uit engeland is de rommel meestal vet duur dus geluk gehad iddquote:Op zondag 13 mei 2007 16:15 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Jeps inderdaad ebay totaal prijs met verzend kosten 60 euro is niks he![]()
Had wel mazzel want ik overbood net iemand net op laatste 3 seconden![]()
Dus waren ze voor mij![]()
Zijn die Adidas er ook in lage?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Jeltos het volgende:
Deze week 3 paar gekocht hier maar even allemaal samennu nog afwachten tot ze binnenkomen
![]()
[afbeelding]
Uuh jaah die zijn er alleen niet in die kleuren combie zoals die hoge.quote:
50 euro + 12 shipping cost wel via ebayquote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef jovink het volgende:
wat kosten die adidsass?
Die veters en lacelock zijn tofquote:Op maandag 14 mei 2007 18:17 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik net gekocht.![]()
Kost veel moeite he, je mening op een forum uiten?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef jovink het volgende:
ja LELIJK DUS
dus niet met die marktplaats figuur in zee gegaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
Ik hoop dat ik morgen m'n Jordan 1 Blacktoes krijg.
Ze zijn sinds vandaag in Nederland dus hopen dat ik geen douane gezeik krijg.
als je een week moet wachten, dan weet je genoeg. Andersquote:Op maandag 14 mei 2007 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
Ik hoop dat ik morgen m'n Jordan 1 Blacktoes krijg.
Ze zijn sinds vandaag in Nederland dus hopen dat ik geen douane gezeik krijg.
als jij die schoenen tof vindt, who cares wat wij ervan vinden?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Kost veel moeite he, je mening op een forum uiten?![]()
Dat is jou maat toch niet Shooto?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef SHOOOTO het volgende:
goedgekeurd, Luie-princes. Met die broek kan je prima die AJ1's rocken![]()
Flame on, mensen!
[afbeelding]
Vette schoenen hoor. Ook heel nochalant je andere vette schoenen op de achtergrondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Luie-princes het volgende:
Oke moment.
Edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
En let niet op m'n broek, want dat is m'n pyjama broek.
En ik post later nog wel betere foto's.![]()
Je mag me schoenen best afkraken hoor, dat ben ik wel gewend op fok.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef jovink het volgende:
tja omnou elke schoen die ik langs zie komen en niet mooi vind volledig af te kraken waarom t niks is.. ik dacht breng het een keer wat genuanceerder vandaar.
Niet iedereen op FOK is een hufter hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Je mag me schoenen best afkraken hoor, dat ben ik wel gewend op fok.![]()
rrrrrrquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:15 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand of die nog ergens anders dan bij 75 komen te liggen?? Adidas zx500.
Heel netjes! Mooie foto.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef MFPascal het volgende:
Beetje wezen pielen met PS, vond het resultaat wel grappig.
[afbeelding]
bij wheredidyougetthosestaat een ZX500, wel een andere cw.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:15 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand of die nog ergens anders dan bij 75 komen te liggen?? Adidas zx500.
Bovenste zijn jordan 5's onderste weet ik niet lijkt me een of ander retro modelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef klaasvs31 het volgende:
weet iemand wat voor nike's dit zijn??? (linker)
[afbeelding]
Best leuke schoenen... waar heb je deze gekocht en hoeveel kosten ze?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef Shenkie het volgende:
Maandje geleden deze schoenen gekocht:
[afbeelding]
leuke schoenen, ik ga ditmaal ook maar voor le coq sportif of allstars.. keuzes keuzesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:51 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
maandje geleden gekocht,
ben er tevreden mee![]()
Sommige vind ik wel mooi, Gisteren nog een paar adidas sneakers gekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zijn echt vet. 1 van de weinige adidas sneakers die ik vet vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |