En dat weet je na 2 van mijn posts?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Snever het volgende:
Omdat je de ''feeling'' niet hebt die veel van ons wel hebben
Thug life for realquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef SHOOOTO het volgende:
ieder zijn eigen meuk, of het nou SB's zijn of bikkembergs..Toevallig zitten hier personen die SB's dope/de shit/tof/etc.. vinden
EDIT: dit is hype:
[afbeelding]
Hij heb wel de dope jordansquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef SHOOOTO het volgende:
ieder zijn eigen meuk, of het nou SB's zijn of bikkembergs..Toevallig zitten hier personen die SB's dope/de shit/tof/etc.. vinden
EDIT: dit is hype:
[afbeelding]
Amen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:31 schreef Viper88 het volgende:
@snever- modus heeft wel gelijk. Jij draagt Sb's omdat je ze stoer vindt, en als een sneakerfreak gezien wilt worden. Niks mis mee, maar het is exact hetzelfde principe als iemand die bikkembergs draagt, omdat hij als popi persoon gezien wil worden. Dat hele "ik ben mezelf, en de rest is meeloper" bullshit word ik een beetje moe van. De hele tijd andere kraken en jezelf beter wanen, omdat je sneakerfreak bent. Ik volg deze topics al lange tijd, omdat ik zelf graag sneakers draag (ONDER ANDERE sb'tjes.) en omdat hier mensen rondlopen met verstand van zaken. Maar de houding van sommigen hier is zo gemaakt en onzeker, en dat uit zich zo.
Hear hear.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef melvjehz het volgende:
ik draag gewoon wat ik fresh vind staan
wat fuck mij dat nou of ik sneakerfreaker ben of niet...
Amen to thatquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef melvjehz het volgende:
ik draag gewoon wat ik fresh vind staan
wat fuck mij dat nou of ik sneakerfreaker ben of niet...
tijdje niet meer op straat geweest jongen, vergeleken met 3-4 jaar zie je nu 1000x zoveel air maxjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
In bepaalde kringen wel ja. Half puberend NL is tegenwoordig toch skater?. Niet allen pubers trouwens.
[..]
Die zijn toch al zo lang ingeburgerd dat het nauwelijks meer een hype te noemen is? Of bedoel je de wat minder alledaagse modellen dan die bij de Aktiesport liggen...
Dat zie ik dan anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:19 schreef floydvisser het volgende:
tijdje niet meer op straat geweest jongen, vergeleken met 3-4 jaar zie je nu 1000x zoveel air maxjes
en een stuk minder skaters...
Ik post hier niet elke dag maar heb al meer dan eens foto's van aankomende modellen enzo gepost. Alleen de grote meute hier geilt op SB/Dunks etc., en in iets mindere mate op Jordan's, waar ik allebei niks mee heb.quote:maar ja dit gaat over sneakers, dus alles is welkom, waar loop jij graag op?
ipv klagen kan je ook wat toevoegen
Dat grove vind ik best mee vallen. De juiste broeken doen al wonderen. En wat die Air Max 90 betreft. Ik moet je groot gelijk geven. Air max 1 is moeilijk te krijgen in de mooie kleuren dus daar lopen al die sjonnies niet mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef Stansfield het volgende:
SB's vind ik ook niks maar meer omdat ik niet van al te grove sneakers hou. Dus hoge dunks en sb's vallen voor mij al af.
Van de air max vind ik alleen de air max 1 mooi. De rest wordt toch veel gedragen door sjonnies of marrokanen. En dat vind ik dan weer niks.
de meeste pauper?skaters lopen op aanbieding schoenen van niet meer als 50 euro, (vrij logisch)quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Modus het volgende:
En menig pauperskater loopt op SB, daarom koop ik die shit ook niet.
. En dat ik het gewoon foeilelijke schoenen vind meestal.
Er is gelukkig nog zat te vinden wat niet (of lastig) in NL verkrijgbaar is, zodat ik iig niet loop op waar iedere pauperturk op loopt.
Ik snap wat je bedoelt, maar eh... ik kom wel eens langs die winkel van je en daar hangt wel eens wat volk voor de deur en dat vind ik ook paupers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef floydvisser het volgende:
de meeste pauper?skaters lopen op aanbieding schoenen van niet meer als 50 euro, (vrij logisch)
maar die lopen dus meestal niet op de sbtjes, te duur!
Ofterwel je levensmotto is, skaters zijn paupers en ik ben stoer want ik kocht in '88 al mn max'jesquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar eh... ik kom wel eens langs die winkel van je en daar hangt wel eens wat volk voor de deur en dat vind ik ook paupers.. Nofi, want ms sta je daar zelf wel eens tussen.
.
Iedereen mag van alles kut vinden, maar als je van iedereen zegt dat ze kut zijn ben je nogal kansloos.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef Modus het volgende:
Het zit je nogal dwars he?
Ik heb geen behoefte om dingen te kopen waarvan er naar mijn mening al teveel mensen mee rondlopen. Dat betekent ook dat ik mensen suf vind waarvan ik het vermoeden heb dat die juist bewust dingen kopen om zich zodoende als 'lid' van een bepaalde groep/subcultuur/hoe-je-het-noemen-wil te profileren. Dus die kneus uit het filmpje die erbij wil horen, maar ook mensen die zeggen 'dat ze skater zijn'.
Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar daarom mag ik het nog wel kut vinden. [afbeelding].
Ik voel me geenzins aangesproken, ik ben geen skater, ben geen sjonnie en ook geen allochtoon. Je zet jezelf alleen neer als iemand die op geen enkele manier door trends of dingen van buitenaf word beinvloed, terwijl dat natuurlijk onmogelijk is. Verder is iedereen op maxies een sjonnie en als je SB's draagt ben je een pauper skater, dat is toch minstens een beetje een kansloze redenatie. En al is het wel zo, laat die mensen lekker hun ding doen en ga jij dan met je elite clubje ergens chillen ofzo waar je dr geen last van hebtquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Modus het volgende:
Je voelt je blijkbaar aangesproken.
Nutteloze discussie met jou verder..
En daar kun je alleen wild rondschreeuwen maar als iemand je shit weerlegt zeg je gewoon "tis een forum" stakker.quote:
Ye, en zo'n beetje heel Amsterdam afgegaan.. no luck voor Large. Wel XL en Squote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef Modus het volgende:
Dat zegt me niet zoveel. Maar als je Caliroots kent, heb je vast ook al de vele andere webshops uit de OP geprobeerd?
http://www.skatewarehouse.com/descpageHSSUPRA-SUSHS.htmlquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef Teije het volgende:
Ye, en zo'n beetje heel Amsterdam afgegaan.. no luck voor Large. Wel XL en S![]()
Ye had ik al gekeken, alleen de witte in Large :/quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.skatewarehouse.com/descpageHSSUPRA-SUSHS.html
Ken de winkel niet maar ze versturen ook internationaal.
Oh, sorry, ja, ik las het verkeerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:21 schreef Teije het volgende:
Ye had ik al gekeken, alleen de witte in Large :/
kutwinkelquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.skatewarehouse.com/descpageHSSUPRA-SUSHS.html
Ken de winkel niet maar ze versturen ook internationaal.
Waar zitten die?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Left verkoopt supra als ik me niet vergis
Hoeveel heb je er voor betaald warhead?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
Anti-Lope in Den Haag heeft ze vast ook nog wel. Heb de mijne afgelopen winter voor een prikkie bij de E-Zone gehaald.
50 euro. HIj was net uit toen de 'hoodies voor 50 crews voor 40 sale' begon. Later hebben ze m opnieuw binnengekregen (met de eerste lading Kr3w voor Left) en toen was ie weer gewoon retail (70 of 80 euro)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef Teije het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald warhead?
Oh winter... hoeveel toen betaald ? :-P
Nee. Anders had ik hem wel gekochtquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef SHOOOTO het volgende:
verkoopt Frisco of 24/7 geen Supra?
En alle maten in voorraad. Niet te vertrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://skatewarehouse.nl/index2.php?cat=Schoenen
wtf heinies, avengers, vapors, oompas etc etc etc voor 75?
netjes, welke camera heb je gehaald?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
TVP met wat foto's. Heb even m'n nieuwe camera geprobeerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben die grote,quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar eh... ik kom wel eens langs die winkel van je en daar hangt wel eens wat volk voor de deur en dat vind ik ook paupers.. Nofi, want ms sta je daar zelf wel eens tussen.
.
Concrete, 75, sub zeroquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef S-Two het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al wel vaker gevraagd zijn maar ik ga zaterdag naar Amsterdam en wil eigenlijk wel ff nieuwe sneakers hebben. Bij welke shops kan ik het beste terecht? (ik ken alleen patta)
Bvd![]()
Tom'squote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef S-Two het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al wel vaker gevraagd zijn maar ik ga zaterdag naar Amsterdam en wil eigenlijk wel ff nieuwe sneakers hebben. Bij welke shops kan ik het beste terecht? (ik ken alleen patta)
Bvd![]()
Ze hebben er wel tofe shit maar het kost je allemaal de helft meer dan je dr voor uit zou willen geven. Ten minste das bij mij zo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef thaWarhead het volgende:
Vond het maar een weinig boeiende zaak eigenlijk. Kutindeling, hoge prijzen etc.
400D iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
netjes, welke camera heb je gehaald?
EDIT: ik zie het al, 400D![]()
20 tientjes? Gelukkig zat ik er niet veel naast, 35 euro inclquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:42 schreef thaWarhead het volgende:
Vind het kut dat ik ze niet voor 2 tientjes bij de outlet heb kunnen scoren destijds.
Schoolstraat Den Haag en Spuistraat A'dam.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef Z het volgende:
Waar zit Concrete?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |