uit engeland is de rommel meestal vet duur dus geluk gehad iddquote:Op zondag 13 mei 2007 16:15 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Jeps inderdaad ebay totaal prijs met verzend kosten 60 euro is niks he![]()
Had wel mazzel want ik overbood net iemand net op laatste 3 seconden![]()
Dus waren ze voor mij![]()
Zijn die Adidas er ook in lage?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Jeltos het volgende:
Deze week 3 paar gekocht hier maar even allemaal samennu nog afwachten tot ze binnenkomen
![]()
[afbeelding]
Uuh jaah die zijn er alleen niet in die kleuren combie zoals die hoge.quote:
50 euro + 12 shipping cost wel via ebayquote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef jovink het volgende:
wat kosten die adidsass?
Die veters en lacelock zijn tofquote:Op maandag 14 mei 2007 18:17 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik net gekocht.![]()
Kost veel moeite he, je mening op een forum uiten?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef jovink het volgende:
ja LELIJK DUS
dus niet met die marktplaats figuur in zee gegaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
Ik hoop dat ik morgen m'n Jordan 1 Blacktoes krijg.
Ze zijn sinds vandaag in Nederland dus hopen dat ik geen douane gezeik krijg.
als je een week moet wachten, dan weet je genoeg. Andersquote:Op maandag 14 mei 2007 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
Ik hoop dat ik morgen m'n Jordan 1 Blacktoes krijg.
Ze zijn sinds vandaag in Nederland dus hopen dat ik geen douane gezeik krijg.
als jij die schoenen tof vindt, who cares wat wij ervan vinden?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Kost veel moeite he, je mening op een forum uiten?![]()
Dat is jou maat toch niet Shooto?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef SHOOOTO het volgende:
goedgekeurd, Luie-princes. Met die broek kan je prima die AJ1's rocken![]()
Flame on, mensen!
[afbeelding]
Vette schoenen hoor. Ook heel nochalant je andere vette schoenen op de achtergrondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Luie-princes het volgende:
Oke moment.
Edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
En let niet op m'n broek, want dat is m'n pyjama broek.
En ik post later nog wel betere foto's.![]()
Je mag me schoenen best afkraken hoor, dat ben ik wel gewend op fok.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef jovink het volgende:
tja omnou elke schoen die ik langs zie komen en niet mooi vind volledig af te kraken waarom t niks is.. ik dacht breng het een keer wat genuanceerder vandaar.
Niet iedereen op FOK is een hufter hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Je mag me schoenen best afkraken hoor, dat ben ik wel gewend op fok.![]()
rrrrrrquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:15 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand of die nog ergens anders dan bij 75 komen te liggen?? Adidas zx500.
Heel netjes! Mooie foto.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef MFPascal het volgende:
Beetje wezen pielen met PS, vond het resultaat wel grappig.
[afbeelding]
bij wheredidyougetthosestaat een ZX500, wel een andere cw.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:15 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand of die nog ergens anders dan bij 75 komen te liggen?? Adidas zx500.
Bovenste zijn jordan 5's onderste weet ik niet lijkt me een of ander retro modelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef klaasvs31 het volgende:
weet iemand wat voor nike's dit zijn??? (linker)
[afbeelding]
Best leuke schoenen... waar heb je deze gekocht en hoeveel kosten ze?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef Shenkie het volgende:
Maandje geleden deze schoenen gekocht:
[afbeelding]
leuke schoenen, ik ga ditmaal ook maar voor le coq sportif of allstars.. keuzes keuzesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:51 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
maandje geleden gekocht,
ben er tevreden mee![]()
Sommige vind ik wel mooi, Gisteren nog een paar adidas sneakers gekocht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Die zijn echt vet. 1 van de weinige adidas sneakers die ik vet vind.
Vette sneakers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sommige vind ik wel mooi, Gisteren nog een paar adidas sneakers gekocht.
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Hier een betere foto van m'n Jordans.
Ik had ze gewoon aangedaan in de regen, whehe.
gewoon skit hebben, schoenen gewoon rocken, weer of geen weer!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Hier een betere foto van m'n Jordans.
Ik had ze gewoon aangedaan in de regen, whehe.
Adidas ZX600, recent opnieuw uitgebracht (retro van originele kleuren) in de 'normale' uitvoering en een zgn. Weave Pack. Zijn moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:56 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welk model + merk sneakers dit zijn?
+ waar ongeveer te koop?
Ow wacht.. Die heb ik alquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Adidas ZX600, recent opnieuw uitgebracht (retro van originele kleuren) in de 'normale' uitvoering en een zgn. Weave Pack. Zijn moeilijk te vinden.
hij is ook nog wakker hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
omg
die mark gonzales dingen zijn bruut
dan haal je toch nog een paar ZX600quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. Die heb ik alAlleen dan in oranje/bruin. Dit ziet er wel flex uit onder zo'n broek
![]()
die zijn wel bruut iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef klaasvs31 het volgende:
weet iemand wat voor nike's dit zijn??? (linker)
[afbeelding]
nothing more nothing lessquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef thaWarhead het volgende:
GaySwiss
Loop een winkel binnen en pas ze.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef dialMforMonkey het volgende:
Vallen de Sk8-hi's van Vans even smal als All-stars?
Er bestaat ook zoiets als het openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig in de provincie.
Wat ja. Het is maar een simpele vraag hoor. Idiot.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef Shortzz het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als het openbaar vervoer.
Ghettoblaster is echt geen 'radio'quote:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef En_ieka het volgende:
Die linkse Adidas en die Dunk High's zijn nice.
Ik heb nog wel collectiepics maar die heb ik al eens gepost.
Ik vind het ook jammer dat alles 3x zo duur is. Bv converse "chucks", kosten hier 60euro en dat vind iedereen gewoon. terwijl in azie alle soorten ongeveer 20euro kost. Ik vind die chucks dan ook dikke afzetterij hier in europa! mjah thats lifequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:06 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die g-star schonenen helemaal nix.. Zelfde geldt voor die dingen van Replay. Maken ze een imitatie van de oldschool Vans instappers en dan nog 3x zoveel durven te vragen en nog lelijk ook..
Laat die merken zich maar richten op kleding ipv schoenen and stop copying shamelessly
ik heb ze ook, gekocht in Nijmegenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:47 schreef AmbiToys het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat alles 3x zo duur is. Bv converse "chucks", kosten hier 60euro en dat vind iedereen gewoon. terwijl in azie alle soorten ongeveer 20euro kost. Ik vind die chucks dan ook dikke afzetterij hier in europa! mjah thats life![]()
De gstars waren trouwens 75euro, maar (nog) niet in azie verkrijgbaar. Sterker nog, ik heb ze niet eens in de rest van nederland gezien dan in Amsterdam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |