas kicks.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:58 schreef foktastisch het volgende:
Weet iemand waar ze kleurrijke leuke adidassen verkopen in Brabant?
Zo'n winkel bijvoorbeeld waar ik wel eens ben geweest in Utrecht, sub zero (of frontrunner) Daar hadden ze echt vette adidassen, maar dat is echt ver rijden vanaf hier
Ik heb heel Den Bosch al gehad (Pleisure, Sneakers, Prosport en allerlei schoenenzaken)
Haha, thanks!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Nog meer mensen die bovenstaande schoen willen hebben en die niet dichtbij wonen?
Ze komen bij Frisco toch? Dan woon ik dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Nog meer mensen die bovenstaande schoen willen hebben en die niet dichtbij wonen?
jep.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze komen bij Frisco toch? Dan woon ik dichtbij genoeg.
hey Snever, ik heb misschien een hookup nodig. Maar ik ga morgen eerst outlawz bellen om te vragen ze die C&K's ook krijgen, anders een 10.5 voor mij. Je hoort nog wel van mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Ok, zal daar tegen die tijd eens gaan kijken, is toch vlakbij.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
goede reden om éindelijk een keer naar Delft te gaan om Floyd ff gedag te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef thaWarhead het volgende:
Outlawz krijgt ze, had het er eerder deze week met Floyd nog over.
Yepquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Snever het volgende:
Moet dat kosten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:28 schreef Modus het volgende:
In die Cactus Safari Pack zit ook een Stab trouwens:
[afbeelding]
+ een Air Assault Low en een Foamposite 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit plaatjes aangepast
50 motherfokking eurotjes maar voor die reeboks?? ik vind ze zeker vet. ziujn ze nog niet in maat 9,5 te scoren?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wacht maar tot ik ze rock met mn dikke fluoriserend rose triple5soul overhemd (ja daar komen ooit weleens fotos van)
sample maatje, dus alleen in 9. Zijn mij helaas dus iets te groot (heb 8,5) maar daar hoor je me niet over malen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:22 schreef jovink het volgende:
[..]
50 motherfokking eurotjes maar voor die reeboks?? ik vind ze zeker vet. ziujn ze nog niet in maat 9,5 te scoren?
rrr beter droppen die niet deze maand, want dan wordt wel erg extreem duur voor mequote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:28 schreef Modus het volgende:
In die Cactus Safari Pack zit ook een Stab trouwens:
[afbeelding]
+ een Air Assault Low en een Foamposite 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit plaatjes aangepast
Lijken wel Stabbsquote:Op zondag 27 mei 2007 16:29 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende sneaker in Nederland
[afbeelding]
klik hier
Heb al verschillende sites afgezocht maar niemand die ze hebben.
Iemand idee waar ik deze kan krijgen
Wil echt graag een prijs weten, zo'n pack is echt te dikquote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef Modus het volgende:
Hmm ze blijken toch wit te zijn??
[afbeelding]
Ik moet ze laten versturen. Roermond is voor mij een beetje te ver.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Outlet in Roermond kan je ze halen voor een prikkie. SHOOTO had fotos van de clydes die ze daar hebben als ik me niet vergis.
misschien kan je solebox.de proberen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:26 schreef unioz het volgende:
[..]
Ik moet ze laten versturen. Roermond is voor mij een beetje te ver.
Nike Dynastyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef klaasvs31 het volgende:
weet iemand wat voor nike's dit zijn??? (linker)
[afbeelding]
http://www.redbrick.dcu.ie/help/reference/colors/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
je hebt het nog opgezocht ook?
Veeeetquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Veeeethebben ze die ook in het 'laag'? De kleuren zijn erg vet.
Die Reeboks van de vorige pag. zijn ook erg vet.
Even een crosspost met het 'ik zoek een kledingstuk' topic:
Ik ben op zoek naar deze Adidasjes. Het is het model ZXZ Plus en dan de suede uitvoering:
[afbeelding]
ik zeg herenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zijn dit nou dames-, heren- of unisex-sneakers?
[afbeelding]
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef De Wouzeraar het volgende:
[afbeelding]
even serieus, met die 30 euro kan je ook drie paar slipons kopen bij van Haren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zijn dit nou dames-, heren- of unisex-sneakers schoenen?
[afbeelding]
Vind ze er stiekem wel grappig uit zien. Denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
serieus, die 30 euro kan je beter aan drie paar slipons besteden bij van Haren.
so truequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:08 schreef SHOOOTO het volgende:
als je ze grappig vindt, dan moet je ze gewoon kopen. punt
leg er 10 euro bij en je hebt vansquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
even serieus, met die 30 euro kan je ook drie paar slipons kopen bij van Haren.
Dames, kijk naar de maat/quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef De Wouzeraar het volgende:
[afbeelding]
Funkie House had ze niet, ga binnenkort toch weer naar Amsterdam dan kijk ik in de Originals Storequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef SHOOOTO het volgende:
@Gordon_Shumway: ZX500
bij Deluxe staan ze voor 66.50 (andere CW)
Anders moet je even de Adidas Originals store bellen (of Funkie House Rotterdam had ook veel ZX'jes)
Doe ik ook altijd. Leuk voor diegene waarvoor het pakketje isquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
LOL die verzender zijn rol plakband is nu ook op zo te zien![]()
idd, hij heeft in ieder geval zijn best gedaan om het in te pakken. Het zat aardig vast.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
LOL die verzender zijn rol plakband is nu ook op zo te zien![]()
3 weekjes geleden of zoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:58 schreef SHOOOTO het volgende:
die blauwe DGK zijn wel ok, pump![]()
@progje: heb je die net gehaald?
@seto: dope, waar heb je ze besteld?
ik ben ook geen skater en ik draag slip ons.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben geen skater boi, heb alleen maar nike's (en 1 paar asics) maar deze Vans moest ik hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet haten ze waren ¤20![]()
.
wel een mooie trekvlek op je broekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben geen skater boi, heb alleen maar nike's (en 1 paar asics) maar deze Vans moest ik hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
.
wel erg standaardquote:
waar gekocht?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.
Hallo, je kunt die schoenen Hier krijgen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:29 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende sneaker in Nederland
[afbeelding]
klik hier
Heb al verschillende sites afgezocht maar niemand die ze hebben.
Iemand idee waar ik deze kan krijgen
en die kosten meestal maar 10e meer ofzo dan superstarsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef morgane het volgende:
Ik vind die Superstars ook meestal wel mooi ja, maar ik vind ze gewoon te 'simpel' voor die 85 eurodie nieuwe ZX'jes zijn ook erg vet trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Bedankt ik zie het, maar met maat 10 USA ga ik het niet redden want heb schoenmaar 46/47 en asics gaan maar tot 46 en die vielen al klein, dus ga ff voor andere kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:46 schreef Plots het volgende:
[..]
Hallo, je kunt die schoenen Hier krijgen.
100 euro.
Weet ik, daarom ga ik ze ook niet kopenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
en die kosten meestal maar 10e meer ofzo dan superstars
het duurde ff voordat ze er waren iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe, eindelijk die denim DGK's. Alleen zijn ze wel prijzig volgens mij, wordt geen blinde aanschaf iig.
Wheredidyougetthose.com alle Vans voor ¤20 volgends mij. Die ik heb gehaald zijn er alleen niet meer.quote:
Als je de 12e gaat, dan kom ik en Cloud ook wel naar Delft voor die C&K's.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:58 schreef thaWarhead het volgende:
Ja, jij hebt die hook-up natuurlijk. Zoals het er nu uitziet heb ik de 12e genoeg geld om die C-Mon & Kypski's meteen bij jou te komen scoren.
Gelijk ff een slip-on lx perforated leather en een sk8 hi leather besteld voor 20 euries per stukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wheredidyougetthose.com alle Vans voor ¤20 volgends mij. Die ik heb gehaald zijn er alleen niet meer..
Ja, ga ze dan meteen halen, hopen dat Nike ze op tijd verstuurd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:17 schreef SHOOOTO het volgende:
@KneusTeun: snakeskin![]()
[..]
Als je de 12e gaat, dan kom ik en Cloud ook wel naar Delft voor die C&K's.
tja da's altijd lastig, anders hebben we ze gewoon iets later!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja, ga ze dan meteen halen, hopen dat Nike ze op tijd verstuurd.
die zwarte met die cementr print?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:55 schreef thaWarhead het volgende:
Harbors zijn best ok, wil ook nog een paar maar wacht op een toffe uitvoering. Waarschijnlijk worden die uit het Strange Brew pack mn eerste. Trouwens, als het goed is komt ook deze maand de Nike SB slip-on uit bij de exclusievere accounts.
I like, waar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:16 schreef KneusTeun het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn onderweg! snakeskin brown with pink!![]()
En nee het zijn geen wijfe schoene!(en al waren ze het wel,kheb skijt)
berkum2step ging toch voor een dunkxchange enzo erbij?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
Jup. Trouwens, Sneakerpimps van 27-29 juli in Amsterdam.
Waar is het? Ik ben 2 jaar geleden wel in Antwerpen geweest. Was erg leuk om te zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
Jup. Trouwens, Sneakerpimps van 27-29 juli in Amsterdam.
westergasfabriekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar is het? Ik ben 2 jaar geleden wel in Antwerpen geweest. Was erg leuk om te zien.
Ik vind het sowieso mooie schoenen, dus ook wel onder slim fit. Alleen zijn er denk ik ook wel broeken waaronder het mooier staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Erotica_ het volgende:
Vinden jullie de Adidas ZX-series mooi staan onder slim fit broeken?
In een andere topic vonden ze dat niks![]()
welke topic is dat? Zitten daar alleen mooiboi's met prada en gucci?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Erotica_ het volgende:
Show je kleding.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welke topic is dat? Zitten daar alleen mooiboi's met prada en gucci?
ZX onder een slimfit kan wel, ik zou het persoonlijk niet dragen.
Ik vind die broek erg mooi (heb hem zelf namelijk ook) en die zx-jes ook erg mooi alleen in combinatie niet zo. Ik zou bij een slim fit wat meer voor een wat slankere schoen gaan. Vans of adidas ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Erotica_ het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Bij een slimfit juist een paar dikke vandals of metro's rocken!![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind die broek erg mooi (heb hem zelf namelijk ook) en die zx-jes ook erg mooi alleen in combinatie niet zo. Ik zou bij een slim fit wat meer voor een wat slankere schoen gaan. Vans of adidas ofzo.
en komen ze ook van Frisco? Moet ik toch nog een keer heen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:25 schreef jovink het volgende:
die zijn zekeeerrr frshhhh heb je dr voor betaald?
Maar zelf woon ik in de buurtquote:Op zondag 3 juni 2007 14:22 schreef Luie-princes het volgende:
Ze zijn 69,95.
En van Frisco ja. Alleen ik ga er zelf niet heen hoor, iemand anders gaat voor mij.
die onderste zijn vet, waar kan ik die scoren ?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:16 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat ik aankomende week die bovenste ontvang.
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:43 schreef thaWarhead het volgende:
Die liggen ook in de Vans winkel in Utrecht en bij de Revert in Haarlem.
Zie ze net voor 80 euro op Solebox, worden we lekker genaaid door Left?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:13 schreef floydvisser het volgende:
[..]
het duurde ff voordat ze er waren idd
idd 99euro... is niet weinig...
maar ja misschien dat ik ze toch ga scoren...ff slijmen bij de rep!
zxjes lomp? Die schoenen zijn juist lekker smal man. AF1s zijn pas lompquote:Op zondag 3 juni 2007 13:12 schreef morgane het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het idd ook niks, ZX'jes onder een slim fit. Veel te lomp. Ik vind ze zelf onder een baggy jeans (of iig wijder dan slim fit) veel beter staan. Zijn wel ontzettend vette schoenen op de foto btw![]()
Zonder ze te vergelijken vind ik ze te lomp voor onder een skinny jaquote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
zxjes lomp? Die schoenen zijn juist lekker smal man. AF1s zijn pas lomp
Die shit is legit?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wel leuke AMtjes daar trouwens
http://www.sneakershop.nl/catalog/index.php?cPath=46_54&osCsid=27553aca0135a0ee11918e02b68c63dd
Die premiums lagen bij Fool voor 200e
Dat heeft dan ook meer te maken met die belachelijke hype van de skinny dan met de schoenen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:40 schreef morgane het volgende:
[..]
Zonder ze te vergelijken vind ik ze te lomp voor onder een skinny jamaar eigenlijk vind ik álle schoenen net klompen onder een skinny
![]()
scapino?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef sjefv het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee waar deze schoenen te koop zijn?
munichs kan je kopen bij Frontrunner of Intersport.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef sjefv het volgende:
[afbeelding]
Munich heeft wel wat leukere schoenenquote:Op zondag 3 juni 2007 19:49 schreef sjefv het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef jovink het volgende:
ja ik had van die knal groene jammer dat ze weggewaaid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |